146
  • Anteris
    #146
    van nekünk fantáziánk ne aggódj, úgy hogy még azt is el tudjuk képzelni hogy ez a GCT szélhámos köcsögök gyülekezete és még csak túl nagy képzelőerőre sincs szükségünk ehhez...
  • gyulavagyok
    #145
    Az a baj hogy nagyon földhözragadt már mindenki.
    Nem tud senki a legegyszerűbb dolgokra gondolni.
    Tényleg bennünk van a kérdésekre a válasz.
    Gondolják csak végig miért működik az emberi szervezet.
    Hogy lehet akkumulátor és gázolaj nélkül is elektromos áram az emberben!!
  • gyulavagyok
    #144
    Én csak antigravitációs hajtóműnek nevezem azt a (szerkezetet), amely
    megtudja fordítani a polaritást.
    Azt hiszem hallott már mindenki a tömegvonzásról. pld. TESCO he he .
    Ha kifordulsz önmagadból eltaszítasz mindent magadtól még a Föld nevü
    égitestet is el lehet.
    +meg+ és -meg- és start. Ilyen egyszerű. KÉRDÉSEKET A [email protected] RA.
  • Deus Ex
    #143
    Morgen.

    Talán az Indexen olvastam egy cikket erről a társaságról. Azt állították, hogy szobahőmérsékleten működő szupravezetőt fejlesztettek ki. Ha ez így volna, akkor miért nem adják ezt el? Az abból származó néhány milliárd dollár talán valamit segítene az űrhajóépítésben is.
    Az rendben van, hogy egyes találmányok megelőzik a korukat, de itt az emberiség egyik végső problémájának a megoldásáról van szó. Nem tudom elhinni, hogy ha valaki valóban képes efféle szerkezeteket készíteni, akkor arra nem talál támogatót. Az a csoport, aki elsőként birtokába jut ilyesféle eszközöknek beláthatatlan előnyökre tesz szert. Evvel szemben senki sem tud semmiféle eszközt felmutatni, csak a legendák terjengenek. Kimondtátok a kulcsszót: valós eredmények. Na ilyet nem láttunk eddig.

    Einstein, Newton, Tesla és a többiek.. mindannyian az alapokat rakták le, olyan szintű eredménye volt a munkájuknak, amit még egy ember is átláthat. Hogy szabadon idézzek, akkoriban egyetlen baltasuhintással is nagyot lehetett tarolni a természettudományok feltérképezetlen rengetegében. Viszont ma már egyészen pici előrehaladáshoz is rengeteg munkát kell befektetni. Továbbra is kérdezem, ha olyan egyszerű egy lelkes kis csapattal otthon a garázsban megmagyarázhatatlan jelenségeket produkáló szerkezeteket építeni, akkor a jelenségeket miért nem tapasztalták eddig akárcsak véletlenül is az úgymond komoly tudományos intézetekben zajló kutatások során?

    Teljesen rendben van, hogy ott készült az első gőzgép, stb, mivel akkoriban nemigen készülhetett még máshol, és azok az eszközök nem mutattak túl egy szűk csoport teljesítőképességén. És mégegy fontos dolog: ezeket kihozták a sufniból, és működtek. Mérhetően, megismételhetően működtek, és nem csak szájhagyomány terjedt róluk.

    További kellemest.
  • Inquisitor
    #141
    :)
    Helyesbítek, akkor majdnem fej-fej mellett haladt az elmélet és a gyakorlat, na de most rosszabak az esélyek.
    Meg picit egyszerűbb az elektotechnika alapjainak megértése, mint a komplex quantummechanikának. :)
  • Inquisitor
    #139
    A szükséges elméleti fizikai ismeretek nélkül próbálnak meg sufniban, garázsban és laboratoriumnak csúfolt egérlyukakban házibarkácsolni Energiakicsatoló meg Gravitációs eszközöket.
    Valószínűleg ennek megfelelő szinvonallal és sikerrel.
    Bár annak idején így készült az első gőzgép, robbanómotor, rádió és repülőgép is. :)
  • TheZsenyka
    #134
    Na most a poén az, hogy ha sikerül megcsinálniuk - tételezzük fel - akkor nem tíz millát fognak vele keresni...
  • Cat #133
    http://index.hu/tech/tudomany/gct0628/
  • Poki
    #131
    na én ebből egy mukkot sem értek most :)
    Nem tudnátok valami szótárat mellékelni?

