23
  • mir
    #23
    a memória mérete igen komoly hatással van azt FPS értékekre, mert ha nem fér bele annyi textúra, amennyit a játéktervezők bele akartak rakni, akkor komoly gondok lehetnek.
    tehát ha 1 32 Mbytera optimalizálkt játékot futtatsz 128Mbyto kártyán, az nem lesz gyorsabb, de ha egy 32 Mbytera optimalizáltat futtatsz 16 Mbyteoson, akkor az félelmetesen lassabb lesz. persze azonos GPU mellett
  • [NST]Cifu
    #22
    Hát ez nagyon érdekes vélekedés, feltehetően ezért szebb akármelyik ATI Radeon kártya (akár a 32MB-osok) képe egy 128MB-os Gef3-nál :)))
  • mir
    #21
    shock12:
    csak megjegyzem, hogy a matrox eléggé keményen az otthoni piacot célozta meg, az ő kártyái képminősége bizony meglehetősen kevés az ipari szegmensbe. otthon persze kiemelkedő, de otthon. és nem máshol.
    ez nem mind1.
    azért, mert valami drágább 1 kicsivel, még közel sem biztos, hogy profi cucc, lehet, hogy csak el lett cseszve.
    az én VX2esemnek szebb a képe, van rá 1 ezresem(4 éves a VX2 a gyengébbek kedvéért)
  • Lazarus
    #18
    MUAHAHHAHAHAAAAAA :DD
  • TheZsenyka
    #16
    Méghogy lassabb a 128MB-s a 64-esnél... no persze... milyen kár, hogy a 128MB-s T4200-am simán megy 300@550-en... biztosan lassabb mint a standard 64MB-s... ne beszéljünk már zöldségeket...
  • GeeKay
    #10
    3Dfx powa
  • Power
    #9
    Ez már tiszta vallás! :-)
    Akárcsak az Intel-AMD.

    "Ezért örökre megbízom az nVIDIA-t! Örökre szeretni fogok is!"

    Én maradok a nőknél :-)
    Mondod mindezt egy pár éves cégre, amely ugyanolyan gyorsan el is tűnhet, mindahogy megjelent.
    5 évvel ezelőtt kit istenítettél? :-)
  • GeeKay
    #7
    most ugye a gf4ti4200-ra gondolsz?
    itt a 128-asokon 'gagyibb'/lassabb a memoria, ezért gyorsabb a 64-es...

    de ez már régi. nem a mennyiség, hanem a minőség számít(persze extra magas felbontásokban nem)
  • J@no
    #6
    a 64-es kártyák gyorsabbak amúgy mint a 128 memóriával szereltek! Aki nem hiszi: http://www17.tomshardware.com/graphic/02q4/021024/index.html