25
Heroes of Might & Magic 4
-
#25 Jó mi? -
#24 http://www.jatekok.hu/hirek.php?tabla=hirek_200907&id=181 -
#23 Aha, értem már rá is mentem, hogy ti milyen vagytok egy ilyen fasza játékot, ennyire utálni, szánalmas. -
Coradiel #22 Ha ennyire érdekel ez a játék akkor tudok ajánlani egy másik fórumot.
Ha ismered bocsi.
heroes.hardwired.hu
Itt kicsit nagyobb az élet Heroes szempontjából.
Üdv! Coradiel -
#21 mi van ennyi csak az öröm hozzá. -
#20 lesz heroes might and magich 6-is fasza. -
#19 kapni. -
#18 Én biztos nem csináltam, csak válaszokat szeretnék. -
#17 Ezt hogy érted? -
#16 Azt hiszem kimerítetted a flood fogalmát. -
#15 Na mit szoltok hozzá?
Csak még hiányos ki kell egészítenem még. -
#14 És ezt én írtam saját magam. -
#13 http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://heroes.hardwired.hu/heroes4ogmog/cikkek/heroes4_elozetes_02.jpg&imgrefurl=http://heroes.hardwired.hu/heroes4ogmog/cikkek/h4_sg_1.html&usg=__tk3pUZNAQnXJCxhNBqAU61-LRPY=&h=768&w=1024&sz=229&hl=hu&start=6&sig2=L7hicYeJ8Kt14K4x8OXAyA&um=1&tbnid=-xHz_kG-0DuYaM:&tbnh=113&tbnw=150&ei=tiCfSY-nEo6g_gbX1ZTUCw&prev=/images%3Fq%3Dheroes%2B4%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dhu%26lr%3Dlang_hu%26sa%3DN
Az előző nem volt jó. -
#12
Innen töltöttem le hozzá képeket. -
#11 HEROES 4
Kezdjük is mindjárt a legelején, ahogy feltelepítettük a játékot, előjön egy ablak a főmenü.
Előtte bejön, aki készítette a játékot.
A menük a következőképpen vannak elrendezve: Új játék, játék betöltés, töltés, opciók, többjátékos mód, meg a kilépés.
Az új játékra rákattintva előjön egy menü, ami tartalmazza a játszható pályákat, de van egy alap beállított pályák is amihez nem lehet a letöltött pályákat hozzárakni.
Játéktöltésre kattintva az egyik vagy valamelyik kívánt pályát lehet betölteni amit szívesen akarunk folytatni.
Az opciókban lehet beállítani hogy hogyan nézzen ki a játéknak a képe, a sebessége az ellenségeknek, a csatának a sebességét, a hangerőt lehet szabályozni.
A többjátékos mód pedig az amikor egy pályán lehet egymás ellen is játszani, ugyan azokból a pályákból válogatva mint a single opcióban.
A kilépésről gondolom mindenki tudja mire való, ennyi lenne a főmenü elemei.
Ahogy elkezdünk egy küldetést, legyen ez egy egyedüli, vagy hadjárati, egy várral kezdünk legtöbb esetben, de van mikor csak később lesz várunk, de ez csak a hadjáratokban van arról kicsit később.
A kiindulási pont a várostól indul, amelyiket választjuk, még ahogy elkezdenénk egy pályát is.
Itt az elején még nem kell megijedni, semmi mást nem kell csinálni mint fejleszteni a várat, és terjeszkedni, minden várnak vannak emberei, és fő emberek is.
Szerintem úgy érdemes csatázni, hogy mikor már be van erősítve a hős a harci képességgel akkor csak egyedül folytatni a terjeszkedést, mivel a hős is ebben a részben olyan képességet visel, mint az emberek így vígan egyedül is le tudja verni az egész seregeket, ha ügyesen taktikázik.
Amikor megöl egy ellenfelet a hős akkor szintet lép, és 3 képességből választhat, amelyek a következőket tartalmazza a játék:
A harcot, ez arra szolgál hogy a csatában mennyire kitartó, és erős ha ez a képesség nincsen nála akkor gyakorlatilag egy ütéssel végez az ellenfél vele.
