Zedas#5
A feleslegesség mellett voksolóknak:
Az stimm hogy a kártyán mostmár lesz 128Mb, de a gépben 512Mb van. Ez 4x annyi, ami már elég lényeges és pl. a jövőre kijövő Doom3 egy felületre 5db (!) textúrát fog rakni - gondolom igencsak nagy felbontásban - ami eléggé meg fogja tölteni a 128Mb-t.
Namost ez még mindíg nem igényelné a 8x AGP-t mert ugye a textúrák a videóramban csücsülnek, csakhogy a textúrák nagy része, akár 64Mb is dinamikusan változhat, akár szobánként is. Ez iszonyatos adatforgalom, ami folyamatosan fogja a buszt és nem mind1 hogy a játék leakad tizedmásodpercekre a kritikus pillanatokban amíg a textúrák átmásznak a rendes ramban lévő textúra cache-ből - avagy rosszabb esetben vinyóból - a videóramba.
Bekomman#3
Most mondja meg valaki hogy minek.
Hogy többet keressenek a nagy cégek?
A mostani videókártyákkal is minden progi fut, és mostmár olyan grafikus teljesítményük van hogy csak a tesztek tudják kimutatni a kártyák közti különbséget.
Supergamer_real#2
Akit komolyabban erdekel az AGP tema az itt megtalalja az AGP 3.0 teljes specifikaciojat.