Ötvös Tibor

Megjött a Star Wars: The Force Unleashed gépigénye

Korábban a LucasArts kijelentette, hogy a konzolokon nagy sikert aratott és a cég utolsó saját fejlesztésének kikiáltott Star Wars: The Force Unleashed nem kap PC-s portot.

Aztán ez a dolog szerencsére megváltozott és hamarosan számítógépekre is megjelenik a program, ráadásul a kibővített változata, mely az Ultimate Sith Edition címet kapta. A mai napon pedig kihirdették a játék hivatalos gépigényét, mely nem is lett olyan szörnyű, mint azt sejtették.



Minimum gépigény:
Windows XP SP3, Windows Vista SP2 vagy Windows 7 operációs rendszer
2.4 GHz Kétmagos Processor (Intel Core 2 Duo vagy AMD Athlon X2)
2 giga RAM
25 giga hely a merevlemezen
ATI Radeon HD 2900 vagy Geforce 8800 videokártya

Ajánlott gépigény:
Intel Core 2 Duo 2.8 GHz vagy AMD Athlon X2 Dual-Core 5200+ processzor
ATI Radeon HD 4870 vagy Geforce 9800 GT videokártya (további támogatott kártyák: ATI RADEON HD 2900, 3850, 3870, 4850, 4870; GEFORCE 8800, 9600, 9800, 260, 280)
2 giga RAM

A fejlesztők külön felhívták a figyelmünket, hogy más videokártyával futtatási gondok lehetnek, szóval azért eme részletes felsorolás.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Balumann #20
    Az lenne a vicces, ha bluray lemezen adnák ki :D
  • Szefmester #19
    gratulálok igazán.. mind a poligonszámot, mind a textúraméretet, és az objektumok shadereffektek számát elvétetted.. nézd meg az x360 és a pc-n egyaránt megjelent játékok gépigényét, erősen hasonló kaliber lesz az összes, namost a ps2es cuccok már egy 1GHz-s P3ason is mentek anno, de a max volt a 2GHz, az X360asoknak leginkább 2,4 és a 2mag kell..
  • Zaraki Kenpachi #18
    Nem de, csak jól kéne átírni és nincsen vele gond, találtam egy jobb példát DMC4 és a SF4 mind a kettő PS3-s átirat és IP 4-en ,1GB vagy többön elfut, ez meg szóba áll veled.

    Mielőtt itt félreértések lennének, nem kötekedni akarok, hanem megmutatni, hogy vannak jóval barátibb átiratok ugyan arról a konzolról.
  • narumon #17
    Azért mondjuk egy PSP meg egy másik változat között nemkis különbség van. Vagy psp minőség neked elég lenne PCn?
  • narumon #16
    Igen csak a Ps2 és Xbox360 grafikája között ég és föld különbség van.
  • Zaraki Kenpachi #15
    A PS2-nél kis grafikai javítással nem lenne gond a kofiggal és a szépséggel. Ott a GoW a jó példának, Xbox 360-ról lett átkonfigurálva és milyen szépen megy és nem kell egész Paksot megvenni.
  • faze #14
    És te a ps2-es meg psp-s verziót szeretnéd látni PC-n? :(
  • Zaraki Kenpachi #13
    Igaz, hogy min és req kötött kicsit a különbség, de ha Ps2-n PSP-n és Wii-n elfut a game. Akkor nem hiszem hogy rendes esetben ilyen konfigra kellet volna csinálni.

  • Szefmester #12
    a ps3 ereje gondolom, és nem teljesen az optimalizálás a gond, ha megnézed a minimum és az ajánlott konfigot látod hogy alig van különbség... sztem meg a sok fizikai számítás +az euphoria karakteranimáció, és az anyagok töréskezelése, anyagminőségért felelős saját engine lesz a felelős ezért a gépigényért... egyedül a vga-t tartom túlzásnak.. 4 magos gépem van nálam még elvileg menni kell...
  • Zaraki Kenpachi #11
    Itt valami optimalizálási hiba van.

    Jó lenne tudni, hogy mi az isten nyilát csináltak ott, hogy ez a config jött ki min-nek.