Ötvös Tibor
A középkori Japánban játszódott volna a Dishonored
Az Arkane Studios tavaly megjelentett új játéka, a Dishonored egy nagyon hangulatos kis FPS lett.
A képi világ, a történet, a helyszín és a játékmenet is mind a helyén volt és egy egységes egészet alkottak. Pedig eredetileg teljesen más környezetet akartak teremteni a készítők. A GDC egyik előadásán Harvey Smith és Raphael Colantonio, az Arkane Studios két fejlesztője elárulták, hogy igazából a középkori Japánt célozták meg.
Ám egyszerűen egyikük sem tudott eleget az akkori korszakról és bár lehetett volna hozzá olvasni és infókat gyűjteni, az nem lett volna ugyanaz. Így esett végül a választásuk az 1660-as Londonra és a Pestis Járványra, mert arról sokkal több infó állt rendelkezésükre. Így született meg Dunwall.
A képi világ, a történet, a helyszín és a játékmenet is mind a helyén volt és egy egységes egészet alkottak. Pedig eredetileg teljesen más környezetet akartak teremteni a készítők. A GDC egyik előadásán Harvey Smith és Raphael Colantonio, az Arkane Studios két fejlesztője elárulták, hogy igazából a középkori Japánt célozták meg.
Ám egyszerűen egyikük sem tudott eleget az akkori korszakról és bár lehetett volna hozzá olvasni és infókat gyűjteni, az nem lett volna ugyanaz. Így esett végül a választásuk az 1660-as Londonra és a Pestis Járványra, mert arról sokkal több infó állt rendelkezésükre. Így született meg Dunwall.