28
  • TheZsenyka
    #28
    Bocsánat, tanár úr!
    (seggfej)
  • Deus Ex
    #26
    Az efféle eszközök ára attól függ, hogy a fejlesztés költségéből mennyit írnak hozzá a végösszeghez.
    Eddig 560 és 1500 millió $ közötti árat láttam..
  • Tompi
    #25
    Ha 1 reszecske a gravitron elnyelese utan rogton ki is bocsajt 1-et, akkor nem tudnank valtoztatni a kibocsajtas iranyan? Visszaverni, ahonnan jott... Gravitacios tukrot csinalni. Minel erosebb a gravitacio annal tobb verodik vissza. Igy kiralyul lebegtethetnenk targyakat, anelkul, hogy fuggene az egesz a gravitacio merteketol...
    Most mar csak ezt a gravitacios tukrot kell megcsinalni otthon a feszerben ;))) Ajanlom joco_-nak, aki minden otletbol azt hiszi, hogy az meg is valosithato! ;)
  • Tompi
    #24
    Csak arra nem gondoltal, hogy az olajbarok, reszvenyesek nagyon jol tudjak, hogy mennyi olaj vn a tartalekukban. Es tudjak mikor fogy el. Ok sem olyan hulyek, hogy ne gondolkoznanak alternativ energiaforras utan. (persze ebbol is nagy profitot remelve).
    Sot azt is el tudom kepzelni, hogy a technologia megvan mar nekik, de meg ki akarjak aknazni a szenhidrogenes energiahordozokat... Es majd ha elfogy nekik, bejonnek rogton az ujjal, de addig nem...
  • MrTressy
    #17
    usa hogy örülne ha egyet picsán lönénk ezekböl :) mert 1 milliárd dolcsi per darab
  • TheZsenyka
    #16
    Általános jellemzők

    Elsődleges feladat: többfeladatú nehézbombázó
    Hajtóműredszer: Négy darab General Electric F-118-GE-100 hajtómű
    Tolóerő: 17,300 font hajtóművenként (7854 Kg = 78,54KN) a négy hajtómű tolóereje 314.16KN
    Hossza: 69 láb (20.9 méter)
    Magasság: 17 láb (5.1 méter)
    Szárny-fesztávolság: 172 láb (52.12 méter)
    Sebesség: Hangsebesség közeli
    Csúcsmagasság: 50,000 feet (15,152 méter)
    Jellemző felszállótömeg: 336,500 font (152,635 kilogramm)
    Hatótávolság: Interkontinentális, újratöltés nélkül
    Fegyverzet: Hagyományos vagy nukleáris
    Hasznos tömeg : 40,000 font (18,144 kilogramm)
    Személyzet: Két pilóta
    Darabár: közelítőleg 1.157 milliárd dollár
    Szolgálatba állítva: 1993 December
    Szolgálatban: 21 aktív, 1db tesztfeladatokat lát el
  • TheZsenyka
    #15
    B-2 Spirit
  • TheZsenyka
    #14
    Ugyan már, olyan pesszimista vagy papabear, gondolod hogy a szuperszonikus sebességgel beáramló levegő kárt okozna az utastérben??? :)
  • Laci73
    #13
    A legfontosabb mozgatóerőnk a túlélés. Amúgy egyetértek azzal, hogy jópár dolog "hever" titokban.
  • Laci73
    #12
    Mennyire egyszerűbb lett volna graviton-beammel leszedni azt a gépet :)
  • Gabest
    #8
    joco_: Ezek a dolgok bizony baromságok!

    (mert megérdemled :)
  • pilóta
    #5
    Nagyon úgy néz ki emberek,
    Danikennek igaza lett,
    a sok tudós meg elmehet...

    (KFT, Jön az idegen lény)
  • pilóta
    #3
    A B2 max sebessége 1103 km/h (nagy magasságban, hivatalos adat) ami alatta van a hangsebességnek...
  • Laci73
    #2
    Irányítani egyenlőre nem is, de árnyékolni talán lehetséges a gravitációt. A legtöbb tudós egyetért abban, hogy a gravitációs erő - hasonlóan világegyetemünk többi részéhez - részecskékből, az eddig még fel nem fedezett gravitonokból áll. Ez valóban lehetővé tenné a gravitáció esetleges kijátszását. A Boeing cég is foglalkozik ezirányú kutatásokkal, igaz ők sem értek el eddig látványos eredményeket. Egy orosz kutató (a neve nem jut eszembe) állítólagos felfedezését kívánják hasznosítani, amely során erős mágneses térbe helyezett testek tömege - állítólag - csökken. Nekem erről hirtelen a B2 Spirit lopakodó bombázó jut eszembe. Rendkívül érdekes gép: hangsebesség felett képes repülni, holott a hajtóműveinek teljesítménye (tekintettel a lopakodó üzemmódra) ezt nem tenné lehetővé. Szakemberek elmondása szerint a B2 képes maga köré egy "erőteret" húzni, amely segíti a repülésben. Lehetséges hogy a mágneses gravitáció-árnyékolás egy működő példánya?
  • Csacsis
    #1
    Úgy legyen