77
Outcast 2 - The Lost Paradise
  • GAMECUBE
    #77
    ehh, akkor en is megveszem azt a gurut:))) nehogy már ne:))
  • Inquisitor
    #76
    Na az Outcast felbontás buzerálás ügyében (lásd lejjebb!!!!) ezt találtam:

    http://members.home.nl/rolleman/us/oc/cheats/hack.html

    Szóval jól emlékeztem, hogy valamit írásvédettre kell tenni :)
    Viszont leteszem a nagyesküt, hogy nekem EAX nélkül is ment és nem csak 640-ben hanem 800x600-ban is!!!
    Na megyek keresek még valamit a témáról!
    (Ja és PC-GURU OUTCAST melléklettel rulez!)
  • Dikkma
    #75
    WOWOWOWOWOWWWW
  • Deajka
    #74
    Hello mindenki !
    Ez nem O2 hír (lehet,hogy nem is hír ) de a múlt hétvén egy barátomnál láttam az pcguru-t és hatalmas meglepetés fogadott: a december 14.-én megjelenő számukban a teljes játék az OUTCAST.
    Hoppá ,én így - eredeti játékom lesz belőle 1600-ért ? és aztán meg .Na ennyi.
  • GAMECUBE
    #73
    az jo.... remelem GC re is jon:)))(ujabb effektekkel,:)))
  • Inquisitor
    #72
    Nem. PC-re és PS2-re lesz. PS2-re jön ki elöbb, aminek az egyik oka, hogy a PC-s verzióban több efekt lesz és azokat tovább tart majd megcsinálni.
    A készítők terveznek még X-BOX verziót is, a többi konzolról (egyenlőre) még nem volt szó.
    Ja és a Francia és Német verziókban (ugyan úgy mint az előző részben) Bruce Willis szinkronhangjai fogják a főhőst szinkronizálni.
  • skorpio7
    #71
    Eltaláltad N-E-M .Sőt , nem elképzelhetetlen a képek alapján , hogy szebb is lesz pc-n .
  • GAMECUBE
    #70
    ez a game nem csak ps2-n lesz?
  • Inquisitor
    #68
    Nos a felbontásokat (Outcast 1) a következő helyeken kell átírni:
    A beállított konfig file-ban:
    Pl. PIII550-64+.ini vagy ilyesmi
    A loader.ini-ben és az Outcast.ini végén (ott kétszer van, de majdnem a legvégén!!!)
    Már csak az a bajom, hogy a loader elindítás után felülírja a loader.ini-t 512x384-re !!! :(
    Pedig még írásvédetté is tettem. Nem emléxem, hogyan is csináltam annó.
    Majd mindjárt kipróbálom úgy is, hogy mentett állást töltök be az új beállításokkal, hátha ...
  • Inquisitor
    #67
    Mióta a topic megnyílt azóta az appeal oldalára (www.appeal.be) kikerült még pár kép.
    Az Archiv menüben van 3-4 kép a főhősről (kicsit olyan Bruce Willis-esebb lett az arca ...) és 4 kép(sorozat) amint a főhős egy épületből kiér a kültérbe.
    A legjobb kép amin oldalról egy táj elött áll a fazon, azon egyszerre látszik minden :)
  • Inquisitor
    #66
    Ha valaki végignyomta az elsőt, akkor az emléxik pl. arra, hogy a nők egy másik nagy szigeten élnek pl. ahová az első részben NEM lehet eljutni.
    Tényleg nem voxeles lesz, de ennek ellenére igen impozáns az a pár kép, talán 2002 végére már mindenkinek GF4 meg Radeon3 lesz és azon majd menni fog :)
  • ember
    #65
    hát a képek alapján igen.
    bár még nem sokat mutatnak sajna
  • Lacc
    #64
    Biztos rohadt szép lesz.
  • ember
    #63
    nem lesz harmadik világ, Adelpha másik felén játszódik a történet, új helyszíneken.
    És igen, a második rész poligonos lesz.
  • Lacc
    #62
    Kíváncsi vagyok mi lesz a története a 2-nek. Biztos lesz majd egy harmadik világ is, meg benne marad a talanok-é is. De a 2 már nem voxeles lesz úgy hallottam, hanem poligonos. Persze ez nem 100%.
  • Inquisitor
    #61
    Bocsi, de hülyeségeket írtam a felbontásról a múltkor :)
    3 helyen (azt hiszem) a Delta Force I-ben kell árírni ... itt csak a konfighoz tartozó file-ban kell azon az EGYETLEN helyenbeírni a felbontást :)
    800x600-ig tutira megy!!!
    Nagyobban (már megint) nem tudtam kipróbálni ...
    Ja azért vették ki a nagyobb felbontásokat (utólag!) mert elszúrja a fontokat a feliratozásokban.
    Mondjuk attól még olvasható lesz.
  • Bradock
    #60
    K.András! Dark! és aki úgy érzi, hogy a következők rájuk is vonatkoznak!

