Ötvös Tibor

Új utakon a Command & Conquer sorozat

A jelek szerint a Command & Conquer negyedik részével valóban véget ér a sorozat - legalábbis a dobozos változat.

A sorozat producere, Jon Van Caneghem ugyanis elég meglepő nyilatkozatott tett, melyben játékának jövőjét elemezgette. Bár korábban a kiadó bejelentette, hogy a Tiberian Twilight megjelenését követően a teljes csapatot felszámolja, ám a jelek szerint ez nem érinti a jól csengő nevet.



Caneghem szerint a C&C jövője az online piac. A producer a nagysikerű Battlefield: Heroes-hoz hasonlította elképzelését, melyben nem azonnal kell fizetni, hanem ráérünk később, részletekben is. Hozzátette, hogy manapság a Facebookos játékok is aranykorukat élik és ezt ő egy jelnek vette, miszerint ez a jövő. "Nézzük meg, mit is művelt az RPG műfajával az online" - kezdte a producer. "Most szinte minden stílus őket követi. Szeretnénk a stratégián belül mi lenni az elsők és valami olyasmit készíteni, amit eddig senki nem látott."

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • mrzed001 #22
    Tippelhetek? AMD? Inteles gépekkel nyomjuk már megjelenése óta (XP SP2, VISTA SP1) és mindannyiunknak csodaszépen megy.
    Gyengébb gépeken érdemes a grafikát lerontani (2.8 P4-en még full Low beállítással kellett nyomni 800x640), de Core2Duo gépeken már igen szépen fut (720p).
    Valamint figyelni kell rá, hogy minél erősebb a hardware, annál erősebbek az ellenséges gép AI-jai!
    Ez az első olyan játék, aminél igaz, hogy a játék erősebb géppel nagyobb kihívás, mert több (proci)ideje van az AI-nak stratégiázni
  • Sanyix #21
    nincs gebasz, mondom 3 külön gépen több év alatt 5 külön winnel kb akkora esély van ugyanazt a gebaszt összehozni, mint egy lottó 5-öst :D

    most játszottam párat 1 hard szövetségessel 2 hard ellenséges szövetséggel szemben, nagyjából jó volt(meghóttak, stealth generallal voltam, kis arcoskodás után beszopták a 2-esével érkező scud stormokat(3mat építettem XD), és a bázisuk hátuljába jövő sneak attackokat :D, na meg azt hogy 2 bázisom volt, 2 külön helyen), csak a visszajátszás volt nézhetetlen, sőt úgy gondolta hogy a felénél ő abbahagyja a visszajátszást és kiadta az eredménytáblát :D
  • Rotcsa #20
    Én azt sajnáltam, hogy nem tudtak kidobni egy normális eu modot!
    Több hetes/hónapos csúszás után előálltak egy bétával, aminek elég nagy bajai voltak! Sok helyütt szaggatot, multizni se nagyon lehetett vele.
    Küldetést sem lehetett játszani. :(

    De ennek ellenére jó elgondolás volt pl A kínai Owerlordot verő leopárd 4, vagy a neutron-bombázó. A Tigris-helikopival is nagy károkat lehetett okozni! :)
    A napfény-energián üzemelő Ragnarock komplexus pedig csak hab a tortán! :)
  • mrzed001 #19
    "Na meg a gép csal."
    És ezért szeretjük. Pénze mint Bill Gatesnek, így egységet ezer számra gyárt. Ugyanolyan egységei 1,5-2x erősebbek (ugyanolyan veterán fokozaton), valamint amikor igazán durvuk, akkor jönnek a mentébe lövő nuke-ok, a szuperrakétások (egyszerre 5-6 rakétája van a levegőben!), oldalról bedobott olajbomber (a dobás helye előtt jelenik meg, kivédhetetlen) ... meg még lehetne sorolni.
    Szóval ettől igazán kemény :)

    "Ez azt jelenti hogy gondolkodáskor megáll a játék"
    Valami gebasz lesz azzal. Már nyomtam le 7 egy csapatban levő hard ellenfelet (eddig 2x sikerült), és csak bizonyos pályákon megy át diasóba (Twilight Flame). Van sok unofficial 6-8-as pálya, érdemes azokon is nyomni (amelyikhez csináltak gépnek AI-t)
  • mrzed001 #18
    Semmi nem tudja olyan gyorsan irtani az overlordot, mint az angry mob ... pláne ha már veterán :)
    Még a nuke-os miget meg az olajbombás aurórát is túléli ... de az angry mob pillanatok alatt szétszedi (amikor nem hülye ai, mert van hogy a mob fogja és besétál a tank alá)
    A gattling az nem sniperol, csak lő, és mivel sok a mob, ezért totál nem bír vele :P
    A toxin angry mob pedig valahogy 2-3x erősebb (fegyverű), mint bármelyik másik GLA-s mob ... tapasztalat
  • Sanyix #17
    És mellesleg egy bugos szar a játék :DD felraktam megint, immár a 3. különböző gépen és 5. féle winen is befigyelt a gondolkódós ai (5 ai ellenfélnél pár perc után mikor megépül a bázis elkezdenek gondolkodni. Ez azt jelenti hogy gondolkodáskor megáll a játék :D és ezt egyre gyakrabban. Pl most nyomtam egy játszmát, ott 5 sec alatt telt el 1sec :D
  • Sanyix #16
    Na meg a gép csal. Persze hogy nem lehet eljutni :) a gépnek a stealth general is olyan mint a többi, mert az stealthtól függetlennül mindent lát :)
  • Sanyix #15
    ? nuke overlord bevág néhány lövés közéjük és gattlinggal 500 km-ról lesnipeolja az embereket. Nem hiszem hogy a toxin angry mob többet bírna mint a sima, az is csak addig zúz amíg nem találkozik egy ember elleni fegyverrel.
  • opeca #14
    Ott a pont.
    Az el lett felejtve pedig egy mai grafikai minőséggel, nívós játékmenettel überelne mindent.
  • Narxis #13
    Kevesebb fikázással, de ugyanez a véleményem. A PC-s játékipar most egy komoly változáson esik át, minden az online térre megy. Rengeteg havidíjas MMO jelenik meg és elkezdődött a dedikált szerverek kihagyása(MW2 és a Rage-nél is fontolgatják). Az ingyenes MMO-k se ingyenesek mert hangsúlyos lett náluk a mikrotranzakció(Runes of Magic, BF Heroes). Az már csak hab a tortán, hogy a szoftverek is költöznek az internetre(Google op. rendszere, vírusirtók, Office, Windows is készül ilyesmire).

    Tehát ha nem is nyíltan és azonnal, de megkezdődött a "havidíjas" játékok/szoftverek bevezetése és a digitális disztribúciók térhódítása. Ezzel talán persze a warezt is visszaszoríthatják.