263
-
#263 -
tomikaasd #262 hello. sima dod-dal nyomja még vki ? magyar serverek esetleg??
-
toza #261 ide is benyomom hatha..
az tortent h steamban eccercsak nem tok bejelntkezni!nem jo a regi acc om jelszava meg semmi,a vicc az hogy nem emlexem mijen emil cimre regisztraltam,igy sehogy sem tom vissza hozni...erre tud vki megoldast?!
(steam problemas faquban meg az van h skennejjek cd kulcst,meg kulgyek mindenfele szir szart,emil cimmel satobbi..de hat rohattul nem tom a mailcimet..szal ijenkor mivan?!?egyebkent doddal tolnam,1 honapja meg jovot..most eccer csak nem?!letilcsam vhogy vagy mivan?!)
nallatok minden ok? -
Totzo #260 Szevasztok. Nekem olyan problémám lenne, hogy mikor a játékban (dod:source) átakarom állítani pl. a felbontást, akkor ezt írja ki:
"Unable to remove ...\day of defeat source\dod\textwindow_temp.html!". Ha kilépek a játékból, majd vissza akkor az eredeti 800×600-as felbontással indul és minden beállítást visszaállít. Directx v8.1 van beálítva. A válaszokat előre is köszönöm. -
Aspyrin #259 Állati jó, kár, hogy csak holnap estig tudok vele játszani :/ -
Aspyrin #258 Biztos tudjátok már de aki nem az örülni fog neki:
Ingyenes játék három napig. -
GYILOKOLI #257 Hogyan tudok tört játékkal neten játszani? -
#256 Elindítod a Steamet, és máris meglátod.
Nincs még DoD:S, megjelenési dátum sincs. Várakozás van. -
toza #255 cso..kb evelejen kijott dod SOURCE beta ha jol tom..azt honnan meg hogy lehet tolteni?vagy kesz van mar vagy mi van? -
#254 fogggalmam sincs....
(1024/256 kb/s kábelnet) -
#253 Jó oká csak ezzel hogyan tudok offline botok ellen nyomulni me modemes netem van -
#252 He?
-
#251 Steamen hol mert én még hasonót sem találtam -
#250 csakis steam-en.... -
#249 És akkor az 1.0 utánni verziókat megtalálom még valahol vagy nem? -
#248 annó nem hivatalos modként kezdte, abból eljutottak a 3.1 -ig, majd kijött mint hivatalos kieg (gondolom megvették), és az az 1.0. Ez után jött a steam.... -
#247 De az a gáz hogyha felteszem a steamest akkor kb 1 nap mire letölti a frissítéseket stb. Az 1.0-ásnál újabb verziókat nem találom sehol -
#246 Akkor vess keresztet, mert a "legújabb" ugye Steam-es alapból. A régebbieket próbáld megkeresni (beta 3.0), és azokhoz botokat (pl. régebbi Shrikebot). Bár így mondjuk sok értelme ugyan nem lesz...
A DoD:Source-ot (lenne) érdemes várni, de sajnos úgy húzzák-halasztják, ahogy tudják... :( -
#245 Hali!
Melyik a legújabb verziója a Day of Defeatnak és honnan tudnám letölteni??? Nekem megvab az 1.0-ás de az nálam kifagy, a steames meg nem érdekel mert csak botok ellen szeretnék játszani!
Segítsetek Please! -
Bodnar19 #244 Hi. Mikor belépek CS-ni akkor normális a pingem viszont DoD-ezni akkor viszont 700 és 800 között mozog és nemtom hogy miért.help!!! (nincs se vírusom se kémvírusom) -
#243 magyar szervereken miért nem játszik senki?
-
Bodnar19 #242 Hi. honnan tölthetem le a játékot??? -
Litla #241 Igen kell hozzá -
Nadi #240 Csá!
azt szeretném megkérdezni hogy neten lehet-e játszani a gémmel és ha igen kell-e hozzá a steam? -
loser #239 hali
vki segitsen pls.
Szeretnék jáccani a DOD-al de vmiért nem veszi be az oldalazást. ( leftarrow, rightarrow)
probáltam config.cfg-ben meg saját configgal, de
semmi eredmény.
vmi ötlet?? -
#238 nekem tennap volt szerencsém megtalálkozni a játékkal...
qva sztem
nekem nagyonnagyon begyün -
#237 Steam suxx... :(( állandóan elbaszódik. :(( -
#236 megyek is betesztetelem :) bár a steam lehalt igenerőssen... :/ -
#235 wíhá! -
FLeK0 #234 igen -
#233 te az a Fleko vagy aki a cs.hun van???? :O)) -
FLeK0 #232 Kijott az 1.2 a Steamen. -
#231 "Bazooka is now a selectable class " ez az!!!! :) -
#230 Köszönöm a segítséget!!! -
FLeK0 #229 Duke-ol Internet & Game Club DoD server|29ms|195.70.51.130:27040
[-muhaha-] DoD STEAM|34ms|195.70.51.147:27015
A Hosok Koran Halnak[RaS]|35ms|152.66.224.117:27015
4 Patkanyfos ***STEAM***|35ms|193.202.89.13:27015
ezek a public szerverek vannak.- -
#228 Sziasztok!
