3733
Gothic 1
-
militavia #3733 Na, meg van a ASUS GeForce RTX 4060 8GB Dual EVO VGA. Eddig 1440p-ben a minden HIGH beállításon sem volt meg a 30 FPS. Most ezzel 4-5 szintre (Gothic és eggyel felette) van minden és 40-45 FPS-t biztos tud, mert folyamatosnak látom a mozgást. A karakterek hajánál vannak gondok, de táj és ruhák textúrája nagyon szép. Szerintem. Főleg a táj. -
#3732
A GTA-kban általában lineáris a történet és a 3-ban még statod se volt, azt a GTA SA hozta be először. A GTA3-nak egy vége volt csak, döntési lehetőséged sem volt, max annyi, hogy pár opcionális küldetést nem csináltál meg, de a főszálat végig kellett vigyed és az mindig ugyanaz volt.
A GTA3 nem az első 3d open world, amikor ilyenek már a 80-as években is voltak. Inkább abban volt első a gta3, hogy azt a technikai szintet meg azokat a ma már unalmas - klisés játékmechanikai megoldásokat, amelyekkel tele minden mai 3d open world játék, azt a gta csinálta meg először. -
militavia #3731 Most az, hogy RPG vagy akció, tök mindegy az kb. a leíró statjaidat és a döntési lehetőséget fedi le. Lövésem sincs, hogy hány vége lehetett a GTA III-nak. Ha volt többi is, akkor akció RPG. Az RPG nem azt jelenti, hogy van statod, hanemhogy DÖNTÉSI lehetőséged van, ami n+1 dolgon is alapulhat.
Nemtom hány olyan videót hallottam, ahol lefejeltem azt asztalt, ahol akkora marhaságot mondtak, hogy a GTA III volt az első 3D OW játék. Marhaság. Nem volt az. Még csak close race sem volt. a G1 elképesztően úttörő volt a maga idejében. Mai napig látszik a nyoma minden OW játékon. -
#3730
A G1 sokkal szebb az alap GTA3-nál szerintem. Viszont a GTA3 az nem is RPG volt, hanem egy open world akciójáték. -
militavia #3729 Én nekiálltam a Gothic 2 után a TES III-nak és a legjobb szó, ami eszemebe jut róla a sivárság. Nem tudtam végigjátszani kb. 15 óra után feladtam. Emberi útjelzőtáblák, tök üres és feleslegesen nagy térkép, wall of text szövegek kis betűvel. Az, hogy a páncél darabokból volt, az jópofa volt. Grafikai megjelenítés téren fejlettebb volt, mert kis elemekből legózott, de az egész totál semmilyen volt számomra Gothic-hoz képest is. A IV-gyel nem is játszottam. A Nehrim MPD után kipróbáltam ,hogy mennyire élvezetes. 4 órát bírtam... -
militavia #3728 Konkrétan a szénné szopott GTA III előtt jelent meg TPS open world játékként. Fél évvel. -
Zóanagyvarázsló #3727 Csak mondom, hogy mik voltak platformtól függetlenül, mi volt a szint. Nem sok minden volt korszerű 3D-s grafikával és négy világgal, a GTA III is akkor jött még csak PS2-re. Persze nekem az 1999-es Outcast volt a nem RPG előkép, de nyilván az is más szinten volt. -
Plata #3726 Én mind a kettőt nagyon szerettem.
Nekem a Morrowind ma is nagyobb kedvenc mint a Skyrim.
Bár azt hiszem Cs@ modjai nélkül lehet hogy nem játszottam volna vele olyan eszetlen sokat.
Lehet hogy csak azért mert rég volt és rövid a memóriám,de én már nem emlékszem erre. -
#3725
Egy evre ra a Morrowind (2002-ben), anno en ugy emlekszem - legalabbis a forumokon - a morrowind vs gothic hiszti votl az altalanos, ami kb akkora szektaharc volt, mint a nvidia vs amd vagy jobb vs bal oldal. Anyazas nelkul ritkan ert veget barmilyen olyan "beszelgetes", ahol egymas utani kommentben meg volt emlitve a ketto, mert akkor mindig konfrontacio lett a vege.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.03.01. 10:04:48 -
#3724
A FFX az konzol only volt megjelenéskor, én úgy tudom. A többi viszont grafikailag semmivel sem jobb a G1-nél. Sőt. A G1 akkoriban nagyon rendben volt grafika terén. Full 3d, teljesen open world, 3rd person rpg. Nem nagyon volt ilyen. -
Zóanagyvarázsló #3723 Az Arcanum, a Wizardry 8 és a Final Fantasy X számított új nagy RPG-címnek az évnek, az NWN csak 2002-es, és hát az sem egy grafikai csoda. Ettől függetlenül a karakterek arca elnagyolt volt és animációk sem az igaziak, de nyílt világú játékokkal szemben nem volt lemaradva jelentősen, a napszakváltás és az időjárás változékonysága pedig kifejezetten jó volt akkor. -
militavia #3722 Soha nem vettem zsír újgenerációs kártyát, mert pénzkidobásnak tartom és feleslegesnek. A 960GT-met 2021-ben cseréltem 1660S-re, mert 1440p-ben már nem ment a HZD pl. Az 1660S-sel meg high felbontáson is simán a Dying Light 2 1440p-n. Most a Gothic demo alapján látom, hogy ez már kevés lesz. Mindkét esetben kb. 4-5-6 éves csúszással újítottam be VGA-t. Ehhez képest most nagyon előreszaladok...
