21
-
Rive #21 Ebben igazából én sem vagyok otthon: inkább a processzor-technika az, amihez konyítok. E téren csak innen-onnan összeszedett apróságokra támaszkodom...
Egy pixel színének meghatározásában akát 4 textúra is részt vehet, plusz 8-10 effekt. A hibák halmozódnak...
-
tomcs #20 mondasz valamit, ebben nem (sem :) vagyok otthon.
azert ertem hogy mire gondolsz, de tovabbra sem gondolom hogy ez igazan szukseges.. lehet az a bajom hogy igy nem tudom elkepzelni milyen kulonbsegek latszananak ket kep kozott, de majd elvalik. -
Rive #19 A különbség nem az egyes színek egymástól való megkülönböztethetőségében nyilvánul meg, hanem abban, hogy az egyes pixelekkel végzett műveletek során mekkora az adatveszteség. Ha kicsi a szín-felbontás, akkor a műveletek során ez könnyen a már látható szintre csökkenhet. A színenkénti bitszámot úgy kell megválasztani, hogy mikor a DA konverterre ér a pixel, akkor legyen mondjuk éppen 24 bites.
Tehát a számítások során alkalmazott ennél nagyobb bitszámok csak a precizitásban játszanak szerepet, de abban nagyon. -
tomcs #18 ez a 64 bites szinmelyseg igencsak erdekes... mar 32 biten is lehetne eled rakni nagyon sok olyan kulonbozo kodu szinkombinaciot amit az eletben nem kulonboztetsz meg... (mondjuk ugy hogy egymas utan 1 fekete kepernyo beiktatasaval latod oket pl akkor)
na szamoljunk 1 kicsit
2^64=1.84*10^19 (gy.k 184 es 17 db 0)
olyan 4milliard*4milliard-as felbontas kene hogy mind kiferjen, szal csak olyan "audiofil" beallitottsagu embereknek lehetne beadni hogy ez annyira jo. en 16 es 32bit kozott se latom a kulonbseget, bar sose probaltam meg izombol megfigyelni -
#17 Pntosan, van egy olyan érzésem hogy az R300 igencsak nagy vetélytársa lesz... szernecsére =) -
netrunner #14 szvsz, az ATI is az... -
#13 Érdemesebb inkább a prohardver-en lévő cikket elolvasni, ebben elég sok hülyeség van. -
Supergamer_real #10 Sis, Via, nVidia, Kyro, Matrox, Sis, 3dlabs, (talan Bitboys?), stb... -
Supergamer_real #9 Miert en mit mondtam?Hogy meg nincs vegleges az ugyanaz mint a nincs kesz nem?:)
-
#7 a Dx 9nek megvan pár specifikációja, de még nincs kész
mindenkinek ajánlom a www.prohardware.hu alatt elérhető cikket, jó lett. -
Supergamer_real #6 Bocsanat a teljes DirectX 9 hir valahogy ugy szol, hogy az XP service packel egyutt lesz kiadva az ev vege fele vagy az XP SEvel jovo februarban. -
Supergamer_real #5 Brrr... Szoval a DirectX 9 a legfrissebb hirek szerint kamu, ugyanis nincs meg vegleges DX9es szabvany, sot a Microsoft szerint iden nem is lesz kiadva.
Az 1000 dollar amirol irtal inkabb a felprofessionalis kartyaira ertendo a 3dlabsnak(de azok meg inkabb 1000font nem dollar), de az oldalan talalsz tajekoztatot errol bovebben es pontosabban.De az uj nVidia kartyak 150k-s arabol mar ki lehetne valamilyen fentebb emlitett kartyat is adni csak nyilvan az nVdidianak nem eri meg olyan olcson adni a chip-eket, hiszen ha kereshet rajta - hasrautesbol - 75 Dollart akkor miert adna 50 ert.
Mindenesetre a Via azt nyilatkozta, hogy akkor csinalnak jobb grafikus chipet az nVidianal amikor akarnak (mondjuk meg is van ra az anyagi hatteruk, csak nem eri meg nekik). -
#3 Kozben az ar kerdesere vonatkozolag talaltam infot egy masik magyar nyelvu oldalon, ott a 64MB-os 600, a 128MB-os valtozat 900 dolcsira van irva. Az jelenlegi arfolyamon 160e, illetve 240e. Ahogy elnezegettem, mar egyes helyeken 300 dolcsiert Ti4600-at adnak, es mire a P10 kaphato lesz (3. negyedev) meg lentebb is megy. Vagy akar kijon a GF4 utodja, amirol meg nem sokmindent lehet tudni... -
#2 Lehet hogy kepessegekben es teljesitmenyben konkurencia lesz, de nem a mi penztarcanknak van kitalalva - bar az nVIDIA jelenlegi csucstermekei sem igazan, de akkor sem egy kategoria. Lehet hogy pesszimista vagyok, de sejtesem szerint egy erre epulo kartya olyan 1000 dolcsi korul varhato, amibol sokan egy teljes gepet is kihoznak. :-)
A gamer verzio minden bizonnyal koltseghatekonyabb lesz, de ezzel parhuzamosan a teljesitmenye is minden bizonnyal szerenyebb lesz... -
#1 Nagyon remélem, hogy sikeres lesz a kártya. Végre igazi konkurencia az Nvidiának!