80
AquaNox
-
#80 aha, és ez mi? -
rgida666 #79 -
#78 :) -
Edward2 #75 De tölem le tudnád huzni de csak feltételekkel! -
#73 Hát hogy őszinte legyek nem ... sőt , az eddig megjelent spotprogramok közül eddig egyetlen egyet sem .Valahogy nem szeretm őket .Talán 1 kivétel van , ez pedig a biliárd , bár az nem tudom mennyire sport .Gondolok itt a Real Pool 2-re . :) -
#72 Ismerem én is ezt a lehetőséget...
Igen zártkörű társaság!;) Ami annyira nem is gond,mivel soha se terhelt a szerver...
UI:Így van ne térjünk el a topictól,mivel ez a kedvenc játékom!:)))))
UI2: Tiger Woods PGA Tour 2002 letöltötted???
Csak azért,mert érdekelne,hogy van-e multija? -
#70 Légyszíves ne tedd!!!!!
Megszűnik a freemailes címem!!!!
És fogalmam sincs mit kell ilyenkor tenni!
UI: -
#69 Most véged !
Kapsz majd egy levélbombát és BUMMMMMMM !!!
És ami maradt belőled azt mind ... -
#68 Én sem írtam semmit a privát FTP hozzászólásodra...
Pedig hány játékos vágyik ilyenre... -
#67 Skorpió!
Ne kóstolgass! -
#66 Hű de rendes vagy . -
#65 Nézd végig a topicot... -
#63 Szia!
IGEN! Megtaláltad a megoldást!
Köszönöm! Így ünnepek elött jól jött ugyanis kezdtem elveszíteni a türelmem... Sajnos még 1 pálya volt a megoldás után és VÉGE!
Köszi mégegyszer a sok segítséget!!
Crem -
#62 azt hiszem megvan a megoldás: installáld a játékot újra egy másik könyvtárba, ami NEM a program files-ban van. (ugyanis ha space van az elérési útban, akkor a winme meghülyül az idézőjelek nélkül) (a savegame-eket másold át - elvileg uninstallnál azt nem szedi le)
és ezután csinálj egy shortcutot, vagy írd át a meglévőt, ahogy mondtam. így működnie kell (nekem alapból nem a program filesben volt, hanem egy sima d:\aquanox-ban) -
#61 Szia!
Esküszöm sehogy se engedi!:((((
Légyszíves küld el az mailban az ink indítot,mert kezdek megbolondulni ettől a pályától!:(
Előre is nagyon megköszönném! -
#60 nekem is winME.
és működik.
ne a program indítófile-nál csináld, hanem a start menuben a program shortcutjának tulajdonságainál írd át a targetet. ott engednie kell
vagy pedig csinálj valahova egy új shortcutot (mondjuk desktop jobbklikk new/shortcut (új/parancsikon)) és annak a targetjébe írd be a
c:\Program Files\Aquanox\Aqua.exe -redrum -stendek
sort -
#59 Az OP. WinMe ! (De nem sokáig mert kivágom mint a sz...)
Egyébként ha a tulajdonságoknál próbálom megcsinálni nem is engedi!:(
Ha WinComm. akkor ugyan engedélyezi viszont nem találja a programot...
De nem ez az első alkalom ennél az OP. rendszernél...
Neked milyen van fent? -
#58 hagytál space-t az Aqua.exe után?
milyen oprendszered van?
((végül esetleg megpróbálhatod dos prompt-ból indítani (ami végülis hülyeség, de ha máshogy nem megy...)
bemész promptba, ráváltasz a könyvtárra és beírod hogy: aqua -redrum -stendek
na ezt nem tudom hogy működhet-e, főleg újab oprszeknél))
-
#57 Köszi szépen! Tényleg rendes vagy,de nekem így se működik...
Tegnap felhívtam a rendszergazdát (ilyen hülyeség miatt) de ő se tudott többet tenni...
