15
  • b
    #15
    leszállni meg úgy fog, hogy orral beleáll a földbe és még robbanás előtt kipattan a sok kis rizsa. :)
  • CAD
    #13
    Egybknt erdekesek a gep adatai: ugyanis kozel 100 meter szeles ez a gep... a mai legnagyobb gepek is max 60 meter koruliek vannak, a hossz-rol mar nem is beszelve...

    Meg egybknt is concordot ugy kitiltottak az usa-bol (kocsog amerikaiak vedtek a szaros kis boingot), szal alig parat adtak el europaban, viszont igy is ez a legbiztonsagosabb, es a leggyorsabb commerical szallitoezkoz...

    Airbus rlz, huljon a boinge! :)
  • dewdew
    #9
    A linken bejovo oldal mire valo?
  • Laci73
    #8
    Mégegyszer röviden a hozzászólásom: (az előző sajnos kikerült a topic-ról) a NAL terve túl költséges lesz, hasonlóan a Concorde-hoz. A légitársaságok részéről nincs igény szuperszónikus teher vagy utasszállító gépre, főleg a nagyon magas kölségek miatt.
  • dewdew
    #4
    Akkor legyen itt a Concore is:



     


     


    Na de ne maradjon ki a TU-144 se:


  • Supergamer
    #3
    "Az ausztrál légtért használják "

    inkabb legteret

    Laci73: Az oroszok Tu-144-ese pontosan 300 nappal elobb repult mint kereskedelmi repulogep a Szovjet Union belul.(bar azota nem sokat hallani rola)