Van a rendmágja ez arra szolgál hogy az ellenségtől le bírja venni a lövéseit, így a csata végéig nem tud majd lőni azzal az egységgel, a legerősebb benne, pedig a hipnotizálás, ha ezt megszerzi a hős, akkor gyakorlatilag elpusztíthatatlan lesz feltéve ha több hős van egy csapatban.
Van a káoszmágia, ez a képesség arra szolgál, hogy a hősnek az erejét erősítse vele ebben található a macskaügyesség ami plusz egy támadást hoz az embereknek, vagy a hősöknek attól függ hogy melyikbe rakja bele, a másik legjobb az az összeroppantás, ez a varázslat a legerősebb támadási varázslat ami van a játékban, igaz hogy csak egy lényre lehet beleadni, de eszméletlenül nagyot tud sebezni vele.
Van a halálmágja ez tulajdonképpen semmire sem jó, csak mérget tud a lényre adni, meg gyengeséget tud annyiból jó csak, ezek közül csak az egyik hatásos varázslata a hatástalanítás igéje a másik pedig a halálkeze ami bizonyos mennyiségű embert el tud tüntetni anélkül hogy az megütne.
Az életmágja az egyik leghatásosabb az egész játékban, ebben vannak ugyanis az olyan képességek amik életet adnak a hősöknek, a legtöbb részét csak hősökbe lehet rakni, az embereket csak gyógyítani lehet velük, az egyik legjobb varázslata az isteni beavatkozás, ami a halott hősöket feléleszti őket, ami nagyon hasznos lesz a csaták folyamán, a másik az a menedék, ami nagyon jól jön amikor már szinte semmi esélye hogy túlélje a csapását az ellenfélnek. Ezzel el lehet kerülni a végét a reménytelen csatákban, és lehet kacsázni a harci képernyőn vele.
Van a felfedezés, ez a képesség másra nem jó csak arra hogy a vízen tudjon sokat menni vele, meg a szárazföldön is, van viszont egy olyan hogy rejtőzködés ez arra szolgál hogy az ellenség közelében elveszi az összes energiapontot amit kap a harc után, kétszer megkapja azt a mennyiséget.
Van a taktika, hát ez a képesség csak arra jó hogy a csatában kevesebbet sebezzenek az ellenfelek, másra nem igazán jó, de ezt nem nagyon kell bevenni, ha az ember nem akarja.
Van még a gazdaság, hát ez pedig a jövedelmünket növeli meg, sok értelme nincsen.
Kb. ennyi amit magunkhoz tudunk venni, amikor szintet lépünk.
A csatában a zenék azok isteniek, meg az egész játékban, nagyon eltalálták.
A pályák is nagyon jó lettek megoldva, bár néhol azért meggyűlik a játékosokkal a bajuk, mert a nehézségük miatt.
Most következzenek azok a lehetőségek amik nem jöttek be a játékban, vagyis sajnáljuk hogy nélkülük kellett megelégedni íme:
Az egyik mindjárt az hogy a pályák amik eredetileg benne vannak, azok között nincsen, vagyis csak nagyon kevés az olyan pálya ahol vannak rendesen kidolgozott alvilág.
A másik pedig a legnagyobb fájdalmat okozta nekem legalábbis, az nem más mint a random map-os része, amikor is saját magam állíthatom be hogy milyen legyen a pálya, úgy mint a 3.-dik részben.
Az eredeti hadjáratok pedig eszméletlenül rövidre, és silányra sikeredett beleértve a pályák számát, és a méretüket, plusz még a hősöknek a színtjét is meg van határozva, hogy mennyi lehet.
A tárgyak viszont rengeteg van belőlük, sok a felszedhető nyersanyagok is, meg a tekercsek úgy működnek hogyha a hősnek megvannak a képességei hozzá, akkor anélkül hogy bemenne a várba, meg tudja tanulni.
