228
Silent Storm - új körökre osztott stratégiai játék
  • Montanosz
    #228
    most a mediamarktban 300forint ingyen kiszállitással))
  • Inquisitor
    #227
    Ha valaki próbálkozik ezzel a régiséggel és nem indul el neki, mert nem támogatja a videokártyát akkor ez a megoldás.
    A probléma W7 x64 oprendszer alatt van állítólag, itt van rá leírás linkekkel mit kell tenni:
    https://gamefixes.wordpress.com/2012/01/02/silentstormvideocard/
    Az ott leírtak az UK English verzióhoz vannak, és fel is ment a programra.
    Természetesen minden felülírást és a fixáló programot is rendszergizdaként kell feltenni.
  • Kotomicuki
    #226
    Kiegészítés:
    Amennyiben a küldetésből hátralévő részekben már csak kár érné a csapatot, akkor inkább "Leave!" és így megmenekülhetünk a nem kívánt fejleményektől.
    Akit kell azt előtte vegye vállra a megfelelőszámú katonánk, ill. a kellő dokumentumokat eddigre szerezzék meg a kommandósaink. (A svájci gyárból is így a legegyszerűbb kihozni az igazgatót: miután minden ellenség ártalmatlanítva lett, minden lenyúlni való elemeltetett, hátizsákok teletömve, igazgató vállra véve, mindezek után már csak a zöld gombot kell megnyomni a küldetés sikeres befejezéséhez - ehhez a pálya első "szintjéről" minden olyan dolgot le kell hozni, amit haza is szeretnénk szállítani.)
  • Kotomicuki
    #225
    Néha nincs otthon az ezredes, ilyenkor nem jönnek a bevágások a menekülésének folyamatairól. Ekkor csak a 4-5 dokumentum megtalálása a cél abban a küldetésben.

    Hhmm, ha ezt a játékot egy Close Combat III-mal össze lehetne mixelni... körökre osztott (WW II) stratégiából már mást nem is nagyon tudnának kiadni többet - kb. mint az IL-2 a rep.-szimulátoroknál!
  • Kotomicuki
    #224
    Ez egy - ismét - szórakoztató/idegőrlő küldetés, mert piszok vert helyzetből indít és ráadásul időre is megy!
    Tehát az elején olajra kell lépni a közeli kapu felé - ha az autó felől nézem, akkor 1 balra, 2 az autó mögé (sznájperek ide), 3 a jobboldal felé - ROHAN (NEM GYALOGOL!) mindenki (külön öröm, ha nem talál a tetőn lévő hang-tompított k98-s, a felderítőnk leendő távolsági fegyvere). A kapu 2 oldalán 1-1 géppisztolyos/géppuskás várja a kimerészkedőket, az autó nyújtotta fedezék mögül meg a mesterlövészeink próbálják ritkítani a tömeget, közben 2 katonánk a másik kapu felé iramodik sebesen - persze kint a járdán, a kerítésen kívül teszi mindezt.
    A küldetés célja, hogy elkapjuk az áruló tisztet, aki nagyon szeretne meglépni előlünk és a bal oldali, emeleti szárnyból indul.
    Először is a 4 embernek be kell törnie a kapun - 2x2 őr oldalt, a közeli lépcsőházból is kirohan pár ember, a szemben lévő átjáró fölött és a tetőn is 1-1 mesterlövész, ill. a másik bejárat felől is érkeznek ellenséges érzelmű katonák a már az udvaron lévők mellé - ami nem egyszerű feladat (pláne mentési lehetőségek nélkül ). A 4-ből 2 az épületet bal-hátulról kerüli meg, egy közelharcosabb (sorozatlövő fegyverrel felszerelt) típus a lépcsőházba, míg az utolsó az átjáróba igyekszik minél előbb bejutni.
    A 2 kósza a másik bejáraton kísérli meg a betörést - 2x2 őr, szemből néhány - , majd az egyik a nagy lépcsőházban helyezkedik lőállásba, hogy a tisztet lekaphassa, míg a másik jobb-hátulról kerüli meg az épületet, ahol számos őr vigyázza a kilövőállást.
    Hogy hol, melyik emberünk szedi le az árulót az a védelmen való "áthatolási" sebességünktől függ - volt, hogy az első lépcsőházas és az átjárós fogta villába, de olyan is akadt, hogy már a rakétára mászott, amikor végre leterítették a legényeim.
    A tetőtérben még van pár felfegyverzett civil, az emeleteken meg pár katona strázsál...
    Itt ismét sokat számít, hogy mennyire edzettek a szintjükhöz képest a katonáink!
  • Kotomicuki
    #223
    Feltankolod az emberedet a HQ-n a kívánt lőszerfélével és azt ülteted bele - ha ez kevés, akkor a többiek is mehetnek feltankolva a küldetésre és a szünetekben átpakolják a hátizsákjukat. A kiegészítőben nagyon drága a "fenntartásuk", az alapjátékban meg kevés az ellátmány - különösen, ha az ellenfélé az éppen jobb/használhatóbb cucc...

