Ötvös Tibor

The Elder Scrolls Online - nem látjuk majd a kezünket


Friss infókkal szolgáltak a fejlesztők a The Elder Scrolls Online kapcsán.

Matt Firor, a játék direktora elárulta, hogy bár a The Elder Scroll Online-ban lehetőségünk lesz belső és külső nézetből is irányítani a karakterünket, előbbi nem a megszokott lehetőségeket tartalmazza majd. "Még dolgozunk a rendszeren, de jelen állás szerint FPS és TPS nézetet is támogat majd a program. Épp úgy, mint a többi Elder Scrolls alkotásban. Az egyetlen különbség, hogy FPS nézetben se a fegyvert se a kezünket nem látjuk majd."


"A legnagyobb különbség a megszokottakhoz képest, hogy egy online RPG-ben az ellenfelek 360 fokban tűnhetnek fel karkaterünk körül, főleg PvP módban. Szóval a TPS nézetben, ha ezt választjuk, sokkal jobban láthatjuk majd a mögöttünk felbukkanó ellenfeleket. Sok esetben ez jelenti majd az élet és halál közötti különbséget."

A játék elméletileg az idén megjelenik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • cateran #8
    MMO-t fps nezetben jatszani egyenlo a mazohizmussal, pvpben pedig kb az "ide lojjetek" celtablaval a homlokon egyenerteku...mondjuk pl wowbna is be lehet zoomolni odaig, hogy fps legyen, csak eppen semmi ertelme, azonkivul, hogy a jatekter 99%-t hirtelen nem latod.
  • Fbn Lx #7
    minek van valamiben fps nézett, ha azt sem látod úgy, hogy ütsz valamit?
    ez elég siralmas
  • Bendzs #6
    A cikkben leírtak (szerintem) azt akarják kifejezni, hogy az előző Elder Scrolls játékokkal szemben most belső nézetben nem láthatjuk a fegyvereinket...

    ...ugyanis az MMORPG-k ha nem is 100%-ában, de nagy többségében FPS nézetben nem látjuk a fegyvereinket (először ezért tűnhet úgy, hogy a cikknek semmi értelme).
  • KopaszIsten #5
    Azt lehet már tudni, hogy ingyenes, vagy fizetős lesz-e?
  • IMYke2.0.0.0 #4
    Na elmennek ám oda, ahová kívánom őket!
    "Az egyetlen különbség, hogy FPS nézetben se a fegyvert se a kezünket nem látjuk majd."
    Lusta bagázs.
  • nessboth #3
    Guild wars-ban is volt ilyen lehetőség, de inkább csak esztétikai szerepe volt...
  • Marinecorps #2
    Egyértelműen a respawn-ra gondol, azaz bármikor "odateleportálhat" egy ellenség mögéd.
  • Szefmester #1
    "A legnagyobb különbség a megszokottakhoz képest, hogy egy online RPG-ben az ellenfelek 360 fokban tűnhetnek fel karakterünk körül"

    WTF?! Eddig megvárták volna míg odafordulunk vagy mi a retek, nem úgy tűnt.