74
Kinek, hogy tetszett?
  • rinyavas
    #74
    http://forum.kepfeltoltes.hu/viewtopic.php?t=97
  • blackgamer
    #73
    nem mondjátok, hogy senki nem volt kint, és nem fényképezett?

    nézhetem a neten :(
  • blackgamer
    #72
    Megnyílt a Budapesti Autószalon

    nah, szóval várjuk idén is a képeket!
    sajna nekem most nincs időm kimenni
  • #71
    Lesznek, de inkább azért, hogy bemutassák rajtuk az új technikákat. Márkakereskedések nem visznek bemutatóautókat.
  • krisz16
    #70
    EZ komoly,és azért lesznek autók?
  • #69
    Idén sajnos autótechnika van, tehát nem a kocsik lesznek előtérben. :(
  • blackgamer
    #68
    Ez ami szeptember 30-tól lesz Automobil 2004 - Autotechnika ez ugyanaz mint a tavalyi?
    mert azt írja kétévente és a kiállítók között se találok autógyárakat.
  • CybearBoy
    #67
    Akit érdekel itt megnézheti a képeimet a kiállításról:
    kep.tar.hu/balpet
  • Pempő
    #66
    Nem tudom miért akadékoskodsz, a példa teljesen analóg volt. (Miért következik az elsősorban felsőkategóriás autókat gyártó Volvo jó minőségű hangrendszeréből az, hogy minden kocsiban jó zene van?)

    Elmagyarázom neked, hogy is működik ez:
    A középkategória (ami itthon a polgárpukkasztó vételár/kereset arány miatt ugrik egy kategóriát, de ebbe ne menjünk bele) felett az eladott kocsikon jóval nagyobb haszon van (márcsak a márkanév presztizse miatt is), mint az alsóbb szegmensekben, ahol olyan durva árverseny folyik, hogy ahol lehet, ott spórol a gyártó, és mivel sokan hasonlóan vélekednek a gyári rendszerekről, mint te, így az egyik klasszikus költségcsökkentési pont az autóhifi. Főbb ismertetőjelei: 2 vagy 4 hangszórókimenet (amiből elméletben se lehet elvárni teljes hangképet), kis végfokteljesítmény (5-20W, ritkán több), vékony, rossz minőségű kábel, szar csatlakozók és hangszórók.
    Néhány kategóriával feljebb viszont már kötelező a jó minőségű audio, olyannyira, hogy néhány prémiummárka kifejezetten a zenéjével reklámozza magát, ezek persze hogy kifogástalan hangminőséget nyújtanak.

    Ezen mind lehet vitatkozni, ezzel viszont (velem) biztos nem: kurva jó, ha a zene maszírozza a hátamat, miközben kedvenc elektronikus és nigger zenéimet hallgatom. Én nem kifele zenélek.

    [LEZÁRTNAK TEKINTI A TÉMÁT]
  • Taranov
    #65
    Na úgy látom kezdesz tanítani a helyes viselkedésről.

    Köszönöm szépen, de
    itt nem arról van szó, hogy nem értek hozzá, mert én semmilyen műszaki dolgot nem hoztam fel az autó audiorendszerével kapcsolatosan, valóban nem értek hozzá, ha ez kell neked, akkor tessék, beismerem, nem is volt kérdéses.

    Azonban minden egyes ember képes megállapítani egy autóban a rádióról, hogy az jó minőségben szól-e.

    És én úgy állapítottam meg, hogy nagyon is, ha elmegyek akármilyen autószalonba és beülök egy normális autóba, tehát nem alap Wagon R+ vagy Citroen C2 vagy C3, (tehát nem olyanba, ami az árával hódít) akkor megállapíthatom, hogy jó benne az audio.
  • Taranov
    #64
    Tudod a példád eléggé ratyi, találj ki újat.

    De mondok egyet: Nem feltétlenül a Bentley-ben a legkényelmesebb és legszebb a bőrülés, attól függetlenül, hogy az a legdrágább és legjobb márkájú.

    De még ez sem jó példa.
    Mert ez másra példa, ez arra példa, hogy nem a legdrágább a legjobb.

    Én egy szóval sem mondom, hogy a legdrágább autóhifinél jobb egy gyárilag beépített.

