Ötvös Tibor

Miért bukott meg a Blur?

A Bizarre Creations feloszlatása nagyon nagy meglepetést keltett és most a vezető dizáner felfedte, hogy mi vezetett a Blur bukásához.

"El kell érnünk, hogy csökkentsük az emberek félelmét a termékünktől" - jelentette ki Gareth Wilson. "Nem nagyon vesznek meg semmi olyasmit, amit előtte még nem próbáltak ki, mert talán egy szemét. A licensz egy jó és biztos út, de a licensz pénzbe kerül. Meg kell találni az egyensúlyt. A Project Gotham Racing 3-nál milliókat költöttünk a Ferrari jogainak megszerzéséért, de működött. Az emberek látták is a borítón."



"De a Blurrel... a licensz épp ellenünk játszott: igazi autók és fegyverek. Olyan, mint a sonka kukoricával." A Blur közepes értékeléseket ért el a kritikusoknál, az eladások viszont elég gyenge képet mutattak. A rossz szereplés oka egyébként a Split/Second megjelenése is lehetett, mely hasonló műfajt képviselt és a két játék kioltotta egymást.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • FefeeX #10
    konzolokra van is demó, mondjuk a PC piacot, ha ott is értékesíteni akarnak, nem tudom miért hagyták ki... Alapvetően a lényeg az, hogy konzolon sem teljesített valami jól, és szerintem egyrészt annak köszönhető ez, hogy egyszerre jött a S/S-al, másrészt meg egyik sem akkora nagy durranás, hogy fullprice-t fizettessenek érte.
  • sempron07 #9
    Adjanak ki egy Demót - 2 pálya 2 autó ....
    Ha tényleg olyan jóra sikeredett a játék, és megtetszik valakinek, akkor az elég ösztönző a megvásárlásra.
  • FefeeX #8
    A Blur nem szar, csak későn kezdték leárazni. Mivel mondjuk nem ért 10-12 ezret. 4-5ezres kategóriában többen megvették volna, mert alapvetően nem rossz játék.
    A "csak kipróbálni szedjük le" dumát meg hagyjuk már, a sok warezjancsi akkor sem venné meg, ha rohadtjó játék lenne (tisztelet az erősen 10% alatti kivételnek). A "jogos kalózkodásod" miatt pedig vágnálak is be a börtönbe, az komám tényleg JOGOS lenne.
    A Split/Second-öt hamarabb leárazták, így meg is vettem boxra, és nem is bántam meg. Nagyon jó játék, multira is. És engem sem, meg a haverokat sem zavarja az, hogy az autók fantázianévvel, kevert formában szerepelnek benne, sőt. Annak idején a Motorhead is fantasztikus volt, hasonlóan licensz nélküli autókkal.
  • Okisz #7
    Ahogy mondod! Egyértelmű fő indok!
  • maxy182 #6
    Az emberek 80-90%-a csak szimplán letölti... El sem gondolkodik a játék megvételén...

    Egyébként abban igazad van, h ha szar játékot dobnak piacra, ne csodálkozzanak, ha a népek nem veszik...
  • RoyalPredator #5
    Nos, TORRENT téma:
    Bizony, letöltjük és kipróbáljuk, mielőtt megvennénk.
    Nem kell csodálkozni, hogy sok a torrentezés, és kevés a vétel.
    Ha egyszer szar játékokat dobnak piacra, nehogymár az szvsz jogos "kalózkodást" okolják... !!
  • Reg5 #4
    Az eladások majdnem azonosak voltak, de egyik sem lett nagy siker.
  • zorrobomber #3
    A Blur-ben igazi autómárkák voltak? oO
  • ffxi #2
    Split Second-ot majdnem megvettem. De a fantázia márkák tényleg illuzióromboló volt :(
  • KRTuning #1
    "A rossz szereplés oka egyébként a Split/Second megjelenése is lehetett"

    Is? Én fő indoknak nevezném.