25
-
amitakartok #25 Nem értem, miért mondja mindenki, hogy sietni kell? A gép flottájának mérete nem attól függ, hogy mennyi időt hagyunk neki építkezni, hanem hogy mennyit hozunk át. Pl. volt nekem két Battlecruiser és a gépnek volt öt. Átírtam az ezt tároló fájlt és adtam magamnak tízet. Erre a gépnek több mint húsz lett... szóval lehet csalni, de nem érdemes.
Plusz az állítás, miszerint nincs benne szuperfegyver rossz mert van, de nem lövöm le a poént (nem Cataclysm-szintű istencsapás, de két lövéssel kinyír egy Battlecruiser-t). -
Dragonfly #24 Mivel a véleményemet már leírtam más fórumon, ezért csak annyit mondok, hogy egyet értek teljes mértékben az 5#-ös hozzászólóval.
Viszont nekem nagyon tetszik, hogy a hajók modulárisak, és külön részeiket külön meg lehet bénítani. -
Turmoil #21 Kiadhatnák az engine-t és lehetne hozzá játékmenetet és pályákat csinálni. A legtutibb gáme lehetne:))) -
Pöty #20 Unalmas perceimben beirom ide a véleményemet erről a gaméról. Az egyet nagyon szerettem, de nem nyomtam végig. Nem volt türelmem hozzá mert szerintem elég nehéz volt. Valahol ott vesztem el ahol egy aszteroidát tettek a hajóm elé a föld felé vezető úton. Folyamatosan épült már le addigra a haderőm.
A kettes kb. 10 percet volt fenn a gépemen! A grafika megállt az első szintjén ami nem rossz, csak akkor mit csináltak a fiúk ennyi ideig? Biztos a történeten agyaltak hogy vajon hogyan lehetne ugyanazt csinálni mint az egyben. Az intróból kiderül hogy nahát.. találtak egy hiperhajtóművet és nahát.. a gonoszok is egyet (mintha ezt már láttam volna valahol). Mikor megláttam hogy az anyahajót kell tesztelni az elején ugyanúgy mint az egyben hát fordult 90°-ot a gyomrom és úgy töröltem le mint a szart. Ja és egy dX-7-es grafikai motorhoz minek kell dx-9 A vagy B -már nem emlékszem-?
Éljen a marketing és a vakítás... -
Turmoil #17 support fregatt, repair corvette (voltak az 1.-ben) -
#15
Ez nem rts... -
#14
Úgy értem csináljon ennél jobb RTS-t még ha az az őskorban is lessz. Nekem ez csak stratégia mint a SC4 vagy C&C generals. -
Turmoil #13 Azért az úgy elég húzós lehetett... Erősen limitált a hajótípusokból gyártható maximum no meg az erőforrások is, ha mindent gyártani kell. És bomber+interceptorból is csak 80 lehet összesen, szóval azért kíváncsi lennék, hogyan csináltad meg azokat a pályákat, ahol szinte folyamatosan jönnek a lelőni (elfogni) valók, főleg a vége felé. Pl. a meteorok eltakarítása, vagy az anyahajónak ütköző golyó. Ez utóbbinál eléggé nagy szükség volt a 100+ ion fregattra és 20+ destroyerre. Ha csak a megengedett maximummal mész erre a pályára, akkor azokat az ellenfél hajói simán szétszedik, a golyó közelébe se jutnak... Viszlát anyahajó... -
Turmoil #11 Az első mondat végén: ? -
Turmoil #10 Ebben is a salvage-corvettek aktív használata az egyetlen és üdvözítő megoldás, vagy itt azért más lehetőség is van. Az 1-ben csak az nem tetszett, hogy szinte csak sc-t kellett gyártani, no meg a limitekig a többit, a flotta nagyobb felét az ellenfelektől kellett begyűjteni... És ebben az esetben már nem gond, ha az ellenfélnek kiapadhatatlan a resource-forrása:) Csak ne legyen nagy sorban-állás a dokkok előtt. -
gonosz #9 a hw1 az egyik kedvenc jatekom maig, meg is vettem. de a kettonek sajna olyan szar a jatekmenete, meg csak ki se irom cd-re, hamar torlodott. -
#8
A Blizzardnak annyi köze van ehhez,mint kb.Árpád fejedelemnek Orbán Viktorhoz,és annak meg meggyessihez.Amúgy szeretem a Homeworld-öt,de hová kellene belehúznia a Blizzardnak!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? -
#7
Pause már az első részben is volt...
Használni is használom, de személy szerint eléggé nevetségesnek tartom, hogy egy RTS-nél folyton meg kell állítani a játékot, hogy normálisan lehessen játszani... -
Cat #6 van benne pausa, gondolom rájöttél :) az azért nagyban segít, anélkül esélytelen játszani -
#5
Akkor most jöjjön egy negatív kritika, de előrebocsátom, hogy nagyon nagy Homeworld-fan vagyok, és a HW1-et a mai napig is a legjobbnak tartom ebben a stilusban...
A hangulata erős közepest érdemel csak, mivel messze nem olyan magávalragadó a történet, mint az első részben az anyavilág keresése. Szósznak elmegy, de messze nem olyan csípős, mint a HW névtől várna az ember...
A játékmenetet én keményen lepontozonám, iszonyú kapkodós, tisztára mintha multiban nyomná az ember. Nincs idő rendes taktikázásra, ezért aztán az ember arra kényszerűl, hogy folyton-folyvást újrakezdja az adott küldetést, okulva az előző próbálkozáskor kitapasztalt hibákból. Ez tán még jó is lenne, de amikor egyik-másik küldetést már 10x kell újrakezdenie az embernek, akkor bizony ízes szavakkal kezdi illeti a Relic-es fiúk/lányok felmenőit.
Ez nem stratégia, ez tiszta RUSH. Mindent azonnal, és mindent gyorsan kell csinálni, mert elveszel.
Egyedül a grafikán nehéz fogást találni, tényleg nagyon szép, bár a narancsszörp űrháttér eléggé nevetséges...
Egy szó mint száz, idén két nagy csapás is ért: előszőr az IG3/Galaxy Andromeda-t lelőtte a CDV, aztán pedig oltári nagy csalódás lett a Homeworld 2. -
#4
Nagyon fasza játék. A blizzard kezdhetne belehúzni. -
Braveheart #2 A játék szerintem is király, csak kár hogy néga kifagy és hogy a gépnek általában nem kell nyersanyag a kampányban, hogy építsen. A grafika tényleg gyönyörű.