Nekem a legjobb tárgyam az a szörnyű maszk, meg a az őrzők köpenye.
A szörnyű maszk arra jó hogy elkergesse onnan azt a lényt amelyik a hőst bántja, így nem tudja megütni semmiféleképpen, hacsak nem lesz szerencséje neki.
A másik tárgy az olyan mint a keresztes csont kinézete van, ami a csatáknál az ellenfél nem üt vissza neki.
Az a jó hogy azokat a tárgyakat meg varázslatokat kivették a játékból amiket a 3.-dik részben tönkrevágta az egész játékot, beleértve a diplomácia képességet is, itt is van ebben a részben, de az nem tudja az egész sereget magunkhoz állítani, csak egy részét.
Azt jobban szerettem volna ha visszajön az a része a pályának amikor csak egy út vezetett a továbbjutáshoz, mert így nem igazán jött be, hogy egyszerre több helyről is tudtak jönni az ellenfelek.
A megasárkány az a legerősebb ember az egész játékban, egyszerre 5-öt meg 6.-ot is tud sebezni ha körülfogják őt, 1000 élete van.
A katapult szintén nagyon erős ő a lövésével tud egyszerre többet is sebezni.
Vannak a goblinok ők a keresztes lovagok továbbfejlesztett egységei.
Vannak az egyik legveszélyesebb lényei közé tartoznak a tengeri szörnyek, meg a tengeri malacok is, a szörnyek képesek arra hogy elnyelje az embereket még a hősöket is, és hiába van rajta a mágia ellenálló képessége hatástalan velük szemben, így semmi képpen nem szabad a közelébe érkezniük. A malacokra pedig nem hat semmilyen varázslat, hiába akarjuk hogy bármit is varázsolni rájuk egyszerűen nem lehet, hacsak a varázslattörő tárgyat fel nem rakjuk, mert csak azzal együtt tudunk varázsolni rájuk.
-
#10 Na szerencsére túljutottam azon a szar pályán, mindenesetre az volt a feladat, hogy a hősnek rendelkeznie kellett egy rendmágia képességgel amit nagymesterre kellett kifejleszteni, és onnantól kezdve meg a vár melletti résznél kellett ügyködni, és pár nap alatt sikerült végre befejezni.
Csak ennyi lett volna drága fórumozók. -
#9 Na. -
#8 Kipróbáltátok már ezeket a pályákat? -
#7 Hát jól megjárom mindig ezekben a chanpingekben, mindig elcsesszük valahol, eddig egy részt tudtunk megoldani belőle.
Most legutóbb ott lett elcseszve ahol már az utolsó pálya lett volna, és a lila kurva erős, állandóan szaporítja a kentaurát. -
#6 A campinget is lehet úgy megcsinálni mint egy egyedüli játékot, hogy belerakni oda is a randommappot?
Lehetne egy olyan rész is neki. -
#5 Most hogy leszedtem a campinget hozzá, és van egy m.-es pálya, és a zöld benne ahol kurva erős, hogyan kellene kinyirni?
Meg van egy olyan pálya is, ahol egy s.-es pályán kell megoldani, de ott meg 300 devilt, meg 600 efritet kellene kinyírni, de csak a hősöm van, semmi embert nem lehet hozni neki, ott mi a megoldás? -
#4 Most akarnék szerveren játszani vele, oda hogyan kell pályákat rakni?
-
#3 Nekem volt olyan részem a játékban, hogy ilyen több száz ezer darab, meg 1 millió-t is ki kellett nyírnom az ellenségnek, és alig bírtam, mert be kell osztani a varázslatot,és csak hősökkel lehet csatázni, semmi mással.
Vannak még ilyen durva pályák. -
Gary #2 Aha, először, de azóta átcsúszott a jövő év elejére (vagy márciusára?). -
netrunner #1 Mikor jelenik már meg a Heroes of Might & Magic 4??
Nincs valakinek valami infója róla?
Én úgy tudom, hogy mostanság ígérték a megjelenését.