    Tisztázni kéne a következőket, hogy mások is megértsék, akik sose foglalkoztak behatóan a fizika ezen ágával.
    Mi az pontosabban: kvantumos jelleg, kvantálás(gondolom ez itt nem a mintavételezés), Higgs-tér, valamint jó lenne tudni azt is mi a gravitáció stb.

    Mondjuk Vállalkozó és NEXUS6 jól érti ezeket, de ide betéved valaki oszt nem ért egy mukkot sem. :)
    Nem azt akarom, hogy mindent magyarázzatok el, csak azt, hogy azt "paraszti" nyelven amiről éppen írogattok. :)
  • NEXUS6
    #129
    A gravitációs erőre egy mondat erejéig visszatérve. Mivel elég lusta ember vagyok, most amúgy sincs kedvem 5 évig egyetemre járni (igy a doktori elött :), ha gondolod csak egy szóval felelj, igennel v nemmel: most akkor meghatározták már a graviton, vagy bármely a gravitációs erővel kapcsolatba hozható részecske tulajdonságait vagy sem?
  • NEXUS6
    #128
    Ha jól emlékszem a 18. század környékén elvégeztek egy kisérletet. Erősen viszkózus közegbe helyeztek dinamikus testeket, majd ezekre olyan erőhatást gyakoroltak, a test dinamikáját kihasználva, hogy a test kiszabadult a közegből. A fizikus neve valami Müntyhauzen vagy mi volt. Eddig kételkedtem, de úgy tűnik igaza volt, legalább is az alapján, amit az olajról is irtál. :))
  • NEXUS6
    #127
    Vállakozó!
    Ha jól értem szavaid, most adtál választ Deus Ex kérdésére! Köszi!
  • Deus Ex
    #123
    Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy nem olvastam Vállalkozó hozzászólását, mielőtt megírtam a sajátomat..:-P
  • Deus Ex
    #122
    Morgen.

    Én továbbra is arra várnék választ, hogy miért nem vette észre ezeket a jelenségeket az úgymond hivatalos tudomány, és miért nincsenek széleskörű alkalmazásban az ezeken a jelenségeken alapuló megoldások.

    Véleményem szerint az ezeken a jelenségeken alapuló eszközök széleskörű alkalmazásának a hiánya azt jelenti, hogy valójában nincsenek is ilyen jelenségek.

    Nem állítom, hogy mindenki csaló, aki evvel foglalkozik, inkább azt mondom, hogy a többség áldozat, saját hinni akarásából táplálkozva szélmalomharcot vív önönn tudatlanságával.

    További kellemest.
  • NEXUS6
    #120
    Egyébként ugye ez a kísérlet meg pont arról szól, azt hívatott bizonyítani, aminek az ellenkezőjét itt leírod.
    Bár természetesen itt nem a periodicitás kérdése a döntő, hanem az inga szabálytalan mozgásából /gyorsulás-lassulás/ adódó, az elfogadott törvényekből nem következő energia/impulzus nyereség/veszteség.

    Mint írtam, a kísérletet végrehajtó személyek szerint, ha a kísérletet így ebben a formában elvégezzük akkor ezt az eredményt kapjuk, ami szerintük ugye bizonyítja az eddigi elméletek hiányosságait.
    A kísérlet végrehajtásával ők letettek valamit az asztalra, lehet marginalizálni a kérdést, lehet felhívni a figyelmet a mérés során elkövetett hibákra, de mindez nem teszi meg nem történté, végre nem hajthatóvá! a kísérletet. Tessék megismételni, úgy ahogy ők tették, felhívni a figyelmet minden egyes hibára, hiányosságra és megmagyarázni a kapott végeredményt.
    Amíg ez nem történik meg, addig csak hőzöngés amit csinálunk mind a ketten!!!!!!!!
  • NEXUS6
    #119
    Amúgy minek a tervrajzát is kéred?
    Egy utasszállító graviplánét?
    Ha elküldöm megnyugszol?

    De mit is fogsz kezdeni vele? Megépíteni, nyilvánvalóan nem fogod tudni, így ellenőrizni sem
    fogod tudni, hogy működőképes-e egyáltalán.

