100748
.
  • ximix #100748
    A két videót egymás után érdemes megnézni :)




    Ui: nem neked csak véletlen a válaszra nyomtam
    Utoljára szerkesztette: ximix, 2020.01.13. 15:40:31
  • cement
    #100747
    baszod
  • ximix #100746
    Humi-ariba PLaci linkelte


    Nincs itt baj Csocso csak egy nagyobb garázs kell látod :)
  • broman191
    #100745
    Borsodból olvasva akár helyi történet is lehetne... :D -.-'' Édes 'szom ennyi sz0pást...még a kölcsönadós sztorit nem számítva is kirajzolódik hogy qrva nehéz megbízható hozzáértő szakembereket találni, főleg tuner témában, hiába virágzó biznisz egy kontinenssel odébb, pénzzel a zsebedben... A kábeles sztori az a kiköpött sarki ""autószerelő ismerős"" tyúkbelezik a Ladával és már minden vezetéken van valami szigszalagozás, néha működik rendesen, néha nem, mi a qrva anyja van... :DD
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2020.01.11. 16:31:34
  • Adaaam
    #100744
    tl;dr: sose add kölcsön az autód és ne tuningold, mert megszopod
  • SötétBarom
    #100743
    Nekem nincsenek is problémáim! :D
  • Borg
    #100742
    Várj, összefoglalom röviden: Kurvának álltál, és megbasztak :)
  • CSOCSO
    #100741
    jesuom.... :D
  • CSOCSO
    #100740
    Nagyon hosszu sztori de megprobalom osszefoglalni.
    Dolgoztam valahol egy masik imigrans magyarral akinek nem voltak papirjai.
    Neha segitett a scionnal. Honapokon keresztul fizettem neki az ebedet minden nap szal szerintem kvittek vagyunk.
    Egyik nap az mk3 as supraja lerobbant. Kerdezte, hogy ha ad nekem penzt tudok e neki kolcsonozni egy autot.
    Ami persze hulyeseg lenne mert ha tortenik valami akkor nem az vezette aki a biztositason van ergo nekem kene kifizetni a kolcsonzott autot. Otlet: adjon penzt. Oda adom a sciont amit szarakszik a supraval de neha dolgozzon az en automon is. Pl a turboban cserelje le a tomiteseket. Gatlokat cserelje ki meg amit csak talal alatta vagy az auto korul. En kiberlek egy autot es vezetem azt.
    Nem emlekszem mar mennyi ido utan de jott a hivas, hogy neki mentek. Azt mondta, hogy a masik csavo lelepett de nem vagyok hulye. Egyertelmu, hogy nem akar rendorsegi ugyet mert illegalisan van amerikaban. Gondolom mondta a csavonak, hogy go fuck yourself... Esetleg elkert parszaz dolcsit, hogy akkor nem kell rendor de fizess amit persze nekem nem vallott be, hogy en meg ot sajnaljam. Megigerte, hogy megcsinalja es nagy baj nincs csak a hatso lokharito meg esetleg ami mogotte van ki kell huzni de lampak, csomitarto rendben.
    1 het eltelik felhiv, hogy feltortek minden autot a szerviznel, ahol volt az auto javitva. Kiloptak belole a hangcuccot de szerencsere a felniket meg a turbot meghagytal csak belulrol pakoltak ki, viszont a kesztyutartoban megtalaltak a turbohoz a kompjutert es kiszakitottak a helyerol. Na mar most, epp eszu ember mondana, hogy o vedte ki a dolgokat es aladta de MINDENT visszavasarolt nekem. Ugyan az a melylada es erosito. Meg jobb fejegyseg mert a regi meg a bluetoothot se tudta, vett kompjutert a turbohoz. Baj az, hogy a kompjutert kiteptek es a kabelkoteg szetszakadt es sajna nem szin kodos a kabelezes. Osszes kabel zold es greddy 6 het alatt kuld ujat es masik 600 dodo! Szal a csori illegalis megprobalta megjavitattni valakivel de nem igazan akart mukodni. O nem is akart fizetni a javitasert mondta, hogy ha kesz a kabel csal elkuldi a faszba a csavot. (Nagyon kakaskodo a sracunk amugy. velem vegig kedves volt, sosem szolt be az arcom elott de rengeteg szart beszelt MINDENKIROL) Amugy mar 2-3 honap eltelt miota oda adtam az autot. 1 honap ber auto utan mondtam hogy megoldom az autot inkabb a kocsimra kolcson, hogy menjen. Felesegemmel kozosen hasznaltuk az autojat amit ultra szar volt megoldani, ugyhogy 1 honap utan feladtam es vettem magamnak egy zsir uj atutot.
    Tobb mint 1 ev telt el! Mar mindenki, biztos volt, hogy az autot mar darabokra szedte a srac es eladta de neha kuldott kepeket meg videokat rola, szal en biztam benne. Volt igergetes minden masodik heten, hogy jovoheten kesz lesz! jovoheten vissza kerul hozzam! stb stb stb. masfel ev utan elegem lett es visszavettem tole, ugy hogy nem is volt ott a srac csak oda mentem valahova, ahol allt az autom es elkertem a kulcsot a hely tulajatol aki boldogan adta oda mert kibebaszottul nem akarta mar ott az autot. Fel evig allt ott az auto foglalta a helyet a bekeritett platzon ahol ossz vissz kb volt 4-5 helye.
    Kozben talaltam egy osszetort sciont miamiban. Allitolag ujra volt epitve a motor toyota alkatreszekkel toyota altall 6 ezer merfolddel a baleset elott. Volt rajta turbo is! meg jobb mint ami az en kocsimban van. Valtoban onzaro difi ( allitolag)
    Megvettem az autot es ez a srac ajanlotta nekem a toyota szerelot aki az autot epitette.
    kifizettem rahedli penzt annak is. At tette a motort meg a toyota kompjutert az egesz motor kabelezessel ( 05 es 07 es evjarat kozott a kabel mas volt az autokban ami a toyota kompjuterhez ment. Sajna nem indult az auto. Keresete a hiba forrasat es eszrevette, hogy az elozo fasz 40 amperes biztositekot tett a benya pumpahoz es most sem megy a pumpa. Az elozo csavo megprobalta ossze hackelni a szar greddy kompjuter kabelezest a toyota kompjuterrel es valami nem volt szazas es emiatt a biztositek egyfolytaba elpukkant. Mindezt eljatszotta a legnagyobb biztositekig ami oda fer es szetegett a kabel. Na akkor ki kell venni a masik kocsi belso kabelezeset es atrakni az enyembe. Az a kabel koteg mindent osszekot. Az ablak lehuzo kapcsoloktol elkezdve a terkep vilagitas, benzin pumpa. csomagtarto vilagitas stb stb stb. Darabokra szedte az atutot es kicserelte azt is. Nem akart indulni az auto. Oda mentem egy masik autoszerelovel, amit csak lehetett atneztunk es a toyota technikus mindig mondta, hogy azt mar csekkolta. azt is nezte... azt is probalta szal semmire nem jutottunk. Igaz a muszerfal meg nem volt visszarakva az autoba amire mondta az odahivott szerelo, hogy tegye azt vissza hatha amiatt van valami de a toyotas azt mondta, hogy nincs hiba kod. Nem tudja mizu. Vegynk egy masik scion autot amibe szar a motor es nem barbarkodott bele senki es abba atrakjuk a motort.... Kosz... de azt nem. Ennyi erobol mar vehettem volna egy regu suprat. Vagy akarmit. 3 honapig volt ennel a csavonal az auto. Majd masik 3 honapot vartam ra, hogy ossze tegye a muszerfalat. vegre elhoztam onnan is. Neten talaltom valakit aki auto aram muszaki. Odavittem. Aznap beinditotta az autot., Megkertem, hogy szereljen meg MINDEN mast az auton. Nekem mar reeeeeeg elfogyott a turelmem meg a kedvem hozzanyulni. Bele akarok ulni es menjen. Rengeteg dolgot megcsinalt de valahogy kibaszottul nem vette eszre, hogy a muszerfal kozepe nem mukodik amivel a legkondit iranyitom. Nah mindegy. majd vissza kell menni ha az autot megtuningoltak. Nem tudom meddig volt nala az auto. Talan 1 honap. Sok dolgot megcsinalt. Vagy masfel oldalas volt a lista.