Tényleg csak két magyar szerver van,vagy csak én vagyok béna?Tudnátok segiteni,hogy az ASE miért nem látja a magyar DoD szerverek nagyrészét?
Előre is köszi! -
FLeK0 #227 v1.2
-----
[4.2.03]
Weapons
-------------
· Bazooka is now a selectable class
· reduced greasegun recoil to match thompson ( 0.5 -> 0.4 )
· reduced FG42 recoil to match BAR ( 1.3 -> 1.0 )
· reduced Bren recoil to match BAR ( 1.3 -> 1.0 )
· reduced Enfield aim penalty to match K98
· increased K98 and Enfield recoil ( 1.0 -> 1.5 ) to match garand
· fixed Enfield being less accurate than k98
· fixed unzoomed, scoped fg42 being less accurate than regular fg42
· increased movement accuracy penalty on Enfield to match K98 ( 0.1 -> 0.15 )
· added K43 butt smack
· fixed Springfield re-zoom behavior
· fixed prone garand butt / bayonet animation never playing
· lowered standing view height from 28 to 22 units above player origin
· increased mg bullet penetration ( factor 0.75 -> 0.65 )
· reorganized slots, primary weapons are all in slot 3 now ( if you like your primary weapons in slot 4, bind the '4' key to "slot3" )
Bugs
------
· fixed bug where throwing a grenade straight down when prone would throw the grenade out of the world
· fixed weapons not calling Deploy client side if nextweapon and prevweapon were used, fixes crosshair disappearing for long amounts of time after a reload
· fixed helmet not popping off of allied carbine classes
· dropped weapons reset their attack times - fixes a bug where a weapon dropped in mid reload could not be fired until the reload time was up, even if another player picked it up
· fixed exploit where player could fire a rocket, change teams and destroy objectives
· fix player yaw / gaityaw popping when rotating to the right
· default font will now draw 32 players on the scoreboard without clipping
· reset and reload all client env models when demo recording starts - fixes models disappearing in demo playback
· fixed %s in saytext exploit
· fixed class limit cvars for fg42s
Performance
----------------
· optimized particles
· optimized cvar lookups
· optimized minimap drawing
· optimized player model drawing
· removed unused effects and sprites
· removed Movewith
· removed lightning and extra unused weather features
· removed cutscenes
· added entity lookup hash to speed up searching for entities
· removed w_ models for weapons that can't be dropped
Misc
-------
· fixed names starting with # exploit
· increased number of custom objective icons per map to 6
· Label in class select menu shows class limit and how many are in that class
· class menu now omits banned classes and greys out full classes
· added mapinfo text files that can edit map properties - ban specific classes and remove spawned bazookas
· print warning message if map tries to load too many client_env_models
New cvars and commands
-------------------
"cl_hudfont"
- Change to vary the size of the saytext and voice menu text ( 0 = small, 1 = normal, 2 = big )
"mp_combinemglimits"
- Setting to 1 will combine the mg34 and mg42 class limits and count either class as being a "machinegunner". New limit is the sum of "mp_limitaxismg34" and "mp_limitaximg42", including negative numbers.
"mp_limitalliesbazooka"
"mp_limitaxispschreck"
"mp_limitbitpiat"
- Class limit cvars for the new bazooka classes
Mapinfo instructions
----------------------------
To ban classes with the mapinfo text files, you set a number that indicates the allowed classes. The number after the "alliesclasses" is the sum of the unique identifiers for each allowed class.
Example in mapinfo\dod_caen.txt.bak:
"spawn_bazookas" "0" //don't spawn bazookas on the ground
"alliesclasses" "29" //1 + 4 + 8 + 16 would represent - garand + thompson + greasegun + sniper
"axisclasses" "267" //1 + 2 + 8 + 256 would represent - K98 + K43 + MP44 + MG42
The classes are defined as:
British classes
Enfield 1
Sten 2
Sniper 4
Bren 8
PIAT 16
Random 64
American classes
Garand 1
Carbine 2
Thompson 4
GreaseGun 8
Sniper 16
BAR 32
30cal 64
Bazooka 128
Random 512
Axis classes
K98 1
K43 2
MP40 4
MP44 8
Sniper 16
FG42Bipod 32 //not available on non-para maps
FG42Sniper 64 //not available on non-para maps
MG34 128
MG42 256
Pschreck 512
Random 2048
And for those of you wondering what the missing class is in each of these lists, its a mortar. This weapon is not included in this release, as its not completed yet. -
#226 Azért nem halt ki teljesen, én egyre többet játszom vele. :)
Sőt már egy csomó embernek megmutattam a game-t, csak nekik nincs net. :( -
#225 meghalt a topic! :) bár mostanában már én sem játszom minden nap! :( -
#224 sikerült a hadművelet! A controlsban van a voive menu 1,2,3 ezeket lenyomva a játék közben ugye megjelennek különböző utasítások (go go go ,cover me, squad together stb) a BOTOK HALLGATNAK AZ UTSÍTÁSOKRA! Csak párat próbáltam ki pl: hold this position vagy squad stay together és erre a botoktól a "yes sir" választ kapom és végre hajtják amit mondtam nekik. Nagyon állat! Csak most vettem észre azt is hogy a botok skillje állitható alapból 1-esen vannak és 8 a max (a leírás szerint a 8-as az már halálos).