    Több fórumozó panaszt tett az off-topic, és sértegető trágár hozzászólásaitok miatt. Amennyiben nem tudjátok betartani azokat a minimális szabályokat ami a Moderálási alapelveink -ben le van írva, akkor jobb lesz, ha az SG fórumait elfelejtitek.
  • Rincewind
    #55
    Igen és ezt mindenki látta is, szóval ezen mi csak röhöghetünk, úgy is ők égnek
  • Rincewind
    #54
    Hehhe, nehéz lehet az életed, ha ilyen sötét vagy
    Egy kérdés mióta beleszólás???
    Nem kellenének az ilyen sötét faszkalapok ide az SG fórumra, mint te és nem lenne sehol anyázás!
  • Viking
    #53
    Es te meg kis haverod kezdtetek el mondani a hulyesegeteket, mikor en senkire sem szoltam egy rossz szot se, se Rincewind! Ezt ne feledd!
  • Rincewind
    #52
    Ha nem szeretnéd olyanná tenni, akkor minek írkálsz be hülyeségeket???
    Ja persze, mert az MotorCyti Topicról el lettetek küldve a bús picsába az érthetetlen haveroddal együtt, így kellett egy másik
  • Viking
    #51
    Nyugi, meg senkit nem ****tam le, csak hulyulok... Erteni kell a trefat, nemde?
  • Viking
    #48
    Eskuszom, tudtam, hogy valamit hasonlot ide fogsz irni! En is akartam, de meghagytam neked! Ugye milyen rendes vagyok?
  • Viking
    #46
    Erre epitenek a konzolok!
  • ember
    #45
    tényleg azt kell, kipróbáltam még régen 320x240ben, királyul nézett ki!
  • Viking
    #44
    A mosttani vidkartyam ugyis bir tvout-al, majd kikotom tevere...
  • ember
    #43
    azzal nincs is baj, ha az outcastről írsz, de amit írtál annak nem sok köze volt hozzá
  • ember
    #42
    nem tom, valahol olvastam, hogy mit kell átírogatni, talán itt is volt róla szó.

    mindenesetre az én gépem éppen bírja az 512-t
  • Viking
    #39
    Mit kell ahhoz hekkelgetni, hogy magasabb legyen?
  • ember
    #38
    dark te se üsd bele az orrod mások beszélgetésébe.
    kösz.
  • ember
    #37
    viszont max felbontás 512x384 (már ha nem hekkelgetsz mindenfélét), szóval alapból pixeles valamennyire.

    De még így sincs azóta sem játék, amiben szebb táájakat láthatnánk.
  • Rincewind
    #35
    Ahha! Kösz!
  • ember
    #34
    szoftveresen tud bilinear filteringet, anti-aliasinget meg ilyeneket.
    meg ugyebár voxeleket használ nagyrészt, teljesen más technológia, mint a poligonos cuccok.
  • ember
    #33
    nem attól lesz pixeles az biztos, csak elhomályosítja a távoli dolgokat, szerintem semmi értelme
    mediumon jó, mert úgy csak átvezető részeknél csinálja, filmszerű hatást növeli
  • Rincewind
    #32
    Akkor mi ez az Antialiasing meg ilyenek!Ha nincs 3D kártya jó, hogy pixeles lesz!
    Vagy nem...???
  • ember
    #30
    ja ez az
  • Viking
    #29
    Nyertel...
  • Rincewind
    #28
    Homályosítsatok fel plz!

    Ez ugye az a játék, ami nem támogatja a 3D-s kártyákat??? Ugye...?
  • ember
    #27
    hát akkor nem tom mi van.


    (a depth of field az egyetlen szerintem amit nem érdemes bekapcsolni, fölösleges effekt, csak ront)
  • ember
    #25
    ha a talaj pixeles, az furcsa.
    a szöglete tárgyak (lécsők stb) élei szoktak azok lenni, a talaj nem.

    anti-aliasing be van kapcsolva?