Makettezés
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Nincs hozzá toronymerevítõ, azt majd nekem kell legyártani...
I don\'t wanna war, I just wanna peace! Yeee come on!
Viszont itt a bazi nagy okfejtegetesben elfelettetek hogy a postakoltsegen tul itthon meg fizethetsz vámot(+8%) + helyi adót(+20%) is....
Ja, a cucc amit eszrregáltam jó lett? Nem nézted?
Egyébként az a toronymerevítõ alapból van hozzá ami a hiroBoynak van? vagy másmilyen van?
\"Say \'what\' again. Say \'what\' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time! \" Uplay: Mekee85 Steam: psn_mekee85 Origin: Mekee85
hallottam olyasmit hogy elõször (ha külföldre utalok) Pestre kell küldeni, de nem igazán tudom.
ha tudja valaki akkor megköszönném a segítséget!
\"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty.\" \\Sir Winston Churchill\\
E30 4ever
nemtom mi legyen:s
E30 4ever
Az én enzo-m itthon 14e, a geró meg meghozta mindennel együtt 10e ért...
Ennyi...
\"Say \'what\' again. Say \'what\' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time! \" Uplay: Mekee85 Steam: psn_mekee85 Origin: Mekee85
E30 4ever
gáz hogy a panellakás kádjában nem fér/fordul/merül/emelkedik látványosan.
Ha majd egyszer saját medencém lesz (miért ne lenne) én is építek egy ilyet!
ugyebár aránylag olcsón szeretnék hozzájutni,és lehetõleg olyan kéne ami van raktáron is,tehát max egy hónapon belül eljuthat hozzám ha mondjuk 2-3 hét múéva rendelem meg... de sehol nem találok olyat ami jó áron van (jó ár az kb ami hlj-n van)és még raktáron is van....hlj kilõve,mert nincs raktáron,játék-makett.hu-nál nem olcsó,és még sorolhatnám mi nem volt jó😛
szóval a kérésem,hogy aki tud ennek a beszerzésében segíteni valamit,esetleg tud jó hlj szerû oldalt az mindenképpen ossza meg velem!ja és lehetõleg fujimi legyen a makett😊 elõre is köszi mindnekinek!!

E30 4ever
Mondom, hogy jól emléxem... 😄
Nem semmi...
Ez nem Pearl harbourban van?
Vagy az más?
A Föld IQ szintje állandó, csak mi vagyunk egyre többen \"Tanulok, mert egy idő után a tanulásba fektetett munkám meghozza a gyümölcsét, és mint tudjuk a gyümölcsből pálinkát lehet főzni!\"
De azért kösz, ismerem az oldalt majd szerintem én is rendelek egyet, meg egy Prelude is kell!
E30 4ever
E30 4ever
küldtem mail, engem érdekelne a dolog.
Üdv: Huncolin
Meg mondjuk az elején a Honda jelet.
Geronimo\'s garage - www.gportal.hu/portal/geronimo
E30 4ever
[/cserf][/fülünyúl]