    Akkor maradjunk valami kisebb modellnél. Újra csak azt mondom, egy kísérletező kedvű amatőrnek elég ez a lifter is. Azt meg megtalálod a Szindbád által közölt címen. Igaz otthon nem leszel képes vele a valódi Biefeld-Brown effektust reprodukálni, de azért így is van elég megválaszolatlan kérdés vele kapcsolatban.
    Egy két link: http://jnaudin.free.fr/lifters/main.htm
    http://bel.150m.com/
  • NEXUS6
    #118
    Nem értem miért gondolod, hogy ezek az emberek tudatosan be akarnak csapni.
    Az az érzésem éppen te vagy az aki rosszindulatú vagy.

    Ezeknek az embereknek az élete azt mutatja, annak ellenére, hogy eddig szinte semmit nem profitáltak a dologból, még is szinte mindent képesek feláldozni az ügy érdekében. Az Egely is megtehette volna, hogy marad egy átlagos mérnök és nem kezd szélmalom harcot vívni, nem idegeskedik, nem veszélyezteti az egzisztenciáját és az egészségét. Jó formán egyetlen dolog maradt számára: az a tekíntély, amit a hozzá hasonló emberek között kivívott. Talán ez is a legfontosabb a számára. Szerintem 25 év gyötrődése után nem fogja megkockáztatni, azt hogy, még ezt is elveszítse, csak azért, hogy egy jól sikerült előadás erejéig pár száz embert becsábítson egy lerobbant művelődési házba, pár ezer forint haszon reményében.
    Ha még is így lenne akkor nem csak a fizikai hanem az ember ismeretemmel is komoly gondok vannak, bár szerintem a bizalom és a hiszékenység két különböző dolog.
  • NEXUS6
    #117
    Vállakozó!
    Én azért jelentős különbséget látok az olaj csepp, és az olaj fűrdő között. Az olaj csepp felületére lehet extra töltést felvinni, majd egy elektomos térrel befolyásolni annak mozgását. Ez azért lehetséges mert az olajat egy másik elektromos tulajdonságú közeg, nevezetesen a levegő veszi körül, az olajban viszont az "olajcseppeket" ugyan olyan elektromos tulajdonságú olajcseppek veszik körül, úgyhogy a kérdés szerintem továbbra is megválaszolatlan.

    És még egy szerintem a kérdéskör velejét érintő probléma. Honnan a fenéből fogja megállapítani bárki is, hogy egy adott szerkezet/effektus "antigravitációs", amikor jelen tudomásom szerint nincs általánosan elfogadott/igazolt gravitációs elmélet!!!
    Habár a Newton-i fizika, ill. Einstein relativitás elméletei adnak némi leírást a gravitációs erőről, de annak forrásáról semmit nem tudunk. Egy objektum tömege egy mérés során keletkezett viszonyszám. De pl miért annyi az elektron nyugalmi tömege amennyi, ill mi az a "részecske" v. akármi ami a gravitációs erőt közvetíti, milyen sebességgel terjed?
    Vegyük ezt a lifteres esetet. Úgy tűnik egy átlagos ilyen kísérlet során (pár 10kV feszültség, tengerszinti nyomású levegőben) egy kialakuló "jet" jelenség a felelős a modell mozgásáért. De vajon a jet effektusért tényleg a csúcs hatás a felelős? Hogyan dönthető el, hogy nem alakul-e ki a nem szimmetrikus/geometriai értelemben/ elektromos mezők hatására egy olyan zóna, amelyen belül mind a töltött mind a semleges részecskéket gyorsítja egy általunk még nem ismert "misztikus" erő, létrehozva a levegő áramlását.

    Amúgy köszi, egy kicsit megnyugodtam, ezek szerint nem csak a számomra nem teljesen tiszta az, amit az Egely a szimmetriákról leír. Rendkívül óckodik bármiféle kvantummechanikai összefüggésben említeni ezeket, pedig szerintem csak ott kapnak igazán értelmet, de az is nyilvánvalóvá válik, hogy hol van az a határ amin túl már nem érvényesek.
  • NEXUS6
    #112
    És valóban!
    Szindbád, igazad volt nem kellő alapossággal néztem uztána a témának. Jelen pillanatban marhára valószínű a lifter esetében ez az "ion-szeles" elmélet. Bár azerintem még koránt sem eldöntött a dolog. A Zacsiba zárt kísérletek mellette, de az olajba merítettek ellene szólnak. Az eredeti Biefeld-Brown effektus pedig egy nagyság renddel nagyobb feszültségnél illetve vákuumban jelentkezik, amikor az ion-áramlás mondjuk úgy marginálisnak tekínthető.


