6962

\"bkv\"

Vélemények, tapasztalatok, történetek.

| busz | metro | villamos | trolibusz | hév | éjszakai | egyéb |
  • molnibalage83
    #6962
  • molnibalage83
    #6961
    Ki tud nekem segíteni? A Haller utcai vágány szakaszon mikor mennek be az utolsó villamosok a remízbe és mikor jönnek ki? Van olyan bkv fan, aki ezt meg tudja mondani nekem? :)
  • molnibalage83
    #6960
    Köszi.
  • Dzsini
    #6959
    Már lebontották a régit, most ami épül, az új, ahol már a CAF-ok is alhatnak, és a fonódó nagyobb részét ki tudja szolgálni (most még sokszor átjárnak Pestre üzemzárás után, az 1-es vonalán).
    Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2017.04.25. 09:24:30
  • molnibalage83
    #6958
    A Savoya parknál levő villamos remízt átépítik vagy lebontják?
  • molnibalage83
    #6957
    Ismét egy kis időutazás.
  • Dzsini
    #6956
    http://www.bkk.hu/tomegkozlekedes/jegyek-es-berletek/gyakran-ismetelt-kerdesek/jegyek-visszavaltasa/
  • akyyy
    #6955
    így néz ki, anniy különbséggel, hogy a qr kódba nincsennek azok a nagy négyzetek, meg rá van írva, hogy 2013
    350 Ft


    :(((((
  • akyyy
    #6954
    ha van nálam kezeletlen 2013-as bkk jegy, azt felhasználhatom?
  • molnibalage83
    #6953
  • molnibalage83
    #6952
    Mik azok a példák? Az indexnél mindig beírom legtösször ahol linkelik, hogy inkább ne. Mivel én jellemzően technikai és haditechnikai írásokat olvasok, ezért majdnem mindenhol leírhatom azt, hogy ezek egy kivételtől eltekintve (Kolbert) természttudományos analfabéták, de Kolbert sem ért a HT-hez...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.01. 14:59:22
  • Atisz #6951
    Igen, csak míg a Blikkről mindenhol el van könyvelve (jogosan) hogy szennylap, addig az indexet sokan tájékozódásként és hivatkozási pontként használják.
  • Atisz #6950
    Ez azért nem így van: ő volt az, aki első körben bizalmat szavazott Vitézynek, csak idővel jöttek a problémák... olyanok, amik igazolják, hogy valakire miért nem szabad huszonévesen komoly vezetői pozíciót bízni

    Tarlós szerintem éppen a leghitelesebb politikus, mint a legtöbb mérnökből (nem jogász, tanár és kommunikációs "szakemberből") lett közszereplő és nagyon sajnálom, hogy a fideszes vezetés inkább Lázár János oldalára áll.
    Utoljára szerkesztette: Atisz, 2016.02.01. 14:40:48
  • Pluskast
    #6949
    A BKK legfőbb "bűne" az volt, hogy gyakorlatilag leszarta, hogy mit akar a városvezetés. Ez ment addig amíg ott volt Vitézy és mellette György Pista. Csak ugye a fővárost nem Vitézy vezeti, hanem Tarlós vezeti. Egyébként meg amúgy is a ciklus elején történt átszervezések óta a Városigazgatóság irányít mindent. A BKK-ból lett egy vízfej szervezet. 2000 embert foglalkoztat. Ez sem normális.
    Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2016.02.01. 11:40:19
  • Dzsini
    #6948
    Ez is egy pénzkereseti mód, szórakoztatóipar.
  • molnibalage83
    #6947
    Tarlós már azon belhézott, hogy miért is van a Nagykörúton a villamoshoz igazítva a lámpa csúcsidőben... Lol bazdmeg tarlóskám, azért mert a villamost "picit" többen használják, mint az autót...

    Amiket te sorolsz azok túlzások, de pontosan látható, hogy tarlós a józan ésszel és a nemzetközi trendekkel megy szembe. BP. A XX. százaban fog ragadni miatta, csak azért, mert képtelen megérteni az új idők szavát...

    Az, hogy a felszínen miért nincs buszöböl az meg sanszosan nem azért van, mert a BKK hülye. A felszín alatt is vannak építmények, ami feölé nem lehet csak úgy építkezni. (Mi is terveztnük már így, kérdezte a megrendelő, hogy ez miért így néz ki és mikor elmagyaráztuk, hogy az áttervezés miel jár volna akkor hogyhogynem maradtak a furcsa megoldásnál, mert olcsóbb volt...) A BKK és a más is ennél komolyabb problémákat is megoldott.

