Ötvös Tibor

PC-n kevés Duke Nukem Forever fogy

Megjöttek az első bevételi adatok, melyek a Duke Nukem Forevert is érintik.

Az angolok ugyanis most jelentették meg a szokásos eladási listáikat, melyen elég meglepő eredmény született. A Rockstar L.A. Noire címet viselő nyomozós kalandjátéka zsinórban három hétig vezette az eladási listákat, ám a 10-én végre, 13 éves várakozás után megjelent a Duke Nukem Forever, mely letaszította a trónról a '40-es évek Helyszínelőit.



A Duke Nukem Forever eladásainak 56 százalékát az X360 változat tette ki, ami elég nagy fölényt jelent. A PS3 változat 30 százalékot, a PC-s verzió viszont csak 14 százalékot tett ki az értékesített példányokból. Ez már csak azért is érdekes, mert a jelenlegi kritikákat tekintve minőségileg messze a PC-s változat vezeti a listát 67 átlagponttal.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Wittgen #13
    Igen, oltári jók a szövegek benne, jókat nevetek én is. Sajnos azonban oltárira érződik a multiplatform hatása. Mind a játékmenetben, mind az irányítás terén.
    A grafikával nincs bajom, sőt még a zenéket is nagyon jól eltalálták.
  • SolidSnake #12
    Még én sem vittem végig, de nekem az a bajom vele, hogy nagy a különbség a humoros és az akció részek között. A vicceknek van hangulatuk, az ugrálásnak és lövöldözésnek nincs. Maga Duke a régi, csak ezért nem hagyom félbe. Ő viszont jól szórakoztat, többet röhögök, mint lövök :-)
  • dronkZero #11
    A DN3D a GRAFIKÁJÁVAL tarolt. Nem volt technikailag a toppon, a Quake lemosta ebben a tekintetben, viszont abban volt kurvajó, hogy a város városnak nézett ki, az űrállomás meg űrállomásnak, ami abban az időben még meglepő és durva újdonságnak számított.

    Aztán azóta eltelt 14 év, és már olyan kurvára nem újdonság, ha egy város városnak néz ki. Nyomokban legalábbis. Mert leginkább egy nyomorult cső az egész, és randa mint a bűn.

    A másik nagy újdonság a 3D-ben a környezet interaktivitása volt. Az is elég sokat veszített a varázsából, ebben alig lehet valamit csinálni, az eredeti Duke jobb volt, legalábbis az első epizódja.
    A fizika meg valami borzalmasan szar.

    Engem mondjuk nem lepett meg, tudtam, hogy szar lesz, nem voltak illúzióim, és nem érzem szükségét, hogy hazudjak magamnak, hogy "de-de, jó ez, hát Duke!". Elkúrták végül, van ilyen.
  • mad363 #10
    ez a grafika már 4éve sem volt szép... nem hogy most... jaaa hogy 4éve alig fejlődött a grafika én kérek elnézést a kommentem miatt.hagyták volna a gecibe az egészet...és az fpseknél mindig is számított a grafika,néhány kivételtől eltekintve ahol is volt az agyatlan mészárláson kívül más is a játékba(na ilyen játék nem sok volt :) meg ami volt is az a korában messzemenően megfelelt az akkori grafikai standardoknak).
  • curse #9
    nem ertem ezt a sok szajhuzogatast, nekem azt hozta, amit vartam: szep (unreal engine), szorakoztato, hangulatos, veres es paraszt.
  • Locutos #8
    Én eddig sajnos unom a DNF-et, de azért nyúzom még.(nyúzom magam)
  • CybeRick #7
    Akkor kifejtem. A játék is egy kalap szar, 14 éve vártunk rá, túl sokat ahhoz hogy egy ilyennel kiszúrják a szemünket. Én anno rengeteget játszottam az előddel. Ez sajnos Fail to the King lett.
  • Rage47 #6
    Gratulálok, leszűrted a lényeget. Az ilyenek miatt nem csinálnak rendes játékokat már, mint te, akinek csak a grafika a lényeg.
  • kissssss #5
    jújjjj inkább ne akard megtudni:)
  • narumon #4
    És akkor csodálkoznak, hogy PC-re nehezen akarnak fejleszteni.