Ötvös Tibor
"Nem akartunk rossz játékokat csinálni"
A Rebellion az utóbbi pár alkotásával eléggé lerombolta nehezen megszerzett hírnevét.
A csapat utolsó négy játéka (Shellshock 2, Rogue Warrior, Aliens vs Predator és a NeverDead) sem a kritikusok sem pedig a játékosok tetszését nem nyerte el. Jason Kingsley, a Rebellion vezetője egy tegnapi interjúban pedig arról beszélt, hogy senki nem akar rossz játékot készíteni.
"Senki nem úgy fog neki egy fejlesztésnek, hogy rossz játékot csináljon. Mindig az adott körülmények között megalkotható legjobb programot próbáltuk meg elkészíteni. Ám egyik végeredmény sem lett olyan jó, mint amire számítottunk."
"Soha nem volt célunk rossz játékot készíteni, de néha egyszerűen nem tudjuk megvalósítani azt, amit akarunk. Máskor pedig a játék is hamarabb jelenik meg a vártnál és egyszerűen nincs időn tovább foglalkozni vele."
A májusban megjelenő Sniper Elite V2 azonban érdekesnek tűnik és reméljük a csapat összekapja magát.
A csapat utolsó négy játéka (Shellshock 2, Rogue Warrior, Aliens vs Predator és a NeverDead) sem a kritikusok sem pedig a játékosok tetszését nem nyerte el. Jason Kingsley, a Rebellion vezetője egy tegnapi interjúban pedig arról beszélt, hogy senki nem akar rossz játékot készíteni.
"Senki nem úgy fog neki egy fejlesztésnek, hogy rossz játékot csináljon. Mindig az adott körülmények között megalkotható legjobb programot próbáltuk meg elkészíteni. Ám egyik végeredmény sem lett olyan jó, mint amire számítottunk."
"Soha nem volt célunk rossz játékot készíteni, de néha egyszerűen nem tudjuk megvalósítani azt, amit akarunk. Máskor pedig a játék is hamarabb jelenik meg a vártnál és egyszerűen nincs időn tovább foglalkozni vele."
A májusban megjelenő Sniper Elite V2 azonban érdekesnek tűnik és reméljük a csapat összekapja magát.