:(((( -
#56 ne legyen a target mezőben macskaköröm a filenév előtt és után!
nekem így működik most próbáltam ki (direkt ezért felinstalláltam a játékot, de rendes vagyok)
a target sorban annyi legyen, hogy c:\Program Files\Aquanox\Aqua.exe -redrum -stendek
semmi más -
#55 Köszönöm a segítséget!
Sajna mindig kapok egy hibaüzenetet,hogy " A célmezőben megadott név("C:\Program Files\AQUANOX\Aqua.exe" -redrum -stendek érvénytelen.Ellenőrizze az elérési út és a fájlnév helyességét!
Tuti valamit bénán írok be,de nem találom a jó megoldást! :((
Segítenétek egy kicsit jobban? :) -
#54 Köszönöm .Csak most néztem ide vissza , de már látom , hogy segítettél is . -
#53 a program shortcutjára rámész jobb gomb, properties, ott a target részben van pl hogy "c:\Aqua\Aquanox.exe" utána beírod azt, hogy -redrum -stendek
leokézod és ezzel az ikonnal indítod a játékot
(vagy ugyanezt a run paranccsal is megteheted startmenuből - kiválasztod az exet és utánaírod ezeket, aztán indítod el) -
#52 Szia!
Köszönöm a segítséget!
Lenne viszont egy kérésem. Légyszíves magyarázd el MIT jelent ez. Mivel még ilyen csalást még életemben nem láttam!
Start the game with the command-line parameter '-redrum -stendek'. Now during gameplay, press
any of the following:
[F7] God Mode
[F8] Invisibility
[F10] Mission Complete AUTO
[F11] Mission Complete MANUAL
[F12] Mission Failed
--------------------------------
Előre is köszi!
Crem -
#51 Crem !
Kattints IDE ! -
#50 Nem tud véletlenül valaki a játékhot egy-két csalást? -
#49 Tika
2001. március 8.
--------------------
Sorry!
Tényleg ott volt... -
#47 Szia!
Bemásoltam amit találtam. Ha a végén lett volna aláírás azt is idemásolom... Mivel nem az volt a cél,hogy más tollával ékeskedjek...
-
#45 Szia!
Nem tudom neked miért akadozik... Az XP kivételével szinte u.a. a felépítésem!:((
UI: A megoldás nem az volt. Azért köszönöm,hogy akartál segíteni!
A SAITEK Joy meghozta végra a sikert! -
KeviN #44 Hat nemtom....ehhez kepest, nem lehetett kuldeteseket valogatni, teljesen linearis volt. Pedig ugy remenykedtem, hogy nem szurjak L. A konfiguraciorol annyit, hogy nallam igencsak meg kellett huzni a hatart,m hogy mit kapcsolhatok be, es ki 1024*768-nal, mert ha maxra vettem mindent a kepregeny effekt bejatszott (PIII-700, 512 RAM, Gef.2 GTS, XP).Szoval a jatek az f8 aldozatanak esett :)
u.i. Cream : Odaig meg eljutottam :) Szoval vedd meg a legnagyobb robbanofeju torpedot, asszem a legutolso az, es kozelrol engedd bele...akkor nem lessz ideje leloni. -
#43 600 évvel a történet kezdete előtt a Föld felszínét a derűlátó sztori-generálók szerint ismét sikerült szétcseszni, ám ezúttal az emberiség nem távoli világokba, hanem az óceánok mélyére menekült el a bekövetkező katasztrófa elől. Hatalmas mélytengeri városok épültek, a civilizáció lassan újra virágozni kezdett, de az evolúció itt sem állt meg, az emberi faj gyengesége a széthúzás, haszonlesés, és az örökös harc is velük költözött a felszín alá. Hamarosan kalózok, fosztogatók lepték el települések környékét, és a gazdasági, politikai szervezetek közötti élénk viták lerendezése sem a kerek asztal körül folyt. Ebben a miliőben zajlott az Archimedean Dynasty története, amit a Blue Byte tett közkinccsé 1996-ban. Ott, és akkor, egy szabadúszó tengeralattjáró kapitány szerepében domboríthattunk, hogy Mister Emerald Flint, vagy ahogy ’odalent’ ismerik "Dead-Eye" hírnevét tovább öregbítve a Seaquest sorozat hőseit meghazudtoló heroikus magasságokba emelkedjünk. Világmegváltó tevékenységünk a titokzatos Biont faj biorobot lényeinek megfékezésével tetőzött be. "Dead-Eye" idén ősszel, ha a Massive Development, és az isten is úgy akarja, újra vízre száll.