    A hír lényeg az, hogy végre a várrosszintű integárlt közlekedés szerző szervezet meg fog szűnni. A BKK így szinte értelmét veszti... Megint az lesz, hogy a bal kéz nem tudja mit csinál majd a jobb és azt sem, hogy miért, mert két agy lesz két kézhez...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.01. 11:05:38
  • Pluskast
    #6946
    Sajnos igen. Ezért sem tartom sokra az újságírók nagy részét.
  • Dzsini
    #6945
    Ez az index dolga, ezért van látogatottsága. Az már más kérdés, hogy sokan készpénznek veszik azt, amit ők (bármilyen forrásból) leírnak.

    A bulvár így működik, a klikkelésért mindent.
  • Pluskast
    #6944
    A történet nem azt fogja jelenteni, hogy mostantól 2x2 sávos gyorsforgalmi utak tömkelege fog megjelenni a fővárosban, hanem pl nem lesz olyan marhaság mint ami a Bajcsy Zsilinszky úton is van, hogy 2 darab bicikli út van, az egyik egy drága pénzért megépített a fő forgalomtól elkülönült bicikli út, párhuzamosan mellette meg ott van a buszsáv amit egyebek mellett szintén bicikli útnak jelöltek ki. Vagy a Deák térnél olyan eszesen oldotta meg a BKK a buszmegállót, hogy oda beálló öblöt nem alakított ki a busz számára (holott lett volna rá hely) aminek köszönhetően reggelenként szép nagy dugó alakul ki, mivel a busz ott áll vagy 10 percig és elfoglal egy sávot. Vagy pl nem fogják az alsó rakpartot sétáló utcává átalakítani és egy sávra leszűkíteni és 30 km-es sebességkorlátozást bevezetni - igen ez konkrét terv volt - az autósok számára amikor nap mint nap minden reggel és délután, de még nap közben is arra megy az autós forgalom nagy része Pestről Budára és fordítva. Vagy nem fognak olyan faszságot csinálni, hogy a Bem rakpartnál a villamos nem tud az aluljáróban átmenni mert a BKK olyan villamost rendelt meg oda ami nem fér át és ezért több milliárdért át kell alakítani a Lánchídnál az aluljárót és környékét. Vagy a Kossuth Lajos utat nem fogják 2x1 sávosra áttervezni ahol ugye ott van az Erzsébet - híd. Bírom az indexet. Azt sem tudja, hogy konkrétan miről fog szólni a történet de már kongatják a vészharangot.
    Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2016.02.01. 10:45:51
  • molnibalage83
    #6943
    Tarlós soha nem volt képes elviselni a BKK-t és Vitézyt, mert kb. az egyetlen értelmes dolog volt, ami globálisan történt az elmúlt 5 évben a fővárosban.

    Nagyon rövid ideig Tarlósnál sok éve látoszott, hogy esetleg hozhat változást. Nem hoz. Ő is csak egy régi exkomcsi érában felnőtt balfasz köcsög pontosan olyan reflexekkel, ami arra a korra jellemző. Eltűnhetme már a picsába az összes ilyen vén fasz a "szakértelmével" a halál véreres faszába.
  • karajjj
    #6942
    Milyen érdekes, hogy eddig az autók kiszorítása volt a cél, most meg hirtelen jött a pálfordulás.
  • molnibalage83
    #6941
    Kész, eddig tartott.... Tarlós meg elmehet a kurvajó édes anyjába.
  • karajjj
    #6940
    Gondolom ugyanúgy a BKK lesz a megrendelő, csak más adja a szolgáltatást. A változás kb papíron lesz észlelhető.
  • Dzsini
    #6939
    Ugyanaz a szervezet marad, csak más elosztásban rakják a zsebébe a pénzt.
  • molnibalage83
    #6938
    Meglátjuk, hogy milyen megoldás lesz. Ha a MÁV szolgáltatási "színvonalára" zuhan a HÉV, akkor az elővárosi közlekedés egyik elemének kb. annyi.... Vagy minden marad a régiben, csak a pénz jön máshonnan?
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.01.15. 09:45:57
  • Dzsini
    #6937
    megegyeztek :) megvolt a cirkusz, nagy meglepetésre megvan a megoldás, nincs több látnivaló amíg valami újabb szórakoztatnivalót nem találnak ki.
  • dave9004
    #6936
    Nagytétény- 2. Kerület verseghy u. 2,5 óra
  • LoDMaSt
    #6935
    Hát, kicsit nevetséges volt, hogy 18-al mentek az Alkotás úton a kocsik, meg ahogy nyári gumival pörgettek.. Amíg az emberek megijednek 1cm hótol, nem is lesz jobb. :(
  • dave9004
    #6934
    Buda befosott ennyi hótól. Vicc
  • Fradi88
    #6933
    Sziasztok!



