5
  • Zedas
    #5
    A feleslegesség mellett voksolóknak:
    Az stimm hogy a kártyán mostmár lesz 128Mb, de a gépben 512Mb van. Ez 4x annyi, ami már elég lényeges és pl. a jövőre kijövő Doom3 egy felületre 5db (!) textúrát fog rakni - gondolom igencsak nagy felbontásban - ami eléggé meg fogja tölteni a 128Mb-t.
    Namost ez még mindíg nem igényelné a 8x AGP-t mert ugye a textúrák a videóramban csücsülnek, csakhogy a textúrák nagy része, akár 64Mb is dinamikusan változhat, akár szobánként is. Ez iszonyatos adatforgalom, ami folyamatosan fogja a buszt és nem mind1 hogy a játék leakad tizedmásodpercekre a kritikus pillanatokban amíg a textúrák átmásznak a rendes ramban lévő textúra cache-ből - avagy rosszabb esetben vinyóból - a videóramba.
  • Pheel
    #4
    És akkor most álljunk meg és ne fejlesszünk?
  • Bekomman
    #3
    Most mondja meg valaki hogy minek.
    Hogy többet keressenek a nagy cégek?
    A mostani videókártyákkal is minden progi fut, és mostmár olyan grafikus teljesítményük van hogy csak a tesztek tudják kimutatni a kártyák közti különbséget.
  • Supergamer_real
    #2
    Akit komolyabban erdekel az AGP tema az itt megtalalja az AGP 3.0 teljes specifikaciojat.


    http://www.intel.com/technology/agp/downloads/SpecUpdate06-21.htm