    Vállalkozó!
    Újra csak azt tudom mondani, nem az egész rendszer szimmetria sértéséről van szó, hanem az inga mozgást végző súlyéról. Az Etot-ba láthatólag nem vettk bele továbbá a súrlódási veszteséget, a közegellenállást, a nyitott ablakból beáradó fénnyomást ect. A kísérlet leírása ezenkívül egy "tudományos ismeretterjesztő" könyvben jelent meg, ezáltal a forrás koránt sem autentikus.

    SZERINTEM "EGY APA"-nak VAN IGAZA!!! EGYÉBKÉNT KOMOLYAN KÉRDEZEM VAN VALAKINEK KEDVE MEGISMÉTELNI A KÍSÉRLETEKET?

    GCT link pedig a kapcsolódó linkeknél található a cikk végén!!!!!!!!!!
  • Deus Ex
    #108
    Morgen.

    Na erre gondoltam én a figyelmetlenség és ismerethiány miatt félreértelmezett, már ismert és leírt jelenségekből elhamarkodottan levont következtetések címszoo alatt.. Az állítoolagos antigravitációról kiderült, hogy joo eséllyel középiskolai fizika által magyarázott jelenség.

    További kellemest.
  • NEXUS6
    #106
    Poki!
    Ez egy antigrav berendezés lenne, bár Szindbád szerint ezt tanultam a középiskolában, én nem emlékszem rá. Biztos hiányoztam :-)). Azért érdekelne mire is gondol tulajdon képpen. (Hallod Szindbád!)

    Vállalkozó!
    Hogy visszatérjek idült témánkra is. Szerintem itt azért elég hektikusan változó gyorsuló mozgásokat lehet megfigyelni, ergo az időbeni szimmetria nem igazán érvényes ebben az esetben, legalább is az "inga" mozgást végző tömegre. Azért nem kell megijedni, az Egely nem azt mondja, ha megsértek egy szimmetrát akkor már meg is csináltam a Perpetum Mobile-t, legfeljebb, hogy ott valami új jelenségre lehet számítani. Ha bele gondolsz a kvantum mechanika is arról szól, hogy ha megsértünk egy egy szimmetriát akkor fellép az adott szimmetriához tartozó erő, a kettő kölcsönösen deffiniálja egymást. Ilyen értelemben a körülöttünk levő "normál" anyag, olyan jellemzőkkel bíró anyag, melyre, a legkevesebb szimmetria érvényes. Ráadásul ezek után is marad még jó pár szimmetria, amit sértegethetünk kedvünkre, remélve, hogy új jelenségekkel fogunk találkozni.
    Szerintem az "Etot" összeget úgy alkották meg, hogy az a lehető legjobban jellemezze az általuk vizsgált jelenséget, ezért evidens módon a tagok megválasztásánál felfedezhető bizonyos önkényesség, ami szerintem nem torzítja lényegesen a kísérlet eredményét.
    Ha vszont másképp gondolod akkor a Szindbádnak építek egy ilyen alufólia sárkányt, az érte befolyó anyagi forrásból pedig megismételjük a kísérletet, és akkor mindkettőnk lelke megnyugodhat. A tét meg a szintén a Szindbád által felajánlott pezsgő lesz.
    OKS?
  • Poki
    #105
    Én megnéztem ezt a linket, de ez mi a picsa akar lenni? Sárkányrepülő vagy retusált kép madzagok nélkül? Vagy csak szimplán a nullapontgravitáció? :)
  • Deus Ex
    #102
    Morgen.

