168
A légi közlekedés jelene, jövője
-
#168 Na, az már a 4. belföldi reptér lesz, és még több helyen tervezik.
Szerintem elég lenne a jelenlegi 3. -
#167 ööö most volt a hírekben,hogy Bécsről,meg Pécsre fognak repülni...bá mondjuk ez nem teljesen belföldnek számít :-p -
#166 Nemsokára létrejön a DKSZ (Debreceni Közlekedési Szövetség).
Lényegében a MÁV, Hajdú Volán, DKV egyesülése..
Indítanak pár HÉV vonalat, épül egy új vasúti pálya Debrecen - Nagyvárad között, troli a reptérre, stb...
Sőt, állítólag építenek még egy kifutópályát, és a fogadóépületet is bővítik. -
#165 a helyzet változatlan uccsó IC keletiből Egerbe 17:00-kor indul, autópálya nincs meg csinálva az ország top3as turisztikai célpontjához stb :( -
#164 Repülővel Debrecenbe -
#163 Na, kicsit elhanyagoltam a topicot... :c
Egy hír kishazámból:
Debreceni repülőtér: A második legnagyobb utasforgalom Ferihegy után
-
#162 IC azért drágább mert ott 10-ből 9-szer le tudsz ülni, gyorsvonatnál ez csak 10/6 pl szigetre még egyszer nem tudtam úgy menni hogy lett volna ülőhely -
#161 nem tudom a Debreceni repter hogy all most.
De akkor meg azt minek fejlesztgetik.
Egy Debrecen Pest jarat jo lenne.
De amikor Nemetektol kerdeztem hogy Berlin-Munchen repulovel jo azt mondtak hogy nem mert sokaig tart amig becsekkol meg a repuloter messze van a varostol szoval meg oda kell menni taxival vagy massal.
-
#160 ja, normális minőségű és rendszerességű vasút kéne, de arra sincs pénz :( -
#159 bennem néha felvetődött az is, hogy az IC miért megy ugyanannyi ideig mint a gyorsvonat, drágábban...
visszatérve a repülésre, a fapadosok előtt még ötletként létezett egy szomszéd országokkal megcsinált kis lokális reptársaság, aminek esetleg nem csak budapesten lenne kikötője, de ma már erre se sok esélyt látok. onnantól, hogy budapest, bécs, pozsony, és prága is középnagy reptérrel rendelkezik már nehéz lenne nem-fővárosi repteret olyanra kiépíteni, hogy értékes forgalmat gyűjtsön... -
#158 rendes alatt azt értem hogy pl ne délután 5 körül induljon az utolsó intercity pestről egerbe -
#157 jobb lenne 1 rendes gyorsvasút rendszer szerintem is. -
#156 túl pici az ország és túl sok az autó, hogy anyagilag megérje egy repjáratot beindítani. -
#155 jó kérdés -
#154 Lesz ebbol meg vmi?
Lesz belfoldi jarat? -
#153 És ezt a "normál társaságok" beleszámolják a jegybe, vagy ez mindig rájön? De hát így is ugyanannyi, ha nem olcsóbb, mint avonat. Ehhez csak hozzá jön, hogy fél nap helyett egy óra. -
#152 erre még rájön a reptéri illeték és a biztosítás, asszem összesen 5-10 körül van. -
#151 Télleg, ez az 5 990 Ft nem kama, vagy erre még rájön réptéri illeték, meg minden lófütyi? -
#150 Hé, vmi olyasmit hallottam tegnap az ATV-n, hogy a SKY Europe nem kap(ott eddig) működési engedélyt. Pedig jól jönne, mert áprilisban esedékes lesz egy zürichi út, és szívesebben fizetnék 6000-t és utaznék egy órát, mint 2-3-szor ennyit és egy fél napot. -
#149 A Ryanair meg ingyenes jegyeket fog adni, valami évfordulóra. Állítólag ők is fogják használni a debreceni repteret. Úgy részletesebben meg Debrecenről az ügyetékes Marki. :-) -
#148 SZerintem tuti, még 2004-ben esedékes. -
#147 A Luxair es az SN Brussels Airlines is jonne Budapestre. A hétfői Népszabóság írta, hogy a luxemburgi légitársaság szeptember 22-től járna. Az indok: Luxemburg az EU egyik központja: miniszteri tanácsüléseket rendeznek itt, az EU bírósága itt székel, stb.
Brüsszelből a Sabena csődje óta csak a Malév üzemeltet közvetlen járatot, napi kettőt. -
#146 Up(per)! -
#145 Jó lenne, ha nem annyira. -
#144 Meglátjuk, mennyire távoli -
#143 Up! -
#142 (Hát akkor inkább bejelentkezek, mint 4 perc, ezen ne múljék...)
Elég szomorú a helyzet. :-( -
#141 Az a baj, h a GKM-ben finoman szolva is nem szeretik a 'videki' reptereket. Meg Debr es Sarmell. sem. :(( Onkormanyzat meg alig tud aldozni a felujitasra. -
#140 A távoli jövő :-( -
#139 Biztos kap szilárd burkolatot, néhány charter járat is érintheti. De ez még a jövő zenéje. -
#138 Na, akkor gondolkoggyunk!... :-)
Tényleg, akkor a másik négy polgári reptérrel mit fognak csinálni? (Nyíregyháza/LHNY, Szeged/LHUD, Kiliti-Ságvár/LHSK, Fertőszentmiklós/LHFM) -
#137 up! -
#136 addigis fel! -
#134 MAjd megindul.. -
#133 Valahogy senkit nem érdekel. Pedig milyen jól indítottunk!... -
#132 mindíg az oldal legalján van topic, sajna.. -
#131 Up! -
#130 LHBP, LHDC, LHSM mellett ott szerepel még a vacchun.hu-n Szeged/LHUD (2 keresztirányú kifutó), Siófok/LHSK (Ferihegyen kívül az egyetlen ILS berendezés) és Nyíregyháza/LHNY (szintén 2 kifutó - beton+föld). -
#129 ja:-D -
#128 Hiányzik a repertoárból, mi? :-)