A folytatásban öt évvel az előző rész befejezése után járunk, a világ nem sokat változott, továbbra is veszélyes, és kiszámíthatatlan. Az Atlanti Szövetség fővárosát, a csillogó Neopoliszt polgárháború veszélye fenyegeti. A kormányzat, és a radikális újfasiszta erők nyílt konfrontációra készülnek. A fegyveres erők, amelyek támogattak néhány puccsistát, Atacama Cityt egy tudományos kutatóállomássá építették át, a komplexumot Brainfire névre keresztelték. A katonai jellegű kísérletezgetés sajnos rosszul sült el, sorozatos ballépéseiknek köszönhetően, hatalmas víz alatti rengések rázták meg a tengerek mélyét, ez aztán betetőzte a pechsorozatot, rég elfeledett, ősi szörnyek másztak elő több ezer éves börtönükből, hogy bosszút álljanak az emberiségen. Mindeközben a Crawlers csúcstechnológiával megáldott kalózai szövetségre léptek a lázadó fegyveres erőkkel, az eredmény félelem, káosz, és anarchia. A világ, pedig szokás szerint egy hősért kiállt…
Sokan azt gondolhatnák, hogy a lassan második részéhez közelítő játék egyszerű futurisztikus tengeralattjáró-szimulátor lesz, de akik ismerik, és játszottak az első résszel tudják, hogy a körítésként tálalt szerepjáték elemek tették igazán naggyá. A kaland nem egy lineáris síkon lejátszódó küldetések halmaza volt, hanem szabad vándorlás az állomások között, ahol beszélgethetünk, elvállalhatunk némi munkát, megjavítathattuk a sérüléseket, és felszerelést vásároltunk. A programozók az elvállalt küldetések, és a begyűjtött információk segítségével tereltek bennünket végig a történet szálain, eközben igyekeztek nem milliomossá tenni a szerencsétlen vállalkozót, hogy a jobb hajók, kifinomultabb berendezések, és a hatásosabb fegyverzet iránt állandóan fenntartsák az érdeklődést.
Az Aquanox őrzi majd a hagyományokat, a közzé tett számadatok szerint legalább hetven érdekes karakterrel futhatunk össze, köztük számtalan régi szereplővel, akiket még a Tornádó Zónából, vagy a biont háború során ismertünk meg. A készülő világ pedig izgalmasabb, és érdekesebb lesz, mint valaha, erről a negyvenféle különböző ellenséges egység, és a félelmetes mélytengeri szörnyek garmadája gondoskodik. A játék során egyre gyorsabb, jobb járművek válnak elérhetővé, és persze a rájuk aggatható fegyverzet, a szenzorok, pajzsok, és egyéb hasznos berendezések tárháza is bővül. A végleges verzióban kilenc lényegesen eltérő harci tengeralattjáró-modellt próbálhatunk ki, ebből kettőről már számos információt lőttek fel a hivatalos honlapra, ami feltűnő, hogy az Archimedean Dynasty világában eltelt öt év alatt tovább gyorsult a technológiai fejlődés, így a hajók lényegesen gyorsabbak lesznek, persze a torpedó-fejlesztők minden bizonnyal követik majd a változást, amit gondolom csak a torpedó-elhárító részleg tudományos tevékenysége múl felül. Nem szabad megfeledkezni arról a lényeges momentumról sem, hogy ”Dead-Eye” immár nem magányos harcos, négy állandó kísérőként mellé rendelt wingman segíti a győzelemhez. Természetesen lesz többjátékos üzemmód is, az egymást állandóan kalapáló figurák számára a szokásos deatmatch, csapatjáték, stb. kategóriában
A megjelenítés, ha hinni lehet az előzetesen kiadott képeknek lenyűgöző lesz. Teljes DirextX8 támogatással készül a grafikai motor, sajnos ez azt is jelenti, hogy addig a maximális élvezethez egy GeForce3 kártyát is be kell szerezni, mert csak ez képes tökéletesen a DirectX8-as vertex, és pixel shader műveletek hardveres végrehajtásra. További érdekesség, hogy a kép minőség javítása érdekében az FSAA /full scene anti-aliasing/ teljes képernyős élsimítás funkció is beépítésre kerül. A víz alatt világ fizikális viszonyainak kidolgozásához apró utalásként csak annyit fűzött a gárda, hogy a tengerfenékre telepített növényzet reagálni fog a külső behatásokra, sőt akár el is lehet rejtőzni benn, na de mindez a jövő zenéje. Apropó zene, és hangok, a 3D-s hangzás ma már alapkövetelménynek számít, ezért jó fiúk módjára erről sem feledkeztek meg. Az irányításhoz a ma összes rendszerben álló jelentősebb beviteli eszköz támogatásáról gondoskodnak, így a ForceFeedback erő-visszacsatolásos technológiát alkalmazókról is.
