140
SG FORUM UPDATE!
-
#140 Lécci, ne beszélj csúnyán!
:)) -
Madmaxx #139 Jah megbuknék mert kiderülne hogy én vagyok D-211. -
#137 Erkölcsi bizi jó ötlet.. egyesektől bekérjük visszamenőleg is ;)) -
#136 én egy F -et szavaznék meg :P
de gondolj arra is aki pl. most lát netet először (hihetetlen de vannak ilyenek!!) szal azért ne legyen tortúra!
vagy ha elfelejted a pass-odat és újat kell csinálnod ?? -
#135 hát nem ártana..... -
Madmaxx #134 Jah és még csatolni kell az erkölcsi bizonyitvány hiteles másolatát is, és végig kell menni egy C tipusú nemzetbiztonsági átvilágításon is. -
#133 mi a különbség? -
#132 ez a kitiltás dolog olyan gusztustalan... csak simán mondjuk azt hogy a hozzászoláshoz regelni kelljen:) -
#131 helyes!!!
mellesleg lehetne kicsit keményíteni a regisztráláson is, pl. mindenképpen kelljen kitölteni 20 mezőt, és ne legyen auto-approve, hanem valaki nézze át az adatokat, mielőtt az illető megkapja a jóváhagyást -
Madmaxx #130 Támogatom az unregek kitiltását. -
#129 Megéri, mert amit 5 perc alatt regel, azt 5 mp alatt letiltom és akkor regelhet másik címet, amit előbb-utóbb meg fog únni és eltakarodik a picsába :)) -
#128 szvsz az unregeket nem éri meg kitiltani, mert aki floodolni akar meg csúnyaságokat az regel 5 perc alatt egy freemailest meg egy SG-s reget. de pl. se html se UBB code nem kell nekik és 3000 betű is elég ! -
#127 azt kéne még megcsinálni hogy ne kelljen belépkedni a bejelentkezéshez hanem mondjuk ha üzenetet akar irni simén beírja itt bal oldalt a jelszót nevet és akkor (bár nem ment el semmit) de ír6...ha meg bent akar maradni maradhat a bejelentkezés.. -
#125 Nemsokára arra is sor kerül! -
#124 dulva aglessziv gondolatok... ejnye... -
#123 rogton utanad :D -
#122 mikor lesznek már kitiltva? -
#121 csak az unregeket büntetjük 5e karakterrel. ti továbbra is nyugodtan nyomulhattok 25e karakterig -
#120 Nehogy már ne legyen elég.De ha mégsem, akkor elküldi kétszerre,háromszorra... -
#119 valam ikis számlálót is csináljatok akkor:)))))))) -
#118 hááát ez nem valami sok:))))
-
#117 ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!!!!!!!!!!!ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!!!!!!!!!!!ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!!!!!!!!!!!ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!!!!!!!!!!!ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!! ez itt 5 ezer karakter!!!!!!!!!!!!!!!!! -
#116 SORRY ELŐRE is... nyugodtan ki lehet törölni csak meglesem mennyi 5 ezer karakter:
-
#115 nekem tetszik.. mennyi 5ezer karakter?:)) -
#114 ez a Kedvencek dolog továbbra sem megy, pedig nagyobb szükségem lenne rá, mint a kávézóra. -
#113 HÉÉÉ
kénének még smilék !
nem hinném hogy nagy gond lenne... -
#112 Ha úgy van megírva az oldal, akkor tudja, hogy milyen felbontással netezel, és ahhoz méretezi az oldalt. -
#111 Aki egy fasz! -
#110 Persze a Dikkmáéból. -
#109 Ennyi mára, zárul dikki mókatára! :D -
#108 A képem ne tűnjön el a júzerinfóból. -
#107 Viszont a pékéccázasom összeesik, ha a szmájli beszúrásra kattintok, legyen kétfelé széve a szmájli. Tudom, hogy ez barom ötlet, de az építő hozzászólások közé becsúsztatom önös kis érdekeim is. :)
Meg legyen még olyan szmájli, amellyel mások fizikai bántalmazását lehet véghezvinni, mert ez: gyökér is meg csak egy darab. -
#106 Én néha 640x480ban nézem, általában 800x600, otthon meg 1024x768, mire optimalizálsz? -
#105 Ha vki a Törlés gombra kattint véletlenül, nem javaslom neki, hogy bármilyen fps-t megpróbáljon játszani. Ha ekkora hibahatárral dolgozik, egy fejet az aztecról hogyan lő meg?
Lúzer infónál mindegyiknél legyen ott, hogy dikki*yysw a király és mindenki más lámer. :P -
#104 Kedvenc topic opció csak nekem nem műxik ? -
#103 ehhe -
#102 Szvsz a törlés gomb ne tűnjön el, csak ne működjön!
Történelmileg ragaszkodom hozzá.
A sok nyúkámer meg majd kérdezi mindig, hogy mi a szösz... -
#101 Jó hogy! -
#100 kabbe:))))))))) -
DannyBoy #99 http://www.supergamez.hu/freeforum.php