    [most eszembe jutott, hogy ha valamiert elvesztenem ezt az iromanyt; tuti, hogy nem gepelnem ujra...ctrl+A,ctrl+C]

    Vegre megy az auto csak meg kell tuningolni. vettem uj pumpat mert ki tudja, mennyire lett szetbaszva. uj injektorok. tuner srac kijott de mikor nyomom neki az auto megtorpan. Vakarjuk a fejunket... Hat... vegyek benya nyomas egyenlitot. Azzal belojuk a nyomast. Es lehet ra kotni merot is amivel csekkolhatjuk a nyomast. 3 helyrol probaltam megvenni.. mindegyik alkalommal 1 het varakozas de sehol nincs ami nekem kell, meg mast kuldenek meg hasonlo faszsagok. Vegre megvan de nem talaltam sehol fuel railt. Mar nem gyartjak. Az eredeti fuel rail veget a tuner srac levagta es tatt ra menetes cuccost, hogy a vegere tudjak tenni csovet ami belemegy a nyomas egyenlitobe. Megint probaljuk de ugyanugy szar. Tuti a benyapumpa szar. vegyuk ki, teszteljuk le. Leteszteltuk. Inkabb kuldjuk vissza. varok megint 1 hetet. A ceg felhiv, hogy jo a pumpa. Visszakuldik... 1 het. Beszereltem de ekkor mar elegem volt. Talaltam egy hasznalt utangyarott fuel railt ami nagyobb mint az eredeti. Azt is megvettem. Tuner megint meglatogatott. Vegre MEGY! huz, nem torpan meg de megleste a voltokat es csak 12 voltot kap a pumpa. Kossem ra egyenesbe az aksitol. ok. Rendeltem egy ilyen cuccost. vartam par napot amig megjott. Rakotottem. Mondtam a csavonak, hogy meg ma talalkozzunk valahol ahol van dyno es tegyuk ra az autot. Vegre be lett love. Vegre mukodik. Megy mint atom.

