Ötvös Tibor

Test Drive Unlimited 2 gépigény

A Test Drive Unlimited 2-vel folyamatosan foglalkozunk és szinte minden fontosabb, a játékkal kapcsolatos hírről, eseményről igyekszünk gyorsan beszámolni.

Ezúttal a játék hivatalos gépigénye került nyilvánosságra, melyet a kép alatt olvashat el mindenki. Időközben pedig az is kiderült, hogy a korábban bemutatott szeptember 21-i megjelenési dátum az amerikai vásárlókat érinti, Európában szeptember 24-én debütál a program.



Minimum követelmények:
Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Intel Core 2 Duo 2.2GHz / AMD Athlon X2 4400+ processzor
2GB RAM
Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870 videokártya
14 Gb szabad hely a merevlemezen

Ajánlott követelmény:
Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Intel Core 2 Duo 2.2GHz / AMD Athlon X2 4400+ processzor
2GB RAM
Nvidia GeForce GTX 280 / ATI Radeon HD 4870 videokártya

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • CamelX #11
    Addig jó amíg nem Core2Quad szerepel ajánlott gépigényben :D az viszont hogy a 8800GT-m ami eddig ajánlott-ba volt benchmark-ként kb. mindenbe, most meg minimum, hát lol :D :/

    Mindenesetre meg lesz véve, csak mert hajthatatlan TDU fan vagyok... aminek az irányítását akkor fikázzátok max, ha a HC módot toljátok már :)
  • Balumann #10
    Nem a magas gépigénnyel van a baj, hanem hogy cserébe szinte nem nyújtanak semmit, és tuti hogy ennél is elmondható, hogy ezerszer szebb-jobb játék is megjelent fele akkora gépigénnyel. Legutoljára a splinter cellen akadtam ki, olyan undorító grafikája volt a kinti területen és akadt, mikor nemcsak hogy az összes U3 engines játék szebben nézett ki (kinti területen, bennt szépen néz ki a splinter is), de szóval miután a Crysis-t high-veryhighon futtattam és had ne mondjam mennyivel szebben nézett ki, azok után... tehát így nem tudom hogy gondolták azt a gépgiényt. És még benti területeken is olyan szinten beakadozgatott, hogy azthittem törlöm egyből.

    Annyira pofátlanság amiket művelnek optimalizálás terén, hogy az elképesztő. Legyen ekkora a gépigényük, de akkor azok tényleg hagyják le messze pl. a Crysist, vagy még sok mást (de ami a legfontosabb, hogy ne csak ebben mutassanak újat).
  • pheaton #9
    Ez elég röhejes, mert az első részt egy p4 3.0 ht procival,2gb ram,és egy x1950 pro AGP!! társaságában vidáman játszottam, nem 20 fps-mellett...bár az utóbbi időkben megadott gépigények szinte mind röhögni valók,és nem sok közük van a valóshoz.
  • sanyicks #8
    hát az utóbbi 2 komolyabb mint a mai autós játékok 95%-a...
  • FefeeX #7
    Hát, a helyzet az, hogy az első rész nekem még szódával sem... Szóval, jó fíling meg minden, hogy házat vehetsz, felöltözhetsz blabla, de vezetésügyileg gyakorlatilag a destruction derby meg a carmageddon komolyabb volt...
  • Okisz #6
    Azt írták igyekeznek. Az, hogy ez múlt heti hír, nem igyekeztek most eléggé. És akkor mi van? Nem hogy örülnél, hogy kirakták, én pl a hivatalos oldalt nem nézegetem, így teljesen jó nekem az is, hogy egy héttel később tudom meg innen. És sztem ezzel nem csak én vagyok így! peace
  • IMYke2.0.0.0 #5
    HD4870?! Akkor a 4850-esemet LEGO-zásra használhatom eztán?
    Bekaphatják.
  • NEOreg3 #4
    tényleg ennyit fejlődött volna a grafika az előző részhez képest? az 1 még egy 6600gt-vel is vígan futott
  • Dany007 #3
    Igen, ezzel sajnos én is pont így vagyok.
    A 3 éve - anno 285k-ért - vett gépem éppenhogy megüti a minimum konfigot!
    Márpedig a tapasztalatok azt mutatják, hogy a minimum konfig legtöbbször tényleg csak arra jó, hogy éppen csak elfusson rajta a játék valami agyonbutított grafikai beállításon... =/
    Szóval én ezt buktam sajnos.
  • sanyicks #2
    dejó eljutottunk addig, hogy egy 2-3 éve elég jónak számító gép ma már a játékok minimum gépigényét súrolja. Régebben 4-5 év azért kellett ehhez.

    grat a fantasztikus konzol "portokért" amit kb így csinálnak: -Na akkor kezdjük! compile to x86 0%...50%...100% - Ok készen vagyünk, ez szép munka volt!