    Amennyiben birtokában volnék egy ehhez hasonloo, új alapelven működő eszköznek, amit nem lehet szabadalmaztatni, akkor építenék egy olcsoo, de már látványos prototípust, és azt nagy hírveréssel ország-világ előtt megmutatnám. Szerintem minden kereskedelmi csatorna szívesen közvetítené, mint a három méter átmérőjű repülő izémmel zajtalanul felszállok a Hősök teréről, és önfeledten repdesek, mint egy jollakott molylepke.
    Ezek után pedig annak adnám el a technoloogiát, aki a legtöbbet ígéri érte, és eszembe sem jutna, hogy saját erőmből a találmányra épülő terméket fejlesszek.
    Forradalmian új termék fejlesztéséhez történő lejmolással csak akkor jönnék elő, ha a forradalmian új termék valoojában a pénzlejmolás forradalmian új moodja volna, és nem állna mögötte működő dolog.
    Egy évtizeddel ezelőtt figyelemmel kísértem az efféle proobálkozásokat, és akkor úgy gondoltam, ezek az eszközök mára átalakítják az életünket. Valójában semmi sem történt, nem lehet felmutatni olyan eszközt, ami valamiféle ilyen jellegű, a hivatalos tudomány által el nem ismert moodon működne, és szerintem erre gyenge érv a mindenhatoo olajmaffia. (Olajmaffia.. és mi a helyzet Kínával? Oda is elér annak a csuunya maffiának a keze?)
    Ha egy autooba szeretnék beépíteni az újfajta technoloogiájukat - márha egyáltalán létezik ilyen technoloogia -, arra azt mondom, hogy sikerülhet. Ellenben egy többször felhasználható űrhajó kifejtesztése - hajtsa azt bármi is - olyan feladat, ami jelenleg az emberi civilizáció teljesítőképességének határát jelenti. Az X díj kiírói sem gondolták azt komolyan, hogy a magántőke képes lesz sorozatban gyártható többször felhaszánlható űreszközöket előállítani, az egész díjnak az a célja, hogy újfajta, olcsóbb és egyszerűbb részmegoldásokat fejlesszenek ki. (Fontos, de kevéssé ismert tény, hogy az X-díj elnyerésének nem az alacsony földkörüli pályán történő keringés a feltétele, hanem csak az, hogy 100 km magasságig emelkedjenek. Ezt nevezik űrugrásnak, ilyen jellegű repülés volt az első amerikai űrrepülés, valamint kb. ebbe a magasságba volt képes felemelkedni az X-15 jelzésű kísérleti rakátahajtású.. hm.. ürrepülőgép.) A meghajtás csak egyetlen - bár rendkívül fontos - részterület, egy tizenegykét kiloométer magasságban közlekedő utasszállító sárkányszerkezetének, létfenntartásának, legkülönfélébb rendszereinek kifejleszése is gigászi feladat, és ehhez jönne még ugye a soha ki nem próbált hajtóműrendszer.
    Összefoglalva: egyrésről nem hiszek abban, hogy létezne egy olajmaffiától és a hivatalos tudomány inkvizíciós szervezetétől sanyargatott, valós eredményeket, - és nem figyelmetlenség és ismerethiány miatt félreértelmezett, már ismert és leírt jelenségekből elhamarkodottan levont következtetéseket - felmutatni képes úgymond parafizika. Nem azért nem hiszek benne, mert nem akarok, hanem azért, mert képtelenségnek tartom az egész jelenségkör eltitkolását. Kellene lennie valahol a világon legalább egyetlen olyan államnak, szervezetnek, ahol ezeket a paradicsomi állapotokat hozoo eszközöket használják, de ennek semmi jelét nem tapasztalni. Miért van az, hogy az úgynevezett hivatalos tudomány kutatói nem akadtak még a nyomára az antigravitáció, a korlátlan energiakinyerés titkának? Miért csak a sufniban működnek ezek a dolgok? Miért van az, hogy a világ talán legprecízebb mérőeszközeivel, a részecskegyorsító és ütközető berendezések detektoraival végzett tömérdek mérés során egyszer sem lebbent le a fátyol ezekről a titkokrool? Miért van az, hogy dollármilliárdos eszközökkel nem lehet reprodukálni azt, ami a hokedlin működik? Nem gyanús ez egy kicsit? Másrészről pedig nem hiszek abban, hogy tapasztalat, szakértelem, és rengeteg pénz nélkül egy kis csoport képes űrhajót építeni. Ha nagyon összekapják magukat, akkor készíthetnek egy motoros repcsit, de nem űrhajót.
    Szerintem ne szidjuk annyira az űrrepülőgép rendszert, ez az első valamelyest is újra felhasználható űreszköz. Gondoljunk arra, az első gázturbinás sugárhajtóművel felszerelt utasszállító, a Comet példányai közül mennyi pusztult el, és vegyük hozzá, hogy az űrrepülőt alig harminc évvel a Cometet követően kezdték tervezni, és alig tizenöt évvel azután, hogy először járt ember az űrben. Aztán vegyük hozzá azt is, mennyivel szélsőségesebb körülmények között kell az űrrepülőnek üzemelnie. Ismétlem, az űrrepülőgép az emberiség jelenlegi teljesítőképességének a határán helyezkedik el.

