23
-
#23 a memória mérete igen komoly hatással van azt FPS értékekre, mert ha nem fér bele annyi textúra, amennyit a játéktervezők bele akartak rakni, akkor komoly gondok lehetnek.
tehát ha 1 32 Mbytera optimalizálkt játékot futtatsz 128Mbyto kártyán, az nem lesz gyorsabb, de ha egy 32 Mbytera optimalizáltat futtatsz 16 Mbyteoson, akkor az félelmetesen lassabb lesz. persze azonos GPU mellett -
#22 Hát ez nagyon érdekes vélekedés, feltehetően ezért szebb akármelyik ATI Radeon kártya (akár a 32MB-osok) képe egy 128MB-os Gef3-nál :))) -
#21 shock12:
csak megjegyzem, hogy a matrox eléggé keményen az otthoni piacot célozta meg, az ő kártyái képminősége bizony meglehetősen kevés az ipari szegmensbe. otthon persze kiemelkedő, de otthon. és nem máshol.
ez nem mind1.
azért, mert valami drágább 1 kicsivel, még közel sem biztos, hogy profi cucc, lehet, hogy csak el lett cseszve.
az én VX2esemnek szebb a képe, van rá 1 ezresem(4 éves a VX2 a gyengébbek kedvéért) -
#18 MUAHAHHAHAHAAAAAA :DD -
TheZsenyka #16 Méghogy lassabb a 128MB-s a 64-esnél... no persze... milyen kár, hogy a 128MB-s T4200-am simán megy 300@550-en... biztosan lassabb mint a standard 64MB-s... ne beszéljünk már zöldségeket... -
GeeKay #10 3Dfx powa -
Power #9 Ez már tiszta vallás! :-)
Akárcsak az Intel-AMD.
"Ezért örökre megbízom az nVIDIA-t! Örökre szeretni fogok is!"
Én maradok a nőknél :-)
Mondod mindezt egy pár éves cégre, amely ugyanolyan gyorsan el is tűnhet, mindahogy megjelent.
5 évvel ezelőtt kit istenítettél? :-) -
GeeKay #7 most ugye a gf4ti4200-ra gondolsz?
itt a 128-asokon 'gagyibb'/lassabb a memoria, ezért gyorsabb a 64-es...
de ez már régi. nem a mennyiség, hanem a minőség számít(persze extra magas felbontásokban nem) -
J@no #6 a 64-es kártyák gyorsabbak amúgy mint a 128 memóriával szereltek! Aki nem hiszi: http://www17.tomshardware.com/graphic/02q4/021024/index.html