263
  • FSpofon
    #263
  • tomikaasd
    #262
    hello. sima dod-dal nyomja még vki ? magyar serverek esetleg??
  • toza #261
    ide is benyomom hatha..

    az tortent h steamban eccercsak nem tok bejelntkezni!nem jo a regi acc om jelszava meg semmi,a vicc az hogy nem emlexem mijen emil cimre regisztraltam,igy sehogy sem tom vissza hozni...erre tud vki megoldast?!
    (steam problemas faquban meg az van h skennejjek cd kulcst,meg kulgyek mindenfele szir szart,emil cimmel satobbi..de hat rohattul nem tom a mailcimet..szal ijenkor mivan?!?egyebkent doddal tolnam,1 honapja meg jovot..most eccer csak nem?!letilcsam vhogy vagy mivan?!)

    nallatok minden ok?
  • Totzo
    #260
    Szevasztok. Nekem olyan problémám lenne, hogy mikor a játékban (dod:source) átakarom állítani pl. a felbontást, akkor ezt írja ki:
    "Unable to remove ...\day of defeat source\dod\textwindow_temp.html!". Ha kilépek a játékból, majd vissza akkor az eredeti 800×600-as felbontással indul és minden beállítást visszaállít. Directx v8.1 van beálítva. A válaszokat előre is köszönöm.
  • Aspyrin
    #259
    Állati jó, kár, hogy csak holnap estig tudok vele játszani :/
  • Aspyrin
    #258
    Biztos tudjátok már de aki nem az örülni fog neki:
    Ingyenes játék három napig.
  • GYILOKOLI
    #257
    Hogyan tudok tört játékkal neten játszani?
  • [NST]Cifu
    #256
    Elindítod a Steamet, és máris meglátod.
    Nincs még DoD:S, megjelenési dátum sincs. Várakozás van.
  • toza #255
    cso..kb evelejen kijott dod SOURCE beta ha jol tom..azt honnan meg hogy lehet tolteni?vagy kesz van mar vagy mi van?
  • PLaci #254
    fogggalmam sincs....

    (1024/256 kb/s kábelnet)
  • Kickers
    #253
    Jó oká csak ezzel hogyan tudok offline botok ellen nyomulni me modemes netem van
  • PLaci #252
    He?

  • Kickers
    #251
    Steamen hol mert én még hasonót sem találtam
  • PLaci #250
    csakis steam-en....
  • Kickers
    #249
    És akkor az 1.0 utánni verziókat megtalálom még valahol vagy nem?
  • PLaci #248
    annó nem hivatalos modként kezdte, abból eljutottak a 3.1 -ig, majd kijött mint hivatalos kieg (gondolom megvették), és az az 1.0. Ez után jött a steam....
  • Kickers
    #247
    De az a gáz hogyha felteszem a steamest akkor kb 1 nap mire letölti a frissítéseket stb. Az 1.0-ásnál újabb verziókat nem találom sehol
  • [NST]Cifu
    #246
    Akkor vess keresztet, mert a "legújabb" ugye Steam-es alapból. A régebbieket próbáld megkeresni (beta 3.0), és azokhoz botokat (pl. régebbi Shrikebot). Bár így mondjuk sok értelme ugyan nem lesz...

    A DoD:Source-ot (lenne) érdemes várni, de sajnos úgy húzzák-halasztják, ahogy tudják... :(
  • Kickers
    #245
    Hali!
    Melyik a legújabb verziója a Day of Defeatnak és honnan tudnám letölteni??? Nekem megvab az 1.0-ás de az nálam kifagy, a steames meg nem érdekel mert csak botok ellen szeretnék játszani!
    Segítsetek Please!
  • Bodnar19
    #244
    Hi. Mikor belépek CS-ni akkor normális a pingem viszont DoD-ezni akkor viszont 700 és 800 között mozog és nemtom hogy miért.help!!! (nincs se vírusom se kémvírusom)
  • burkusdió
    #243
    magyar szervereken miért nem játszik senki?
  • Bodnar19
    #242
    Hi. honnan tölthetem le a játékot???
  • Litla
    #241
    Igen kell hozzá
  • Nadi
    #240
    Csá!

    azt szeretném megkérdezni hogy neten lehet-e játszani a gémmel és ha igen kell-e hozzá a steam?
  • loser
    #239
    hali

    vki segitsen pls.
    Szeretnék jáccani a DOD-al de vmiért nem veszi be az oldalazást. ( leftarrow, rightarrow)

    probáltam config.cfg-ben meg saját configgal, de
    semmi eredmény.

    vmi ötlet??
  • burkusdió
    #238
    nekem tennap volt szerencsém megtalálkozni a játékkal...
    qva sztem
    nekem nagyonnagyon begyün
  • mukika
    #237
    Steam suxx... :(( állandóan elbaszódik. :((
  • The Garrett
    #236
    megyek is betesztetelem :) bár a steam lehalt igenerőssen... :/
  • The Garrett
    #235
    wíhá!
  • FLeK0
    #234
    igen
  • mukika
    #233
    te az a Fleko vagy aki a cs.hun van???? :O))
  • FLeK0
    #232
    Kijott az 1.2 a Steamen.
  • Encore
    #231
    "Bazooka is now a selectable class " ez az!!!! :)
  • Viharmadár
    #230
    Köszönöm a segítséget!!!
  • FLeK0
    #229
    Duke-ol Internet & Game Club DoD server|29ms|195.70.51.130:27040
    [-muhaha-] DoD STEAM|34ms|195.70.51.147:27015
    A Hosok Koran Halnak[RaS]|35ms|152.66.224.117:27015
    4 Patkanyfos ***STEAM***|35ms|193.202.89.13:27015

    ezek a public szerverek vannak.-
  • Viharmadár
    #228
    Sziasztok!