    Azért a fent leírtak mellett a GTC csoportnak sok sikert kívánok. Ha valooban náluk van a bölcsek köve, akkor azért, ha nincs, akkor pedig a zseniális pénzszerzési ötlet miatt. Ha a beruházók között is hasonloo a hozzáállás, mint jelen foorum látogatooi között, akkor hamarosan abban kell döntést hozniuk, hogy márványbool legyen-é a jachton a véccecsésze, vagy tisztán színaranybool. (Váncsa István úr pedig bocsássa meg nekem a plagizálást.)

    További kellemest.
  • NEXUS6
    #101
    Természetesen működő modellre gondoltam :)).

    Válalkozó! (ha még előfordulsz itten)
    Ez nem egy egyszerű kettősinga kísérlet. Fontos eleme, hogy a két tengely egymással kilencven fokos szöget zár be, ezért úgymond teljes szimmetria sértés következik be (mivel a tömeg mozgásának semmilyen irányú összetevőjének változása időben nem állandó, na ezt jól "megaszontam"). Ennek eredménye, hogy az összeneriga változása nem monoton csökkenő (a surlódás miatt), hanem kaotikusan változó. Ha megnézed a diagrammot van olyan állapota az ingának amikor, mind a függőleges irányú (gravitációs)potenciális energia, mind a visszintes (rugóerőből származó)potenciális energia maximális, de legalább is ezek összege nagyobb mint a rendszer kezdeti energiája. Na ez hogy lehet?
    Mint kívülálló (nem fizikus) kérdezem: a klasszikus fizika, a kettős ingák viselkedését akkor most meghatározza, vagy, nem határozza meg, vagy azt határozza meg, hogy ezt az esetet már nem képes pontosan meghatározni? :))

    Köszi Poki :)) (Máj hízik)
  • NEXUS6
    #100
    És mekkora a vagyonkád? :)))
    Csak azért, mert ha mondjuk épiték neked egy kis modellt, az mennyit ér meg neked? (Nekem max 10000-be fog kerülni:))
  • Poki
    #97
    Az energiamegmaradás törvényét én nem firtatom, mert nem értek hozzá, de az biztos, hogy sok minden nem úgy van a világegyetemben ahogy azt most látjuk-elképzeljük. Nem mernék vitatkozni egy fizikussal sem aki állít valamit, hogy úgy van, mert úgyse tudok rácáfolni. Még ha meg is vannak az előtanulmányaim akkor se. De ha konyítanék hozzá akkor ezt vele szivesen megbeszélném, hogy győzzön meg az igazáról.
    Addig meg elfogadom és elolvasom mindenki véleményét.
    Itt nagyon jó NEXUS6 és Vállalkozó írásai, de néha azért érthetetlen. Mindig útáltam a mechanikának ezt a részét és nem is igazán fogott meg.
    A GTC-nek meg kívánom, hogy mihamarabb csinálják meg ezt a hajtóművet és maradjanak életben is, vagy ne kerüljenek a sülyesztőbe, esetleg az eltűnt személyek listájára.
  • Poki
    #96
    Olvastam róla, hogy a a nácik kísérleteztek olyan ágyúból kilőtt lövedékekkel, amikkel elég nagy távolságokat lehetett átlőni, mintegy kiváltva a rakétát illetve sugárhajtóművet. Volt ebben ojan terv is ami (lehet tévedek és nem jól emlékszem), kb. 100 km magasággba emelte a lövedéket. Tehát egy nagy ágyúval lehetséges akár embert is kilőni a Holdra. Igaz ez csak halálra ítélteknél, meg életfogytiglanosoknál, száműzötteknél célszerű, mivel leugrani a holdról nem lehet, csak az oda út van kifizetve :)

    Ez a nullpont energia nagyon érdekes. Asszem nem fog bemutatkozni a technológia a közeli 40-50 évben, legalábbis míg van nyersanyagkészletünk. Mintahogy vízzel hajtható autót sem gyárt senki, pedig már annak is megvan a technológiai feltétele.
  • papabear
    #87
    Éppenhogy a nagy találmányok készültek el kis sufnikban. Lásd repülőgép, robbanómotor, telefon, személyi számítógép, ír whiskey :o). A találmányból való nagy haszonszerzéshez már valóban nagyobb infratstruktúra és tőke kell, de ez természetes.

