Ötvös Tibor

Doom 4 multi részletek

Hamarosan megjelenik a RAGE és ezért épp itt az ideje, hogy az id Software a következő projektjéről is beszéljen.

Az eddigi jelek szerint ez a Doom negyedik része lesz, melyről most John Carmack árult el pár érdekességet. Ezen információk kizárólag a multis játékrészt érintik, de azt azért elárulta az úriember, hogy a "RAGE megjelenésével felpörögnek az események a Doom 4 háza táján. Tudom, hogy nem árulhatnék el még semmit a dologról, de nem érdekel. Szóval ahogy megjelenik a RAGE, az egész csapat átvonul a Doom 4-hez."



"Az egyetlen, amit elárulhatok a játékról az az, hogy technológiailag sokat fejlődik majd a multis része is. A RAGE jelenleg 60 fps-en mozog, de ennek elég komoly ára van. Nem lehet 30 fős tömeget mozgatni stabil 60 fps-sel egy ilyen grafikai szintnél, mert az nagyon fájdalmas lenne. A Doom 4 konzolos változatai 30 fps-en futnak majd, így nem lesz gond a tömeggel. A multis rész viszont stabil 60 fps-en megy majd, vagyis itt RAGE szintű grafikát tudunk biztosítani."

A Doom 4 hivatalos bemutatója még nem történt meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Yodafon #13
    Miért lett volna hülyeség a külön zseblámpa-fegyver verzió?
    Nekem sokkal félelmetesebben hatott, hogy amint elraktam a lámpát hogy lőhessek nem láttam csak a torkolattűznél az ellent. Szerintem ez jobban átadta a sötétség érzetet mert ha tölteni kellett csak a hörgést lehetett hallani ami sokkal félelmetesebbnek hatott mintha láttam volna közben a zombikat is.
  • TomecK #12
    Mármint ? Melyik Hsz.-el van gondod ? Nem érted amit írtam, vagy félreértetted ? Mert ha jól értelmezed amit írtam nincs benne semmi ami nevetséges.
  • asdasdasd #11
    Az én gépemen biztos nem lesz 60 fps. De még 6 sem...
  • Ender Wiggin #10
    Az egy mod, nem az eredeti játék. A fejlesztő szándéka eredetileg rossz ötleten alapult. Én frissen végig játszottam. Amikor még nem létezett ilyen. És etől csak a játékélmány lehet jobb, maga a játék aligha.
  • Loverman #9
    én letöltöttem hozzá egy tök sima modot és máris volt a legtöbb fegyón zseblámba. upsz
  • Ender Wiggin #8
    A Doom3-ban nem a sötétség volt a gond. hanem, hogy emberünk képtelen volt rászigszalagozni a zseblámpát a puskára, így választania kellett, hogy vagy lő vagy néz. Szánalmas. Meg a falból előbotló lények. Ugyanmár. A Doom3 sokkal nagyobb csalódás volt 10 év várakozás után, mint most a Duke.
  • sempron07 #7
    Lack -> nekem bejött az a sötét szféra a 3-ban. :)
    Bár tény, hogy nem az tenné csak félelmetessé.
    Dead Space 2 óta már nagyon várom :)
  • Loverman #6
    Köszi ez most így kellett, jót röhögtem :D
  • Lack #5
    Különben én a Quake 5-öt jobban várnám, egy jó kis Q1+Q2 keverék, mai megvalósításban az jó lenne.
  • Lack #4
    Engem nem érdekel, csak ne legyen olyan qrva vaksötét mint a 3. rész volt, attól még lehet félelmetes, meg horrorisztikus, hogy nem borítják sötétbe a pályákat.