    Amúgy nem kedveltem ezeket a pléhdobozokat - Kevesebb "értéket" lehet elhozni miattuk: azokat lehet csak el(vissza)hozni, amiben emberünk is van, de ilyenkor a katonánk 2 fegyverét is hátizsákba kell rejtenie, és ha ez a kettő egy STG44 és egy 3x7-s géppuska -> nem sok hely marad a szajrénak?! - , inkább a sunnyogás és a nehéz gránátok, meg a "csodafegyver"...
  • Kotomicuki
    #222
    Axis oldalon is ue a feladat!
    Azaz, a vezetőnek még élnie kell addig, amíg a 3-4 dokumentumot fel nem kutatod és ki nem lépsz velük a gyárkapun - bújócska, lopakodás, ilyesmik (jó hallású és rejtőzködési képességű egyénnel ez simán megy - edzés előtte).
    Ha a jobboldalon settenkedsz a gyárba, a vasúti alagútnál, akkor pár emberrel akár fel is tarthatod és meg is ritkíthatod a páncélos lovagok csoportját - inkább itt, mint a nyílt terepen, kint a gyár előtt - , ez alatt a többiek belopakodhatnak - ha elég tökösek, akkor akár szemből is, a gyárkapun keresztül - és lenyúlhatják az elhozni valókat. Amint elhagyta az utolsó előtti embered is a gyár közvetlen környékét, azután hidegre lehet tenni az igazgatót is, majd futás a mindenképpen bekövetkező detonáció elől ezzel az emberrel is.
    Célszerű a külső körletet kitisztítani minden behatolós ( nem félreérteni!) hadművelet előtt, így sokkal könnyebb lesz az eltávozás és a keresés is - a mesterlövészeknél, meg úgy általában mindenkinél, eddigre alapnak kell lennie az STV-nek, mint távolsági lőfegyvernek, és ha rendesen edzve voltak előtte (100 fölött - jóval - a lő-tudomány), akkor ez nem lehet gond...
    (A fa őrtornyokat 3-4 lövés - vagy egy robbanás - is ledönti, nem feltétlen kell a benne vacogót pontosan kilyuggalni...)
  • Kotomicuki
    #221
    Hhmm, ez sem egy aktív topic, pedig a játék eléggé bejövős - pláne, ha a maiak "minőségét" is hozzávesszük - igazán moddolhatnák ezt is, biztos, hogy nagyobb sikere lenne, mint pár, friss bejelentésnek!

    Kérdésem: Ha a Sentinels-t W7 és Vista (32 bit) alatt tudja futtatni vki - C2D proci és 7900 GTO, valamint x3100 GMA alatt - , akkor legyen oly jó és írja le annak mikéntjét, köszönöm! Az alapjáték hibátlanul fut, de a kiegészítő már betöltődni sem akar. XP alatt pedig még semmi gond nem volt vele, hibátlanul futott - a Daemon Tools verziója kavarhat be?!

    #218, lammaer: (Ha még aktuális... :D )
    Ha robbanóanyag volt a ládában, akkor az megsemmisítheti annak - akár az egész - tartalmát, különösen az üveges szerek hajlamosak erre! Amúgy nincs különbség a kinyitás módját illetőleg a végeredményben - a kiegben talán már igen, mert ott van a fegyvereknek "állapota", de ez feltételes, mert én még nem tapasztaltam kirívó megrongálódást ott sem.