Másodlagosan videó render gyorsításre kell. 135k tájából kijön egy új VGA, a mostaninak alig járt le a 3 év garija. Így megéri. Mi a fenének vegyek egy 5xxxx VGA-t 300-400 ezerért majd egyszer, ha esetleg lesz és nem scalperek? Bár félrebeszéltem, mert 4060 lesz.
Ez.
Utoljára szerkesztette: militavia, 2025.02.28. 16:57:43 -
JonasSandor #3721 Nagyon nem vennék már 3060-at, most jelentették be az amd új kártyáit. -
militavia #3720 Hát, én emiatt is veszek 3060-at.. :)ű
Jó lesz másra is. Az 1660S már kevés... -
#3719
A grafika oké, nem ez lesz a lényeg a végén. De azzal azért vitatkoznék, hogy a maga idejében a G1 vagy G2 ne lett volna kifejezetten csinos játék. A G1 2001-ben jött ki és nem nézett ki rosszabbul (sőt), mint más játékok. RPG-k terén ebben az évben a full 2D BG2 kiegészítője jelent meg pl, ami zseniális volt, de grafika terén nyilván elmaradt a Gothictól.
A G2-höz meg konkrétan gépet kellett frissítsek, hogy fusson rendesen.
A remake-nél azt hiszem ilyen gondom nem lesz. -
#3718
Elsonek csak a tepites gombra kattint mindenki (en is), de ha megnezzuk a Steam adatlapot, konkretan le is van irva mindez, csak hat ki olvas manapsag steam adatlapokat? :D
"Set before the arrival of the Nameless Hero and the beginning of the original Gothic 1 story, this prologue lets you visit legendary locations rebuilt from the ground up in Unreal Engine 5. Discover the handcrafted world of the Valley of the Mines like never before.
Of course, in the full game, you’ll step into the role of the Nameless Hero, embarking on the legendary journey of this iconic RPG." -
#3717
A teljes játékban névtelen hősök leszünk, pont ahogy az eredeti játékban, minden úgy lesz, ahogy az eredeti játékban karakterek és történet szempontjából, ezt a Nyálas... izé... Nyras csávót csak a demó kedvéért rittyentették ide.
Amúgy a 4k@max és 4k@max alatt egyel grafika szerintem állejtős. Ha ebbe tudnak kiadásra, vagy kiadás után egy kicsit optimalizálni, akkor ez tökéletes remake lehet.
Az előző demó harc mechanikája szerintem katasztrófa volt, ez a mostani viszont eléggé bejövős. Jó ötlet volt azt a részt nulláról újraírni. -
militavia #3716 A kinézete se zavart. Csak az, hogy van neve. Eleve jópofa poénként beépülhet, hogy névtelen maradsz. :) -
Zóanagyvarázsló #3715 Nyras Prologue a demó alcíme, mert Nyras a karakter neve. Egyébként a korábbi preview-kban is szerepelt, a haja miatt sokan kiakadtak (én is), de már akkor közölték, hogy ő csak a prológus karaktere. -
Probatbicol #3714 Nekem az elején a töltőképernyőn vagy valahol a tippek között megjelent, hogy kérjük ne reklamálj hogy a főhős nem úgy néz ki mint az eredetiben mert nem ő lesz az, vagy valami ilyesmi -
#3713
Vmelyik dev interjubol vagy sajttajbol ugy remlik, hogy a veglegesben o lesz a foszereplo, a demoban iranyitott karakter nem a foszereplo volt. -
Plata #3712 Mi lett a neve?
Még nem próbáltam ki,régi gépem van és nem akarom lecserélni azért sem amíg nem jön GTA 6,bár egyre szarabb,de megfogadtam hogy nem. XD -
Plata #3711 Nem akarom védeni a GTA 3 remastert,de azt azóta teljesen rendbe rakták.
Úgy rémlik tavaly év végén is jött még egy baromi nagy peccs.
