Ötvös Tibor
Elkészülhet a Too Human 2-3
A Silicon Knights gőzerővel dolgozik az elég érdekesnek tűnő X-Men: Destinyn, de a fejlesztők már a jövőbeni terveikről beszélnek.
"Mindenképpen szeretnénk befejezni a Too Human trilógiát" - jelentette ki komoly meglepetést keltve a csapat vezetője, Denis Dyack. "Nagyon komoly az elhatározásunk és a rajongók igényeit is szeretnénk kielégíteni." Ez a nyilatkozat már csak azért is meglepő, mert a Too Human hosszú évekig készült, rengeteg pénzbe került és elég nagy bukás lett a vége.
A Too Human először még PlayStationre lett bejelentve, majd átváltott GameCubera, végül pedig X360-ra jelent meg. Az első képek és a tervek alapján a játék nagyon ígéretesnek tűnt, maga az alapötlet (az északi mitológia keveredik a science-fictionnel) első blikkre zseniálisnak hatott és grafikailag is jónak tűnt az alkotás. A Too Human aztán szinte mindenhol megbukott: a kritikusok nem szerették, a vásárlók elkerülték, a a rajongók/vásárlók pedig nagyon szidták a fejlesztőket.
"Mindenképpen szeretnénk befejezni a Too Human trilógiát" - jelentette ki komoly meglepetést keltve a csapat vezetője, Denis Dyack. "Nagyon komoly az elhatározásunk és a rajongók igényeit is szeretnénk kielégíteni." Ez a nyilatkozat már csak azért is meglepő, mert a Too Human hosszú évekig készült, rengeteg pénzbe került és elég nagy bukás lett a vége.
A Too Human először még PlayStationre lett bejelentve, majd átváltott GameCubera, végül pedig X360-ra jelent meg. Az első képek és a tervek alapján a játék nagyon ígéretesnek tűnt, maga az alapötlet (az északi mitológia keveredik a science-fictionnel) első blikkre zseniálisnak hatott és grafikailag is jónak tűnt az alkotás. A Too Human aztán szinte mindenhol megbukott: a kritikusok nem szerették, a vásárlók elkerülték, a a rajongók/vásárlók pedig nagyon szidták a fejlesztőket.