Az egyetlen dolog az esetleges halasztásokon kívül, ami miatt nyugtalankodhatunk, a pénztárcánk lesz, ugyanis a kiadott képeken fellelhető szépségnek ára van, ezt a gép követelmények rovatban fizettetik meg velünk, várhatóan PIII400, 128M ram, és egy GeForce lesz a kötelező konfiguráció, a felső határnál, már gigaherz-es proci, és ehhez hasonló luxuscikkek szerepelnek.
Kapcsolódó linkek:
http://www.aquanox.de/index2.htm
http://www.fishtankgames.de/
-
#42 Hali. Megvan a Clone-CD-s image, de nemtom kiirni. Valaki irja mar le, hogy melyik verzioju CloneCD-vel, es milyen beallitasokkal tudta megirni mukodokepesre, thx!
PyRex -
#41 Oh hát akkor nem kellett volna aggódnom! Mégegyszer köszi -
#40 JA! És 1024x768 a felbontásnál...
DE! A haveromnak Celleron500-al rendesen fut 800x600-ban... -
#39 Kéne nekem egy kis Help!
A Neopolis Vortex résznél a COUP BEGINS küldetésnél elakadtam!
A lényege! Megsemmísíteni az antennát és megvédeni a transportert!
Ennél a résznél vagy én halok el vagy a transporter! Ugyan is nem lehet rendes rakétát használni!:((((
Van valakinek valami megoldása?
THX. -
#38 OK! Köszi akkor nálam nem lesz gond! Megnyugodtam, mert elég ijesztő rémhírek keringtek a játék gépigényéről! -
#37 Nekem van 320Mb G-force DDR 32Mb PIII 750 és egy komoly alaplap. De ha 30-an vagyunk a képernyőn akkor néha egy pillanatra megakad...
-
#36 Sziasztok!
Mekkora vas kell a játék full futtatásához?
Köszi! -
#35 Annak örülök,hogy nem kezdtünk most üvölteni egymásra... Én se vagyok oda a kvék szintű FPS játékokért. MAx ha 1 órát volt a gépemen a demó!
DE!
Nem hiszem,hogy össze lehetne hasonlítani a kvék-el az Aqua-t. Kell hozzá némi angol tudás - taktika- na meg ügyesség. Most nem akarom sorolni,hogy "igen kell hozzá még egy kisebb atomerőmű "+ egy jobb egér vagy Joy. G-force stb.
Sajna a fejlesztők nem mindegyike gondol arra,hogy baromi drága mindig megvenni a legmodernebb cuccokat. Bár az is lehet,hogy ez a céljuk... -
#34 Uraim!
Valaki magyarázza el "egyszerű" agyamnak és szememnek,hogy kinek mi a gondja!!
Nem lehet irányítani?
Nem jó a grafika?
Egyszerűek a küldetések?
Vagy mi a gond????