    Edzed a mérnököd, és akkor nem kell ilyenen agyalnod!
    Ha már 6.-8. szintű, akkor fel lehet húzni a mérnöki képességét a 2. generációs bombamentesítő és zárnyitó eszközök alapkövetelményéhez (50, ill. 60 pötty): Ha addig minden létező - talált, v. "elvett" - kézigránátot visszavittél a bázisra, akkor, mielőtt elhagynád a pályát, rakd fel őket az épen maradt ajtókra és ablakokra, csapda gyanánt, ill. a bombamentesítő eszközök és az aknáid felhasználásával is tudsz szépen javítani ezen értéken: akna lerak, majd visszaszed, issoráz, amíg van visszaszedőd, + a "kinyithatatlan" ajtókon elhasználod az összes álkulcsodat - ha elfogy az alapkészlet és elérted a 50/60 pöttyöt, akkor onnantól úgy is az emelt szintűt használod, ami így elérhetővé válik!
    Mivel egy képesség maximális értékét a hozzá tartozó alaptulajdonság (itt az intelligencia - zárnyitás) és - legfőképp - a karakter szintje határozza meg, ezért a magasabb szintű dolgok a 6.(-8.) szint elérése előtt nagyon valószínűtlenek. A kiegészítőben már el kell gondolkodni, hogy pénzért meddig olcsóbb "megvenni" azt, mint gyakoroltatni a terepen az emberünket (Abban az EÜ-képességre költöttem "sokat", hogy a jobb cuccokat is használhassák az e téren alul-képzett embereim, amúgy az el vihető dolgokat fogyasztottam el, hogy növekedjen egy-két, főbb tulajdonságuk - gránátdobás, amúgy is rozoga fegyverek végleg való tönkretétele, sortüzek által, stb.).

    Ha a küldetés végén, vagy egy "kis-mappon" futtatod az embereidet, akkor a mozgáspontjuk nő, ha szorgosan nyomkodod a "H" billentyűt, akkor a rejtőzködési képességük, ha "lőgyakorlatot" végeztetsz velük egy "ellenséges" bokorra, fára, stb., akkor a lövész-értékük emelkedik.
    Ha (nehéz - vs. Panzerklein) gránátot akarsz az embereddel dobatni, akkor - előtte - puszta kézzel kell megtámadtatni vele a székeket, asztalokat, stb., valamint 6-12 - a 4. szinten elég lehet a 6 is, később meg már a 12 is kevés lesz egy körben - , uo dobótőr megléte esetén, azokat hajigáltatni vele egy tisztább saroknál, hogy növekedjen az ereje és a dobási képessége - ez a kettő határozza meg a távolságot és a találati "arányt" a gránátoknál (+ az erő határozza meg a HP-t is, amiből sohasem lehet elég, nehezebb szinteken főleg).
    Amint emelkedik 1-1 képesség, úgy csökken a hozzá tartozó akciópont-szükséglet is: kezdetben 15(v. 14) pötty egy ütés, de 60 fölötti "Melee" értéknél - 7.-8. szintű katona kasztnál - ez már csak 11, vagy kevesebb lesz - a közben, folyamatosan, növekedő AP-l közösen már helyre kis pofozógéppé változtatva az addig csont-gyönge bakát is.

    Meglehet, hogy az "edzés" időigényesebb, mint magának a küldetésnek a véghezvitele, de megéri - vagy használj Trainer, de az már csíít!
  • I.C.ram
    #220
    Bocsi már megoldottam. Nem vettem észra a ládát :)
  • I.C.ram
    #219
    nekem is tök ugyanez a gondom!

    A Penemunde Archives nevű pályán. Megcsináltam minden feladatot, felszedtem a dokumentumot, amit kellett, megöltem a hordozóját, de hiába megyek a létrához, nem tudok kimenni. Egyszerűen nem történik semmi :(

    Próbáltam, hogy felrakom a patchet, de ahhoz meg nincs crack :(
  • lammaer
    #218
    Valamiért nagyonm elkerülte a figyelmem a játék, bár megvolt eredetiben, de csak a polcon porosodott. azt hittem csak valami szimpla IIvh-s lövölde, erre kiderül hogy egy tuti JA+UFO kombináció. És most nyomulok vele... :)

