Call of Duty
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
respect to the man in the ice cream van
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
A Föld IQ szintje állandó, csak mi vagyunk egyre többen \"Tanulok, mert egy idő után a tanulásba fektetett munkám meghozza a gyümölcsét, és mint tudjuk a gyümölcsből pálinkát lehet főzni!\"
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
De miert nincs benne coop??? 😞((
- Honnan tudjátok, hogy boszorkány? - Engem gyíkká változtatott! ... de már elmúlt...
A bevándorlók tájékoztatása végett közöljük, hogy a magyar határon láható shalom felirat nem üdvözlés. Eredetileg Hegyeshalom volt csak kiégtek a villanykörték...
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯
RETRIEVAL es BEHIND ENEMY LINES multitipusok mifelek? Ezekkel meg sosem talalkoztam jatek soran. Coop valamelyik? Mik ezek? Ezeket miert nem jatsszuk?
- Honnan tudjátok, hogy boszorkány? - Engem gyíkká változtatott! ... de már elmúlt...
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯
respect to the man in the ice cream van
köszi
*Posse*T.W.D*
Lenovo IdeaPad G580AH: Intel Core i5 3.2Ghz, 8GB DDR3 1600 MHz, Geforce GT 635M 2GB, 120GB Kingston V300 SSD, Genuine Windows 8 Pro 64bit
respect to the man in the ice cream van
és nem szeretem azt a pályát 😛

Más gamekben megszokták hogy ha nyert egyik csapat és van 2-3 másodperc a köv körig akkor mindenki egymást lövi...
én meg nagynehezen felszedek egy stg-t erre valami fasz lelõ a kör végén... mondom minek tkzol le eszednél vagy?
Mire õ: Bocsi megszoktam....
I\'m a Goodfella just like Deniro, punk.
Demo recording is not supported in either single player or multiplayer play modes. The console commands for demo recording are still present in the game, but when executed they will not yield the expected results.
"
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Rangers lead the way!!!! Mess with the best, die like the rest. - U.S. Marines
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
