Ötvös Tibor

Deus Ex: Human Revolution - 3 lehetőség


A Square Enix minden lehetséges fórumon hirdeti, hogy az idén megjelenő Deus Ex: Human Revolution több módon is végigjátszható és ezt most egy trailerben is prezentálták.

A lenti videóban látható, hogy hősünk egy küldetést - adott helyzetben - három különböző módszerrel is megoldhatunk. Ez nem nagy újdonság, hiszen a sorozatban eddig is különböző módszereket vethettünk be és mindenki megtalálhatta a saját harcmodorát, játékstílusát. Sokkal érdekesebb viszont a tény, hogy a PC-s játékosok kicsit aggódhatnak a játék minősége miatt.


A kiadó ugyanis egy friss bejelentésében elárulta, hogy a Deus Ex: Human Revolution elsősorban a konzolos játékosoknak készül vagyis nem a PC az elsődleges platform. Ráadásul két különböző csapat dolgozik a portokon: az egyik csapat Kanadában, a másik pedig Hollandiában ügyködik. Mindenesetre a fejlesztők szerint odafigyelnek a számítógépes verzió minőségére is.

A Deus Ex: Human Revolution még az idén megjelenik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ApPa123 #24
    Heló. Lenne 1 kérdésm! Nemtugyátok hogy miért lép ki a játékból a menübe az egyik pája végén??!! Crakfix-kellene??
  • richard45 #23
    Na pontosan ezért nem olvasom el a játékokkal kapcsolatos híreknek a kommentjeit, mert állandóan csak ez a fröcsögés megy. Azt se nagyon értem miért kell állandóan ennek a szánalmas konzol vs pc vitának a csatabárdját előásni, ez néhány embernél tényleg valami féle perverzió lehet.
  • Pretorian #22
    *Egyébként meg vazze, a Nielsen SoundScan óta minden egyes lemezeladást nyomon lehet követni a zeneiparban. A PC-s eladásoknál is hasonló módszerrel követik az eladásokat, illetve ott van még a Steam is, és a többi digitális tartalmat forgalmazó cég. Az hogy nem raknak ki hivatalos adatokat az meg nem azt jelenti hogy nem úgy van, elég pontos becsléseket szoktak kirakni ide-oda, és amit én írtam arra pedig csont egyszerűen rátalálsz a Google segítségével.
  • Pretorian #21
    1. Jah, csak hát a konzolokat nem kell félévente új hardverrel telerakni a fejlesztők/játékkiadók és a hardveripar világméretű fejőskampánya miatt. 1 felső-középkategóriás VGA árából ma majdnem két Igzbogz 360-at veszel.
    2. De van, de van! Van nálatok hanyas. Ha 2.5 mila fogyott konzolon, akkor a többi kizárásos alapon PC-n, mivel:
    3. Bad Company 2 (arról van szó) nem jelent meg Facebook-ra, bár lehet hogy csak én nem vettem észre :D
    Aztán lehet hogy mégis.
    4. A PC egy platform, míg a "konzol" egyszerre több platformot jelöl, a PS3-tól az Igzbogzon át a PSP-ig. Egy komoly multiplatform címnél a dobozos és a digitális eladásokat számolják, nem a Facebook-os flash szarságokat.
  • krajcsovszkig #20
    De itt bőven nem arról van szó, hogy nem élnek meg a fejlesztők a munkájukból a warez miatt, hanem arról, hogy 1-2 cég, illetve azok részvényesei nem 3-, hanem csak 2,5-szörös hasznot szereznek egy-egy projektből.

    Még csak tanulok, de ha sikerül, játékfejlesztőként szeretnék elhelyezkedni és én úgy vélekedem, hogy ha megveszik annyian, hogy megéljek belőle, akkor leszarom, hogy a többiek megveszik vagy letöltik, csak élvezzék. És ha elég jó a játék, akkor garantáltan megveszik annyian, hogy bőven megtérüljön.

    A játékfejlesztésnek egy művészeti ágnak kellene lennie, nem a játékosokat lehúzó pénznyomdának, szerintem.
  • yesname #19
    "A konzolok megjelenése előtt is ugyanekkora volt a warez pécén és senki nem sírt miatta. A ps1-ps2-xbox1 időszakban is ugyanekkora volt a warez pécén és ugyanúgy kicsit kisebb volt konzolon és mégsem mentek át konzolra a pécés fejlesztők."

    Akkor gondold át mennyi pénzt és hány fejlesztőt kellett akkor belelölni egy projectbe és mennyit most...