    Vissza kell vinnem az autot ahol legutobb csinaltak mert az intercooler csoveket geciszuken raktak fel es kopok mindenen. Legkondi gombokban nincs aram meg kitudja mi volt meg. Ja es a kibaszott valto kiugrik 3 asbol.................................................................... szal kiraly megy az auto de meg messze vagyunk attol, hogy nem koltok ra mar vegre tobbet. FELAKASZTOM magam. Ezenkivul a legelso kocsog akinel volt az autom lehuzta a wrappot ( foliat) az autorol ami letepte a szar festeket a lokharitokrol es ajtokrol es beprimerezte nekem a srac. Nagyon szarul. Szal meg azt is le kell csiszoltatnom valahol profin, hogy tudjak ra uj wrappot rakni. Nah. "tomoren" ennyi. LOL
  • desigo
    #100739
    Eddig ment az építgetés vagy miért tartott ilyen sokáig?
  • CSOCSO
    #100738
    Vegre ujra megy a scion. 3 evnyi baszakodas utan.

    285paci a kereken
  • ximix #100737
    Moszkvicscsacsapatás :)
  • desigo
    #100736
    Azt gondolom,hogy a Hummer a best a gyönyörű kipufogóival,enyhén kilógó kerekeivel
    Korrektek voltak a rendőrök.Nem problémáztak csak kérték,hogy oszoljanak a népek.
  • ximix #100735
    Élményautót aprópénzből
    becsuletesnepper.hu
    tc link
  • ximix #100734
    Tiltott autós japán banda, képeken!
    Dajkoku és Tacumi naaaagy képriport
    Csikós Zsolt
    tc link
  • RatBaG #100733
  • ximix #100732
    Szerelem szerelem, átkozott gyötrelem
    coub link
  • ximix #100731


    Jakut földön ahol a leghidegebb szokott lenni az autók kapnak estére ilyen takarópaplant

    Utoljára szerkesztette: ximix, 2019.12.03. 18:22:56
  • ximix #100730
    Egyedi dizájn, füstmentes motor . . . buuuu :)
    coub link
  • RatBaG #100729
  • ximix #100728
  • ximix #100727
    Doge Viper kicsit felfújva
    link
  • ximix #100726
    Hogyan drifteljünk elsőkerék-hajtásos járgánnyal :)
  • ximix #100725
  • Mentol
    #100724
    Nem csúnya:
  • n003
    #100723
    vótmá :)
  • ximix #100722
    Szerintem is egy "kicsit" túlfordult és egyben mázlija volt, hogy nem akadt el a kerék valami gödörben vagy kőben vagy egy lazább részen nem süllyedt be és repült el az erdőbe.
    Minden esetre "a kilincsel előre" az valami ilyesmi :D
  • broman191
    #100721
    Vajon szándékos volt-e? Lehetett volna ott gyorsabban kanyarodni kevésbé látványosan, meg azért ez a rallyhoz mérten is nagyon keresztben volt...túl hamar fordult aztán nem vette el mert tudta hogy a 4 kerékkel kiadja...ahogyan a Belga mondta "Ezt is lehet, így is lehet szeretitek, szeretik." :D
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.10.03. 17:00:46
  • Szabi #100720
  • ximix #100719
  • ximix #100718
    " A gumiabroncsokat a Michelin röntgenfelvételek segítségével ellenőrizte. Az előzetes tesztek szerint azok egészen 511 kilométer/órás sebességig biztonságosak lettek volna."
    forrás
  • SötétBarom
    #100717
    Úgy kéne kipróbálni, hogy átalakítják vasúti sín kompatibilssé. Ott nincs gond a gumikkal... :D
  • ximix #100716
    "Nem sok" kellet volna az 500-hoz, a gumi nem tudom meddig bírná, mi a mai technológiai határa.
  • RatBaG #100715
  • RatBaG #100714
  • ximix #100713


  • ximix #100712
    Nem rossz, nem rossz, de eredeti 6000 cm3 V8 benzin motorjával sem lett volna gyengusz.
    Kedvenc billencs evör.
    MMZ-555

    Nem túl praktikus ez a ívelt billencs kialakítás, de lehet pont ezért gyerekoromba nagyon tetszettek a fehér pofájával együtt.
  • Szabi #100711
  • RatBaG #100710
  • RatBaG #100709