    Tényleg csak két magyar szerver van,vagy csak én vagyok béna?Tudnátok segiteni,hogy az ASE miért nem látja a magyar DoD szerverek nagyrészét?

    Előre is köszi!
  • FLeK0
    #227
    v1.2
    -----
    [4.2.03]

    Weapons
    -------------
    · Bazooka is now a selectable class
    · reduced greasegun recoil to match thompson ( 0.5 -> 0.4 )
    · reduced FG42 recoil to match BAR ( 1.3 -> 1.0 )
    · reduced Bren recoil to match BAR ( 1.3 -> 1.0 )
    · reduced Enfield aim penalty to match K98
    · increased K98 and Enfield recoil ( 1.0 -> 1.5 ) to match garand
    · fixed Enfield being less accurate than k98
    · fixed unzoomed, scoped fg42 being less accurate than regular fg42
    · increased movement accuracy penalty on Enfield to match K98 ( 0.1 -> 0.15 )
    · added K43 butt smack
    · fixed Springfield re-zoom behavior
    · fixed prone garand butt / bayonet animation never playing
    · lowered standing view height from 28 to 22 units above player origin
    · increased mg bullet penetration ( factor 0.75 -> 0.65 )
    · reorganized slots, primary weapons are all in slot 3 now ( if you like your primary weapons in slot 4, bind the '4' key to "slot3" )

    Bugs
    ------
    · fixed bug where throwing a grenade straight down when prone would throw the grenade out of the world
    · fixed weapons not calling Deploy client side if nextweapon and prevweapon were used, fixes crosshair disappearing for long amounts of time after a reload
    · fixed helmet not popping off of allied carbine classes
    · dropped weapons reset their attack times - fixes a bug where a weapon dropped in mid reload could not be fired until the reload time was up, even if another player picked it up
    · fixed exploit where player could fire a rocket, change teams and destroy objectives
    · fix player yaw / gaityaw popping when rotating to the right
    · default font will now draw 32 players on the scoreboard without clipping
    · reset and reload all client env models when demo recording starts - fixes models disappearing in demo playback
    · fixed %s in saytext exploit
    · fixed class limit cvars for fg42s

    Performance
    ----------------
    · optimized particles
    · optimized cvar lookups
    · optimized minimap drawing
    · optimized player model drawing
    · removed unused effects and sprites
    · removed Movewith
    · removed lightning and extra unused weather features
    · removed cutscenes
    · added entity lookup hash to speed up searching for entities
    · removed w_ models for weapons that can't be dropped

    Misc
    -------
    · fixed names starting with # exploit
    · increased number of custom objective icons per map to 6
    · Label in class select menu shows class limit and how many are in that class
    · class menu now omits banned classes and greys out full classes
    · added mapinfo text files that can edit map properties - ban specific classes and remove spawned bazookas
    · print warning message if map tries to load too many client_env_models

    New cvars and commands
    -------------------
    "cl_hudfont"
    - Change to vary the size of the saytext and voice menu text ( 0 = small, 1 = normal, 2 = big )

    "mp_combinemglimits"
    - Setting to 1 will combine the mg34 and mg42 class limits and count either class as being a "machinegunner". New limit is the sum of "mp_limitaxismg34" and "mp_limitaximg42", including negative numbers.

    "mp_limitalliesbazooka"
    "mp_limitaxispschreck"
    "mp_limitbitpiat"
    - Class limit cvars for the new bazooka classes

    Mapinfo instructions
    ----------------------------
    To ban classes with the mapinfo text files, you set a number that indicates the allowed classes. The number after the "alliesclasses" is the sum of the unique identifiers for each allowed class.
    Example in mapinfo\dod_caen.txt.bak:

    "spawn_bazookas" "0" //don't spawn bazookas on the ground
    "alliesclasses" "29" //1 + 4 + 8 + 16 would represent - garand + thompson + greasegun + sniper
    "axisclasses" "267" //1 + 2 + 8 + 256 would represent - K98 + K43 + MP44 + MG42

    The classes are defined as:

    British classes
    Enfield 1
    Sten 2
    Sniper 4
    Bren 8
    PIAT 16
    Random 64

    American classes
    Garand 1
    Carbine 2
    Thompson 4
    GreaseGun 8
    Sniper 16
    BAR 32
    30cal 64
    Bazooka 128
    Random 512

    Axis classes
    K98 1
    K43 2
    MP40 4
    MP44 8
    Sniper 16
    FG42Bipod 32 //not available on non-para maps
    FG42Sniper 64 //not available on non-para maps
    MG34 128
    MG42 256
    Pschreck 512
    Random 2048

    And for those of you wondering what the missing class is in each of these lists, its a mortar. This weapon is not included in this release, as its not completed yet.
  • Encore
    #226
    Azért nem halt ki teljesen, én egyre többet játszom vele. :)
    Sőt már egy csomó embernek megmutattam a game-t, csak nekik nincs net. :(
  • mukika
    #225
    meghalt a topic! :) bár mostanában már én sem játszom minden nap! :(
  • Encore
    #224
    sikerült a hadművelet! A controlsban van a voive menu 1,2,3 ezeket lenyomva a játék közben ugye megjelennek különböző utasítások (go go go ,cover me, squad together stb) a BOTOK HALLGATNAK AZ UTSÍTÁSOKRA! Csak párat próbáltam ki pl: hold this position vagy squad stay together és erre a botoktól a "yes sir" választ kapom és végre hajtják amit mondtam nekik. Nagyon állat! Csak most vettem észre azt is hogy a botok skillje állitható alapból 1-esen vannak és 8 a max (a leírás szerint a 8-as az már halálos).