    Egy kérdés: ha a ládákat szétlövöm (mert éppenséggel nincsen valami jól képzett mérnököm) akkor van annak valami hátránya? Szétmennek a ládában lévő cuccok vagy ilyesmi?
  • Kovász
    #217
    Tudom, de a Sentinels-hez is van egy 1.1-es patch, bár lehet, hogy az abban lévő javítások benne vannak az eredeti játék 1.2-es javításába...
    Fene se tudja.
  • Shep
    #216
    volt egyáltalán 1.1es patch? 1.2eshez van crack
  • Kovász
    #215
    Hali! Kicsit kihalt ez a topic..
    Az lenne a kérdésem, hogy az lehet, hogy a Sentinels 1.1-es patch-éhez nincs törés? Vagy esetleg nem is kell?
  • Spenser
    #214
    Nah túl jutottál már azon a pályán?
  • Spenser
    #213
    Nah várj csak azt hiszem ott abban a hejjségben van valmi láda ahol leötted a hapsit akit kellet és a ládában van valmi amit fel kell venni talán...
  • Shep
    #212
    ó a fene miért kell egy jó játékot ilyen marhasággal elszúrni, persze lehet sokaknak tetszik ez a robotosdi, na mindegy akkor úgy tűnik megint csak addig fogom elvinni mint az alap játékot ,is bár abban a tengelyhatalmakkal az utolsó pályán sokaltam be, a szövetségesekkel meg asszem még 2 pálya lett volna, de az már nekem csak szenvedés volt így inkáb abbahagytam.

    A pályát meg akkor végigjárom hátha megtalálom azt a vmit.
  • Spenser
    #211
    Igen a végén vannak robotok...
  • Spenser
    #210
    Nem emlékszem:(
  • Shep
    #209
    megint lesznek a végén robot akármik? ha igen akkor megint nem viszem végig :(
  • Shep
    #208
    1 meberem van :), na de mi az amit nem vettem fel nem emlékszel?
  • Spenser
    #207
    Mellesleg én már végig vittem nagyon jóó!
    Olyan kafa új fegyverek vannak hogy csak na!
  • Spenser
    #206
    Előtte fel kell venni valamit hogy OK legyen a kűldi ha eddig nem teted.
    De lehet a hiba még az is hogy nincsen minden embered a létrához közel vidd őket szorosan a létrához és akkor enged fel menni egy ember jelőlj ki és azzal mássz fel...
  • Shep
    #205
    Ahol a bányában kell bóklászni, na ott megtaláltam a fontso embert, lelőttem, de a járat végén van egy létra amin sehogy nem mászik fel a karakterem, és így nem is tudok csinálni semmit, mi lehet a hiba?
  • Spenser
    #204
    Hali
    Én már gyűröm ezzerrel!!!!
    Akinek bejött az ez a játék annak KÖTELEZŐ !!!
    Nagyon kaf sok új dologvan benne:
    pl. zsoldos vagy benne, itt már nem csak úgy ingyé kapod a cuccokat fizetni kell mindenért fegyver katona stb...

    Grafika szinte ua. DE gyorssabb mint volt!
    KB. nagy hirtelen ennyi...
  • Shep
    #203
    Valaki megtekintette már a kiegészítőt?
  • Was
    #202
    Éppen mostanában kaptam elő megint, hogy a másik oldalon is végignyomjam. Nekem valahogy úgy tűnik, hogy egy-két küldetés és a HQ kivételével ugyanazok a két oldal küldetései és pályái; tényleg így van? Azt hiszem most akkor rámoccanok a kiegre.
    Egyébként meg teljesen egyetértek veled. :)
  • Mr. Perfect
    #201
    Kár, hogy ezzel a játékkal ilyen kevesen foglalkoznak, pedig szerintem az utóbbi idők legjobb stratégiai játéka, a körökre osztott fajtából (nem a reflexeken múlik a dolog lásd RTS). És most itt van a kiegészítés is... Na mindegy.
  • toMpEr
    #200
    Silent_Storm_Sentinels-MONEY
    remelem gyorsitottak rajta
  • PTW
    #199
    Valaki Sehitysen PLLLZZZ!