    Én inkább úgy mondanám a példát, hogy egy Alfa Romeo-ban pölö nagyon szép és kényelmes a bőrülés, fölösleges egy Bentley-ből átrakni az üléseket.
  • Pempő
    #63
    Ember, miért nem vagy képes beismerni, ha valamihez nem értesz? Ettől nem leszel kevesebb, csak akkor ha sulinetes köcsög módjára értetlenül vitatkozol. Loál Jano megírta: nem baj, ha nincsenek elvárásaid az autóhifivel szemben, de ne legyen már baj, ha valaki igényesebb.
  • Pempő
    #62
    Tény, és egy pl. egy Infinityről is látatlanban (hallatlanban) megmondom, hogy jó minőségű zene van benne, de nem ez volt a téma.
  • Taranov
    #61
    Talán azért, mert végig sem gondolod, hogy miről beszélek, illetve automatize ellenkezel.
  • Pempő
    #60
    Hát ha már a Volvoban olyan jó, akkor szerintem nyugodtan lehet más autóban is nagyon jó.
    Ja, ha Bentley-kbe is bele tudják baszni a bőrülést, akkor marutiban is simán lehet, nem?

    Pl. a Golfban is jó
    Mondj valami újat!

    de úgyis csak az "igénytelen vagy" szöveget kapnám.
    Vajon miért?
  • Taranov
    #59
    Hát ha már a Volvoban olyan jó, akkor szerintem nyugodtan lehet más autóban is nagyon jó.
    Pl. a Golfban is jó, de tudnék még mondani példát, de úgyis csak az "igénytelen vagy" szöveget kapnám.
  • [Walaki]D`Lair
    #58
    Tény, hogy általában szarok...de speciel a Volvo gyári audio rendszerek a legjobbak...(a gyáriak közül) és télleg nagyon szépen szólnak...a tam-tam dob az tam-tam dob és nem dübörgés stb stb...
  • Taranov
    #57
    Hát kb. úgy gondolom, hogy nem teszik magasabbra a mércét, hanem csak tuningolják a cuccot, aztán meg menőznek vele.
    Kb., úgy látom, hogy ugyanaz az eset, hogy 2800 vagy 3000 Mhz-es Pentiumot veszel. Nagyjából mindegy, de a 3000 Mhz mégiscsak 3 Ghz, nem igaz?

    Tök fölösleges, de jól lehet vele menőzni.
  • Gladiator
    #56
    nagyon gyenge volt szerintem. egy olyan hűde kurva jó kocsi sem volt kint. Kivéve talán az a zöld Saab CC.
  • Loál János #55
    Már ne haragudj, de neked iszonyat botfüled van, vagy tényleg nem hallottál még JÓMINSŐSÉGŰ autó-muzsikát.
    Persze, a minőség megítélése is nagymértékben a szubjektív, egyéni ízlésen alapszik, de ha már hallottál volna komoly hi-fi cuccot, akkor nem mondanál egy gyári alaprendszerre, hogy "nagyon jó".
    Tudod mit? Én elhiszem, hogy a te igényeidet bőven kielégíti egy ilyen hangcucc, de akkor légy szíves ne prosztózz le másokat azért, mert egy kicsit magasabbra rakják a lécet ilyen területen!

    Köszönöm megértésedet!
  • [Walaki]D`Lair
    #54
    sodi a szörpüzér....LOÁL
  • HuAn82
    #53
    Ja!
  • Taranov
    #52
    Ja, és ne felejtsd el, hogy személynevek elé nem teszünk névelőt, elég érdekesen hangzik, hogy "mint a sodi"
  • Taranov
    #51
    Hehhe, te meg nagyképű és pofátlan, s szintén tudatlan.

    Hát akkor mindenki SoDI csak te nem, meg ugye az aki nem pofátlan.
    Mert mindenki tudatlan, ha úgy vesszük.

    Nem semmi, hogy azt gondolod, hogy te vagy itt a nagy szám, te különb vagy másnál, illetőleg te igazat mondasz, ha valaki mást mond, akkor az hazudik.

    Okos, okos.
  • Pempő
    #50
    Te ugyanaz vagy, mint a sodi, csak kicsiben. Pofátlan és tudatlan. Büszke lehetsz magadra...
  • Guest
    #49
    teljesítmény != minőség
  • Taranov
    #47
    Én nem fényképeztem, sajnos.
  • Gerzson
    #46
    inkább képet szurjon be valaki, csak én fényképeztem?
  • Taranov
    #45
    Fizettetek érte, megnyugodhatsz.
  • Taranov
    #44
    Hát egy kicsit nagy a szád szerintem, én is zenére szoktam vezetni, az alap alpha rádióval, ami a Golfban van.
    Akinek mélyládája van az nem feltétlenül proli, de aki az autóhifijét tuningolja a Lada 1200-asban és utána meg megy keménykedni a piros lámpához, az nagy valószínűséggel proli, vagy csak úgy viselkedik.