    Valaki tudja,hogy hol van jelenleg a BKV munkásszállója és pár szót mondani róla,hogy milyen?
    Köszi!
  • Dzsini
    #6932
    Valaki be fogja fizetni. Arról szól a vita, hogy ki, mekkora mértékben állja a cechet.
  • karajjj
    #6931
    Attól még ez nem garantálja, hogy be is fizetik. Lásd a vasárnapi zárva tartás esetét, megtehetik itt is, hogy nem fizetnek.
  • molnibalage83
    #6930
    Az én véleményem az, hogy ez az ország addig ne rendezzen olimpiát amíg a fejekben és állam vezetésében kb. nem lesz olyan rend, mint volt/van Ausztráliában vagy más fejlett országban. Ez az én életemben nem vagyok benne biztos, hogy bekövetkezik. Elég csak az elmúlt éveket megnézni. Annak ellenére, hogy a rendszer vagy gengszterváltás 25 éve volt az ország működése még mindig túl sok helyen emlékeztet a régire. A külsö más, mert a világ is megváltozott, de a reakciók és a hozzállás döbbenetes...

    Az az ország, ahol az egészségügy ~5 éven belül az összeomlást eléri, az ne olimpiát akarjon rendezni...

    OFF
    Valójában már most összeomlott az egész egészségügyi rendszer, csak sokan befogják a szemüket és a fülüket. Csak azért ketyeg el még éppenhogy a rendszer, mert aki megengedheti magának már magánrendelésre jár vagy mint pár hete volt, a fickó saját magát operálja meg otthon...

    Nézd meg, hogy a teljes finanszírozásból mennyi már az állami rész a lenti videóban. Akinek meg nem telik rá az sokszor szépen és csendben meghal vagy szenved vagy a kevés pénzét is ökörségekre bassza el.

    Ezek után kérdem én, hogy mire fizetem egyáltalán a TB-t, mikor ha gyógyulni akarok, akkor mindenhol magánrendelésre kell járnom..? Barátomnak TRAUMÁS sérülés után kontroll CT-re 3 hónap várakozási idő, ha nem fizet. Röhej...

    Tegnap nem láttak el a fővárosban háziorvosi rendelésen, mert nincs bejelentett fővárosi lakcímem, pedig a szigetszentmiklós háziorvost megkérdeztem, mikor ott jártam nála csak papírokért, hogy ez nem gond.

    Egy ilyen kibaszott szutyok ország ne pályázzon olimpiára ilyen korrupt vezetőkkel és "mentálhigiénás állapotban", mert csak magát röhögteti ki, hogy még a brazil olimpiánál is nagyobb bukta lenne.

    ON
  • Dzsini
    #6929
    Hogyne lenne, van.
    Az a kérdés, hogy ki fizesse be, és erről szól a közvélemény hergelése oda-vissza. Ahogy írtam, politikai nyomásgyakorlás ez a nyilatkozatosdi is.
  • Atisz #6928
    Nyilván tervbe van véve, hogy az Agenda 2020 keretén belül fejlesszék a főváros tömegközlekedését. Szerintem egyáltalán nem butaság az olimpia gondolata (bírom azokat, akik Megyó meg Flet0 alatt nagy olimpiapártiak voltak, ma meg a "mit akarunk mi magyarok?" szöveggel állnak elő - ezt nyilván nem rád értem, hiszen fogalmam sincs politikai beállítottságodat illetően) és a költségvetésnél sokkal komolyabb problémának látom a terrorveszélyt (ami mondjuk már nem biztos, hogy tényező lesz 2024-ben :))

    Ettől függetlenül osztom, hogy nagyon gáz, hogy nincs 11 milliárd a tömegközlekedésre...
  • molnibalage83
    #6927
    A VB után megjósolható, hogy az olimpia milyen lesz... Egy brazil ismerősöm tanult itt 2013-14-ben. Mesélt ezt-azt...
  • Dzsini
    #6926
    Kinek mi a lényeg :) Neked ez, másnak az. Olvasgattad Rio de Janeiro közösségi közlekedésével kapcsolatos cikkeket az elmúlt ~5 évből? Ott nem volt egyetlen percnyi sárdobálás se?
    Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.12.22. 11:32:59
  • molnibalage83
    #6925
    Nem ez a lényeg. Az olimpia alapfeltétele, hogy ilyenek nincsenek a városban. Amíg erről szól egy oszrág fővárosának agglomerációs közlekedésének menedzselése úgy, hogy 50 éves HÉV-ek járnak, addig takarodjanak a kurvadédesanyjukba...
  • Dzsini
    #6924
    A hármas metró is leáll örökre évente néhányszor, a buszok se tudnak kijönni a garázsból legalább évente kétszer, az agglomerációs közlekedést is leállították már egy-két alkalommal.

    A politikai nyomásgyakorlás alapvető része a közvélemény hergelése.
  • molnibalage83
    #6923
    Ez így "vicces" lesz... Komolyan mondom nem semmi, ez a garnitúra már azt sem képes megoldani, hogy a főváros közelkedése üzemképes maradjon. Rongyos évi 11 mrd-ra nincs forrás...? És bazdmeg ezek akarnak olimpiát rendezni egy ilyen városban. Erre szavak nincsenek...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.12.22. 11:25:25