    Allies nemtudom hanyadik kuldije , amikor a Renegade Factoryt kell kipucolni (itt vannak eloszor panzerkleinek), ugye az a feladat hogy gyujts ossze minden informaciot es fogd el a gyar vezetojet.
    Namarmost en minden dokumentumot megszereztem, mar csak a csavot kelle elkapnom de amikor ezt megteszem beinditja az ommegsemisitest es hiaba van minden objective kipipalva , hiaba viszem ki a vallamon a kis szemetladat a gyarbol, amikor az felrobban , game over. valami otlet? kezdek begolyozni
    koszi
  • PTW
    #198
    hat a letoltesnel az osszes mirrort kiprobaltam..
    de mar nem aktualis mashobnnan megszereztem.
  • Ren
    #197
    Melyik resze halott? Van vagy egy tucat mirrorja. Nekem teljesen jol megy, 1-2 napja en is onnan szedtem le. (A Sentinels demo ujra kedvet csinalt hozza :) )
  • PTW
    #196
    latom a topic mar regen halott de en csak most akadtam ra erre a remek kis gamera es nagy szuksegem lenne egy crackelt 1.2 exe re.. tud valaki segiteni ?(gamecopyworld halott, es a lejjebb adott link sem muxik mar..)
    thnx
  • M.A.D.
    #195
    Hopp!! Nálam is szaggatott. De, nagyon. Uninstall is lett..pedig...ua. a baj, mint Dvorgaz-nak. Sejtettem én, hogy nem a gépemmel van baj. Ugyanis a 25 gammából ez az 1! volt brutálisan rosszan megjelenítve.
    AMD+1800, 768DDR, ATI9100 128MB, WinXP Sp1 HUN.
    közepes gépen is kéne menni minmálisan, de nem.
  • robotnyk
    #194
    nem lehet hogy valami ramaty van az oprendszereddel?
  • Dvorgaz
    #193
    Üdv
    Az lenne a gondom, hogy a Silent Storm élvezhetetlenül szaggat a 2.4 GHz-es gépemen GeForce Ti4200-sal meg fél giga DDR rammal. Fenn va a legújabb vidkártya driver meg az 1.2 patch is de semmi javulás nincs. Mellesleg pár hónpja is fenn volt a game a gépen, akkor egész tűrhetően futott, pedig a konfig meg az oprendszer, driver, szóval minden ugyan az volt mint most. Jó lenne ha tudna valaki segítei.
  • Was
    #192
    A lövés ikont kattintsd be, úgy már lőhetsz akármire.Az ajtóhoz érdemes közel állni, aztán snapshotot, vagy rövid sorozatot leadni; kevesebb mozgáspont.
    Az már egyébként az utolsó küldetés. Ha azt a repkedő fehéret lelövöd, folytatódik a történet. Egyébként elég sokáig tartott, azzal a zöld energia fegyverrel vagy 20 lövést kellett leadnom, mire kiterült. Valahogy megúsztam a dolgot, mert csak egyszer lőtt rám, aztán én meg oszlop mögül lövöldöztem: elöjöttem, lőttem, újratöltöttem, visszaálltam. És ez ment néhány körön keresztül.

    Én meg most kezdtem el a szövetségesekkel, lehet megint fejleszteni őket... mert egyelőre 3 lövésből talán egy talál, úgyhogy a fejlövéseket még nem erőltetem... :)
  • Shep
    #191
    Na a másik, hogy tudok egy adott helyre lőni puskával akármivel? A medicet/Kovács Gari/ használom rendesen mert az jól végzi a dolgát, a mérnök /Axel/ meg úgy ládából 1 et nyit ki, ajtóknál gránátozok.

    Ott tartok, hogy egy rakéta kilövéséig van 5 perc, és meg kell ölnöm egy fehér panzerest, aki ráadásul repked is. Innentől még mennyi van hátra?

    Amúgy a szövetséges oldalon, sokkal több küldetést megcsináltam, de ott még nem volt panzerkelinem, csak hát az a mentésem sajna oda lett.
  • Was
    #190
    Jol latod. Foleg azon a palyakon van sok, ahol ezek a gyarak vannak. Ott Svajc folott volt egy kuldetes, amikor meg kellett vedeni egy fickot (es kesobb adott negy panzert is), na ott jo sok tolteny volt, igaz ez nekem mar egyben az utolso elotti kuldetes volt. Mondjuk talan itt tudtam egyedul jol kihasznalni a gepeket, amikor egyszerre vagy 20-an tamadtak, en meg kialltam 3 panzerrel, aztan ment a daralas, ok meg 1 HP sem tudtak levenni rolunk.
    Egyebkent mennyire tudtad jol kihasznalni a mernokot meg a medic-et? A mernokkel se ajtot, se ladat nem tudtam kinyitni, (altalaban az SMG nyitotta :) ) csapdat sem tudta eltavolitani.
  • Shep
    #189
    A csodagépeknek hogyan lehet lőszer-utánpótlást biztosítani, dobozokból kell gyűjtögetni, vagy mi?