    Autóhifit nem szereltem be, nem vagyok szerelő, nem is értek hozzá, de azért autóban már kapcsoltam be rádiót, és nem csak 2 autóban életemben.
    Mindegyik tök jó volt.
    Nekem is volt itthon hifim, utána meg lett házimozi, és tudom, hogy nagy különbség van, de egy sima hifi is bőven elfogadható, de úgyis mondhatjuk, hogy jó.
    Az autóban is így lehet ez, az alapnál rosszabb nincs, és az alap nagyon jó.
    Egyébként meg valószínűleg aki ilyen cuccokat szerel az autójába, annak a Wattok csak azért számítanak, hogy eldicsekedjen velük, mert ugye vezetés közben nem is tudjuk olyan hangosan hallgatni, hogy ne legyen megfelelő a teljesítménye.
  • Jano
    #43
    Pontosan. Ha nekünk fizetni kellett volna a Puntoban ezért a 6 hangszórós speakersystemért, hát be is hidaltam volna. Ajándék volt.
  • Pempő
    #42
    Akinek mélyládája van, az proli? Persze sok patkány van az utakon, de te valószínüleg nem tudod milyen jó zenére vezetni. Jogsid van egyáltalán? Hány autóhifit szereltél be csöpp életed során? Megint egy téma amihez nem nagyon értesz (én se), szerintem ne vitatkozzunk. Tény: felső-középkategória alatt csak elvétve található elfogadható (nem jó, elfogadható) minőségű gyári hifi. Aki pedig a gyártó opciós listájából akar upgradelni, az meg is érdemli a zörgő szart, amit "hifi" néven kap.
  • Taranov
    #41
    Hát itt a lényeg, én RÁDIÓról BESZÉLEK!!!

    (Sláger Rádió, Bartók Rádió, Petőfi Rádió, Juventus Rádió, Danubius Rádió, Info Rádió, amin rádióállomásokat lehet hallgatni)

    Nem audio CD-kről.

    És továbbra is azt gondolom, hogy minden autóban jó a rádió.
    Egyébként meg természetesen látom az utcán a kispistát, aki feszít a hi-fi-jével, az autó 1 km-es körzetében hallható a techno, ő pedig bent megsüketül.
    Nonszensz, szörnyű, hogy milyen proli emberek vannak...ezzel feszíteni...pfff
  • Loál János #40
    URISSTEN!!!

    MINDEN gyári hangcucc jó?
    Te nem hallottál még igényesen felépített auto hi-fit. Hangsúlyozom: HI-FI. Tudod, magas hanghűség.
    Egy II-es Puntonk van, gyári 6 hangszórós "hi-fi"-vel. Ha éltél még szart!
    Mondjuk, hogyha RÁDIÓról beszélünk, az eleve szartaliga, ugyanis aki azt állítja BÁRMELYIK rádióállomásra, hogy jó minőségben sugároz, az hallgason gyermekmesezenét ferro-kazettán...
  • Taranov
    #39
    Hát terepen nem volt szerencsém kipróbálni, az XC-ben a magasság kitűnően érzékelhető volt, nem rossz kocsi, csak nekem nem tetszik kívülről.
    Főleg hátulról, de előről se nagyon :))
    A Freelandert nem csak amiatt szeretem, hogy kívülről jobban tetszik mint az XC90, hanem egy kicsit a márka miatt is, meg én nagyobb terepjáró feelinget éreztem benne.
  • Taranov
    #38
    Hát én nem szeretem az ilyen evo7 meg az ilyen tuning csodákat, de a mercikért sem vagyok oda, de azért nem rosszak.
    Engem pl. a motor nem izgat nagyon, az alap motor is elfogadható szokott lenni szinte minden autóban, de ahol nem, ott lehet kérni mondjuk egy 1.6-os vagy 1.8-as, 2.0-ás motort, ami meg tényleg jó már.
  • [Walaki]D`Lair
    #37
    Nemtom...nekem annyira nem tetszett a Freelander...És a terepjáró fílíngel az XC-ben sincs gond...;) Főleg terepen és nem állóhelyzetben...:)
  • Marcell
    #36
    Jol van na, en se 100%-osan komolyan mondtam :)
    Nekem a micuk sokkal szimpatikusabbak mint a mercik. Lehet az aruk miatt is :)
    Szamomra a Merci csak nagyzolasrol szol.
    De tenyleg nem egy kategoria es megertem, ha neked sokkal jobban tetszenek (ugy altalaban a Mercedesek), csak gondoltam kicsit megvedem a Mitsut ;))
  • CSOCSO
    #35
    nem összemérhető a két dolog.. te se ültél akkor sl55 amg be.. netán brabus ml merciben ami kb ugy megy mint egy evo7:))))))))))) és a brabus ml az terepjáro.. csak hogy tisztázzuk a dolgot.. de melyik mire való....
    egy merci a luxusrol szol...... amig egy eclipse vagy evo 7 közel sem arrol.. ne keverjük már össze a két dolgot....
    egy eclipse nagyon dög.. ahogy az evok is.. de mikor lesz olyan állat gépezet mint egy brabus merci esetleg egy slr?:)) soha
  • Marcell
    #34
    vagy Eclipseben :)