    A fenti ügy kapcsán: tényleg kicsit nevetségesnek tűnik a csapat, de én örülnék egy nagy tudományos áll-leesésnek, pláne ha magyarok okoznák :o)
    ...(Az viszont tényleg vicces, hogy alapjaiban még mindíg azzal a 100 éves technológiával autózunk, és azzal a 50-100 éves technológiával repülünk/űrhajózunk) ideje lenne váltani, nem hiszem, hogy már mindent tudunk amit a fizikáról tudni lehet, a fejlődés inkább gyorsul, mintsem leállna.
  • Mike at home
    #78
    500 ev mulva minket roppant primitiveknek fognak tartani

    pl. orvostudomany teren biztos
  • Mike at home
    #77
    termeszetesen, szkepticizmus kell
    szoval egy dolog elhinni, es mas dolog azt mondani, marpedig ilyen nem lehetseges

    hiszen tudasunk a vilagrol rettento kicsi
  • Mike at home
    #76
    latom, ezek szerint talalt
  • Anteris
    #73
    mike mester, egy kicsit eltévedtél, ez nem az Index polfóruma! Bunkó beírásodra senki nem kiváncsi itt!
  • mrzool
    #67
    Jah, kérem Egely... Ez mindent megmagyaráz.:)

    "Felejtsétek el amit az elektromosságról tanítottak nektek!!! Egyszerűen hihetetlen volt!!!"

    Laikusnak sok minden hihetetlen. Javaslom kezdj el elektromosságot tanulni, mert ha hihetetlen dolgokat látsz, akkor valszeg a te tudásod kicsi.
  • Mike
    #47
    ez tipikusan meberi mentalitás

    nagyon sok mindenről nyilatkozták már azt, hogy márpedig nem létezik

    ennek okán is nyitottnak kéne lenni, persze van aki már huszonévesen is be van tokosodva
  • Mike
    #46
    miért mindig a szélsőjobbosok ugatnak a legjobban bármire, ami nem passzol bele korlátolt világképükbe

    200 évvel ezelőtt megégetted volna ha valaki a szupravezetőről kezd fantáziálni
  • mrzool
    #44
    Blablabla... Billi, én már kinőttem abból a korból, amikor elhittem minden marhaságot. Ha tényleg olyan nagy tudományos áttörés, akkor nem a bulvársajtóban kéne megjelennie, hanem elismert, tudományos lapokban. Nem szájhagyomány útján kéne terjednie, hanem minden prof erről beszélne.

    Mikor fogják már fel az emberek, hogy nem a sufniban születnek korunk nagy találmányai?
  • GodBadka
    #41
    Nem igaz. A Föld levesestál alakú és még kanál is van hozzá:)) Idézet valami ősrégi(1989??) Alfa magazin képregényéből. Különben Én személy szerint minden hihetetlen dogot támogatok erkölcsuleg. Soha nem lehet tudni, hogy egyszer mi sül ki belőle. Hiába no Eistein papa egy kicsit megkavarta a dolgokat.A fizikusok között is nagy a megosztotság a relativitás elmélet (és járulékai) miatt. Különben, ha lenne pénzem, időm meg tehetségem Én is hasonló dolgokkal foglalkoznék.
  • mrzool
    #40
    Ha nem bonyolultabb, akkor én is várom a terveket. Így elég hiteltelen vagy.
  • Anteris
    #29
    a telefonszámuk a KFKI telephelyére bejegyzett 10 Charge Kft. nevű cég száma.
  • Anteris
    #28
    itt a mark IV. repülő csészealjuk adatai:

    Height: 12 meters
    Diameter: 56 meters
    Seating: 1,004 people
    Seating Style: business class sized seats only
    Other: 2 lounges
    1 observation deck
    Range: unlimited
    Max. speed: 250,000km/h
    Min. speed: 0 (hover)
    Cruise altitude: Earth and Moon orbit
    --------------------------------------------

    :))