    "A pc másodrangba kerülését javarészt a kiadók és fejlesztők növekvő pénzéhsége és csökkenő kreativitása/önmegvalósítási vágya/rajongóik iránti csökkenő szeretete okozza."

    Gondolom Te is fizetés nélkül puszta rajongásból dolgozol (már ha dolgozol).
  • dronkZero #18
    Elárulom, hogy SEMMIT nem veszek meg, aminek nincs értékelhető multija.

    Te meg vegyél csak meg minden szart, legalább nem mennek csődbe a szargyárak, és lesz mit warezolnom. Közben meg verheted a segged a földhöz, hogy mennyire jó droid vagy, legyél csak rá büszke!
  • krajcsovszkig #17
    A pc másodrangba kerülését javarészt a kiadók és fejlesztők növekvő pénzéhsége és csökkenő kreativitása/önmegvalósítási vágya/rajongóik iránti csökkenő szeretete okozza.
    A konzolok megjelenése előtt is ugyanekkora volt a warez pécén és senki nem sírt miatta. A ps1-ps2-xbox1 időszakban is ugyanekkora volt a warez pécén és ugyanúgy kicsit kisebb volt konzolon és mégsem mentek át konzolra a pécés fejlesztők.
    Mostanában hirtelen megnőtt a játékok iránti érdeklődés és így a piacon elérhető bevétel, ezért megjelentek a Bobby Kotickok és Cliffy B-k, akik ebből szeretnének minél többet magukhoz irányítani.
    Ezért a lehető legolcsóbban a lehető legnagyobb érdeklődést kiváltó dolgokat akarnak előállítani, amit konzolon egyszerűbb megvalósítani (mivel arra olcsóbb és gyorsabb a fejlesztés, és a játékosok kevésbé követelik a komplexitást, mint PC-n). Az így keletkező szarok hónapokkal később megjelenő, bugos PC-portjait PERSZE, hogy csak letöltik azok, akik ennél többre vágynak/esetleg már megvan nekik konzolon.
    A "rendes" PC játékok wareza meg arra vezethető vissza, hogy sokaknak túl komolyak, nem bírnak vele játszani, ezért nem merik megvenni. Ezeket konzolon se vennék jobban.
    Azért pc-n a legnagyobb a warez, mert ezen a legegyszerűbb warezolni. Ha nem lenne pc/egyszerűbb lenne a konzolos warez a pécésnél, ott warezolnának azok, akiket nem érdeklik igazán a játékok. Így meg azok, akik egyébként konzolosok, szintén pc-re töltik le az őket félig érdeklő játékokat, nem konzolra.
    A warezolók nagy része akkor se venné meg ezeket, ha nem tudná ingyen megszerezni.
  • Skynet #16
    1. Crysis 3 év alatt 3 millió,ez remek,egy jobb konzolos cím ilyen eladást kb fél év/1 év alatt hoz.
    2. Nincs hivatalos adat arról hogy 3.5 milla fogyott pc-n a bfbc2-ből,a 6milláról van adat,kötve hiszem hogy pc-n fogyott volna a legtöbb,mondom az elmúlt pár évben a multiplatform címek közül kb az első ilyen cím lenne..
    3. A konzolos eladásokba beleszámolják a handheld címeket....A pc-s eladásokba pedig a facebook játékok bevételét...Lol...Csak itt éppen a multiplatform címekről van szó,amikből konzolon mindig több fogy mint pc-n,számtalanszor akár 5-6szor több is.
    Nem mondom hogy a pc haldoklik,csak azt hogy másodrangú lett,és ezt javarészt a wareznak köszönheti,nem csoda hogy inkább a konzolt célozzák meg a készítők,ahol szintén van warez,de jóval csekélyebb mértékben.

    dronkZero: neked minden szar és mindig megtalálod az okot arra hogy warezolj,a Duke Nukemnél is kifejtetted,"Micsoda újítások multiban,akkor marad a warez"...Szánalmas idióta...
  • aislado23 #15
    Még 98-ban amikor meglett az első saját számítógépem azt olvastam hogy nem éri már megvenni mert a pc haldoklik.Azóta folyamatosan minden évben ezt olvastam és nézmá a pc még mindig nem halt meg, és nem is fog előre szólok.Nem kell sajnálni a fejlesztőket sem nagyon megéri nekik pc-re fejleszteni még a warezzal együtt is.Csak hát ha fejlesztenek konzolra is akkor kettővel több magángépre fog telleni.Ha nem lenne nyereséges pc-re fejleszteni akkor nem is fejlesztene senki.A Deus Ex-ről meg annyit hogy egy konzolosított szar lesz ez is.