Teljesen más lett mint amikor megjelent. -
militavia #3710 Az egyedüli kifogásom az, hogy a nameless hero miért nem maradt nameless -
militavia #3709 Én ahogy játszottam a demóval és mentem le kb. at láttam szépen, ahogy fejbe emlékként élt a G1. Látványra ezt több, mint OK. A zene az eredeti. A harc az eredeti feelingje, csak mégsem annyira darabos. A sima hátrálás és dodge működik a demóban is. A gurulást nem tudtam elővarázsolni. A fejlettebb szintű harcból meg semmit nem láttnuk ,de ugye a betett videóban ezt a régi feature-t is kiemelték. Ergo esélyesen ilyen lesz most is.
Őszintén szóval nem értem fanyalgókat. Bárcsak minden remake ennyire tisztelné az eredetit.
Kontrasztnak ott a szaros GTA III remaster...
Én mondjuk soha nem játszottam vele (kivéve a repcsis és helis missziókat megcsináltam asszonynak), de ettől még felismerem, hogy mi a szar és mi jó.
Utoljára szerkesztette: militavia, 2025.02.27. 15:22:26 -
Probatbicol #3708 Biztos hogy folyamatosan dolgoznak rajta, ha megnézitek a belinkelt 20 perces videót, abban még az npc-k idegesítően bólogatnak beszéd közben, a demóban ez már javítva van pl.
Nekem nagyon tetszik a látvány, ha megjelenik biztos megveszem azonnal, már csak kompenzálásképpen is azért mert anno az őskorban én gothic.arj formájában találkoztam a rippelt verzióval. (Azt se tudtam mi ez egyébként, valami sötét, Londonban játszódó vámpíros cuccra számítottam) -
militavia #3707 1080p-ben egy 1660S is viszi high felbontáson. -
Plata #3706 Engem nem érdekel ha a grafikája nem lesz nagyon jó,mert az eredeti gothic 1 grafikája sem volt annak idején hű de ütős.
Még is imádtam a hangulatát és miután lett magyarítás is hozzá volt olyan végigjátszásom ami többszáz óráig tartott. -
#3705
Nem hulladek, csak a demo "beta" :)
A latvany az nekem tetszik, szerintem jol nez ki - nyilvan lesz, akinek fos -, szerencsere nalam 1080ban 3060on egesz jol is fut, viszont van meg mit hegeszteni rajta (mozgasi es cselekvesi animaciok kozott van par suta). Nem tudom, hogy mikor akarjak kiadni, azt sem, hogy a demo verzioja mikori es jelenleg hol tart a belso verzio, de remelem, hogy az oltonyosok nem b.sszak el es adatjak ki hamar, mielott minden a helyere kerulne. Latva a demot, szerintem megeri varni ra.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.02.27. 09:10:39 -
militavia #3704 Miért hulladék? -
Plata #3703 Én a babylon 4 demót nagyon szerettem és úgy vártam a játékot,aztán sosem lett belőle semmi. -
JonasSandor #3702 Nem törölhetik de ez így egy hulladék egyenlőre. -
#3701
Bármit lelőhetnek. Scaleboundra emlékezz: gameplay video ment az xbox rendezvényen. Vagy a PT, amiből sose lett Kojima Silent Hills, pedig demo is kint volt és ezer díjat is nyert ugye. Star Craft Ghost-tal meddig szopatták az embereket? Star Wars 1313-ből is volt gameplay teaser, sose lett belőle játék. Prey 2? Tök jó volt az a gameplay teaser az egyik E3-on még.
Azt nem lövik csak le, ami már megjelent. Minden más esetében bármi lehet. -
militavia #3700 Hát, azért máshova menve ez leesik az FPS, de eggyel lentebbi felbontáson már jó, 1080p-ben meg vajsima. De úgy látom a realitás az, hogy kell egy 12 GB-os 3060 VGA. -
militavia #3699 Nekem 12 gen intel provcival 1660S-sel Highon az elején 40FPS tája lehet, mert folyamatosnak látom 1440p-ben. -
militavia #3698 Vajon mi a véleményre erről mr. "lelőhetik még a projektet"?
Okkal készült az a videó. Mert ők tudták, hogy jön demó. Épül ez szépen ki. -
#3697
4k, fsr nélkül, Gothic részletesség mellett 7800X3D+7900XTX-el nem stabil 60 frém, ugrál 47-60 között (60as capnél, de mindegy is, szinte végig 100%on pörög a GPU), de ha felveszem maxos részletességre akkor máris 13-17 frém közötti hullámzás a jutalmam. :D -
JonasSandor #3696 Elindult a demója. -
#3695
-
#3694
Eredeti állításom. Amin felkaptad a vizet. Az a making of videó volt meg annak értelme megjelenés előtt. És igen, egy meg nem jelent, minden meg nem jelent játékban benne van, hogy lelövik. Nincs kivétel. Annyi mindent láttunk már aztán nem lett belőle semmi sem, hogy engem már nem lep meg semmi.