Ötvös Tibor

Nem csak remake lesz a Doom 3 BFG Edition

Október 19-én jelenik meg a Doom 3 BFG Edition, mely a 2004-es, klasszikus FPS felújított és kibővített változata lesz.

Azonban nem csak annyit tettek a fejlesztők, hogy HD-minőségre felhúzták a grafikát. Legalábbis erről beszélt Tim Willits, a játék egyik fejlesztője. "Sokkal többet teszünk annál, hogy csak felhúzzuk a grafikát. Igazából rengeteg technikai elemet veszünk át a Rageből, mellyel modernizáljuk az alkotást."

"Például átvettük a Rage checkpoint rendszerét, fejlesztettük a világítást így sokkal fényesebb lett a játék, lecseréltük a lámpát, 3D támogatást kap és PC-n támogatja a több képernyőt is a Doom 3 BFG Edition. Aztán végigmentünk minden egyes pályán és lecseréltük azokat a dolgokat, amikkel nem voltak elégedettek a rajongók."

Ígéretesnek tűnik, kíváncsian várjuk a végeredményt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Rayden02 #4
    Akkor már rakhattak volna bele Coop módot is ennyi erővel!
  • Gulyu84 #3
    A videók alapján semmi változást nem láttam, de nem érdekel, ha teljesen ugyanaz lesz akkor is újra fogom tolni
  • mg1992mg #2
    "fejlesztettük a világítást így sokkal fényesebb lett a játék"

    Na, byebye Doom feeling... Pont a sötét volt jó a 3-ban.
  • Ender Wiggin #1
    a rage motorja semmit nem tud, amit érdemes lett volna átvenni. ugyanolyan szar a textúra mindenen, mint a doom3-ban. nincs tükrözőés, rettenetes a fizika és a sérülésmodell. a checkpontrendszer átvételét nem értem, a rageban lehetett menteni akárhol...