19
  • Rive
    #19
    Azt én honnan tudjam? Én max. az Xbtf-et szedem elő néha, mással nem játszom... De: ha a 64Mega lesz az alapkövetelmény, akkor arra fognak optimalizálni. Igazán új grafikus motor pedig tudtommal csak a Doom3-é lesz a közeljövőben...
  • Rive
    #17
    #16: Az, hogy az össz textúrából mennyit pakolnak be a videokártya memóriájába, és mennyit a rendszermemóriába, nagyobbrészt a drivereken és az alkalmazott grafikus engine-n múlik. Jelenleg, ugye, minden a 32Megára van optimalizálva.
    Amúgy meg, számítsd ki: triple buffer, 1280X1024, 32bit. És ez még csak a frame buffer, sehol a textúrák. És jön a Doom3...
  • Rive
    #15
    #14: sőt, ha a kártya a lokális memóriából dolgozik, akkor nem foglalja a CPU elől a memória sávszélességét...
    Sőt: nem kell minden textúrának, ami a kártya memóriájában van, látszódnia is: ha a drivereket megfelelőképpen optimalizálják, egy kisebb pálya összes képeleme elférhet a kártyán, nem kell a főmemóriából helyet foglalni nekik. Nincs több swap?
  • djcom
    #12
    Az Nvidia...hmmm...az az érzésem elindut a lejőn.....Hajrá ATI:)
  • Borg
    #10
    Nemistommér, de olyan érzés ez, mint amikor a 3dfx anno kiadta a voodoo4 4500 stb kártyáit...

    izé, hol is van ma a 3dfx?:)
  • _VaM
    #4
    ez egy nagy kamu, a tesztekben a legjobb esetben is csak .5%-kal volt gyorsabb, mint a sima...
  • Cefa
    #3
    8 * os agp vel is lassú lesz az adatátvitel ha szükség lesz rá. Inkább duplázzák meg a memória méretét ha kell.
  • Csudri #2
    ...