Ötvös Tibor
Cel-shaded grafikával jön a The Darkness II
Tegnap látott napvilágot a hivatalos bejelentés, mely arról szólt, hogy a csak konzolokra megjelent The Darkness folytatást kap, mely azonban már PC-n is tiszteletét teszi.
Ma pedig friss információk és az első hivatalos, magából a játékból származó kép is felbukkant a neten. Sajnos mivel a számítógépes játékosok életéből kimaradt a The Darkness, így a Digital Extremes vezető dizájnere, Tom Galt által elárult "újdonságok" nekik nem okoznak majd meglepetést, hiszen nem lesz mihez viszonyítani. De azért lássuk, mire is számíthatunk.
Először is megváltozik a körítés. Az első részben tapasztalt komor és sötét képi világ megmarad, de a fejlesztők jóval képregényesebbre veszik a figurát és ezért áttérnek a cel-shaded megoldásra. Ez mondjuk a fent látható képen nem nagyon látszik, de higgyük el nekik. Kimaradnak az elődben még szereplő metrózások is, de azt nem tudni, hogy akkor hogyan jutunk el egyik helyről a másikra.
"A Starbreeze remek történetet kanyarintott a játékhoz" - árulta el Galt. "És ugyancsak jók voltak a karakterek is. Ez volt az egyik olyan játék, melyben valóban érzelmi kötődésem volt a szereplőkhöz. Jenny halála például teljesen felkavart. És ezt a vonalat szeretnénk mi is tovább vinni és kiemelt figyelmet fordítunk a sztorira és az akcióra."
A The Darkness II idén ősszel jelenik meg.
Ma pedig friss információk és az első hivatalos, magából a játékból származó kép is felbukkant a neten. Sajnos mivel a számítógépes játékosok életéből kimaradt a The Darkness, így a Digital Extremes vezető dizájnere, Tom Galt által elárult "újdonságok" nekik nem okoznak majd meglepetést, hiszen nem lesz mihez viszonyítani. De azért lássuk, mire is számíthatunk.
Először is megváltozik a körítés. Az első részben tapasztalt komor és sötét képi világ megmarad, de a fejlesztők jóval képregényesebbre veszik a figurát és ezért áttérnek a cel-shaded megoldásra. Ez mondjuk a fent látható képen nem nagyon látszik, de higgyük el nekik. Kimaradnak az elődben még szereplő metrózások is, de azt nem tudni, hogy akkor hogyan jutunk el egyik helyről a másikra.
"A Starbreeze remek történetet kanyarintott a játékhoz" - árulta el Galt. "És ugyancsak jók voltak a karakterek is. Ez volt az egyik olyan játék, melyben valóban érzelmi kötődésem volt a szereplőkhöz. Jenny halála például teljesen felkavart. És ezt a vonalat szeretnénk mi is tovább vinni és kiemelt figyelmet fordítunk a sztorira és az akcióra."
A The Darkness II idén ősszel jelenik meg.