46
nincs hang.
  • Akuma
    #46
    Tudna valaki segíteni abban, hogy a skype melyik kliensét töltsem le Uhu Linux 2.0-ra? Telepítésben is kéne segítség, mert majdhogynem teljesen kezdő vagyok linux téren... :(
  • bociub
    #45
    Még újjabb fejlemények.... egy rakás mindenre ezt a hibaüzit dobja..... VAlaki pls help!!!!
  • bociub
    #44
    root:~# beryl
    beryl: symbol lookup error: /usr/lib/libGL.so.1: undefined symbol: drmOpenOnce


    Új feljelemény... Valakinek valami 5let?
  • bociub
    #43
    És azt sem értem h miért nem jön be a KDE... Tegnap még ment.
  • bociub
    #42
    És azt nem tudja valaki h a webböngészőkben mitől indul el a flash? Mert leszedtem és telelpiteni is próbáltam az rpm-t, de nem sikerált....
  • bociub
    #41
    Hát én fel szeretném tenni a berylt, de függőségie vannak. a hup fórumában lévő uhu csomagos linken megis találtam a függőségeit csak hát azoknak is függéségei voltak és elkezdtem felteszegetni őket mig nem a kpackage ugy döntött h neki nincs többet kedve telepiteni és parancssoros inditás esetén ezt az üzit dobja:

    root:~/Desktop# kpackage libdrm_2.3.0-1.1_i386.uhu
    kpackage: symbol lookup error: /usr/lib/libGL.so.1: undefined symbol: drmOpenOnce

    Újrainditás után is a helyzet változatlan.

    Meg is kerestem a Fájlt de tele van krikszkrakszal.

    Esetleg valaki h mi ienkor a tehendő? Esetlegesen van valakinek ien fájlja amivel mükszik a kpackage, mert azt nagyon meg tudnám köszönni.
  • KOXX
    #40
    Beryl Wiki
    Egyébként a hup.hu-n is volt/van szó erről, pont most szúrtam ki egyet (ha véletlenül nem te indítottad):
    http://hup.hu/node/40148
  • bociub
    #39
    NA jó mostmár feladom. VAlaki nem tud valami leirást(lehetőleg magyart) hogy hogy kell telepiteni a 3ddesktopot? Elére is köszönöm.
  • bociub
    #38
    Kösz. Mükszik. Simán ment minden.
  • KOXX
    #37
    Uhu-val még nem foglalkoztam, de próbáld esetleg ezt beírni:
    /etc/init.d/xdm stop