Ötvös Tibor

10 perc Ghost Recon: Future Soldier


A Ubisoft az első elbizonytalanodás után végül úgy döntött, hogy PC-re is átportolja a Ghost Recon legújabb részét.

A Future Soldier címet kapott epizódban a fejlesztők rengeteg újítást vezetnek be. A kor szellemének és - vélt - elvárásainak köszönhetően a Ghost Reconban már nem lesz időnk hosszú percekig tervezni a mozdulatainkat, hiszen egy "színtiszta" akciójátékot kapunk, melyben csak előre kell haladni.


Tegnap pedig megjelent egy közel 10 perces videó a neten, melyben kis ízelítőt kaphatunk a Future Soldier multis élményéből. A Splinter Cell Conviction Xbox 360 verziójának tulajdonosai és a Future Soldier előrendelői május 2-ig szabadon garázdálkodhatnak a játék multis részében.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • hawkie22 #7
    Játszottál te valaha is valamelyik R6 játékkal? Ha másban nem is, de az első 2 R6-ben ha nem volt taktikázás, akkor buktad a küldit. Ráadásul az AI is jó volt az akkori korhoz képest.
    Végignyomtam a teljes R6 szériát, ami PC-re megjelent, meg a Ghost Recont is, most ezzel játszom, az R6 a maga korában stílusteremtő volt.
  • csabipapo #6
    Azért Future Soldier,mert láthatatlanná tud válni a fazon?
  • bakvarnyu #5
    "A kor szellemének és - vélt - elvárásainak köszönhetően " kapunk ismét egy debil lövöldözős játékot
  • Rage47 #4
    ez szörnyű
  • Ender Wiggin #3
    A két advanced warfighter epizódban vérlázító volt az AI. Meg, hogy nem volt mentési lehetőség, puff meghaltam, mindent kezdhettem előlről...
  • Pretorian #2
    Aztán minek alkalmazzunk bármiféle kifinomult taktikát, ha a játék maga nem kényszerít rá? Nincs értelme.
  • Pretorian #1
    "A kor szellemének és - vélt - elvárásainak köszönhetően a Ghost Reconban már nem lesz időnk hosszú percekig tervezni a mozdulatainkat, hiszen egy "színtiszta" akciójátékot kapunk, melyben csak előre kell haladni." - Amelyik játékban lett volna erre lehetőség abban nem volt rá szükség, mivel AI nem létezett egyik Ghost Reconban sem, és Rainbow Sixben sem. A SWAT-sorozatban igen. Lényegében végig lehetett szaladni taktikázás nélkül bármelyik említett játékon (SWAT-on kívül).