Ötvös Tibor
Véget ér a Keresztapa-sztori
Az Electronic Arts még egy esélyt adott a nem túl sikeres The Godfather játéknak és nemrég megjelent a folytatás. Az eladási adatok nem túl jók.
Az eredetileg szimpla GTA-klónnak induló játékba belecsempésztek egy kis stratégiát is és így egy egészen érdekes és néhány elemében valóban egyedi játékot tettek le a fejlesztők a képzeletbeli asztalra. Ám a kifejezetten csúnya grafika és a hamar monotonná váló játékmenet miatt a rajongók mégis megint csalódtak.
Ez legjobban a frissen megjelentetett eladási adatokon látszik, hiszen a The Godfather II alig több, mint 200 ezer példányban fogyott - az összes platformon együttesen. Épp ezért az E3-on a szóvívő bejelentette, hogy az EA nem készíti el a trilógia záró darabját és amint lehet visszaadják a jogokat a Paramountnak. Az EA ezentúl nem kíván filmes játékokkal foglalkozni, hanem inkább egyedi programokat szeretnének készíteni, mint például a végül mégis sikeressé váló Mirror's Edge és olyan új franchiseokat létrehozni, mint a Dante's Inferno vagy a Dead Space.
Az eredetileg szimpla GTA-klónnak induló játékba belecsempésztek egy kis stratégiát is és így egy egészen érdekes és néhány elemében valóban egyedi játékot tettek le a fejlesztők a képzeletbeli asztalra. Ám a kifejezetten csúnya grafika és a hamar monotonná váló játékmenet miatt a rajongók mégis megint csalódtak.
Ez legjobban a frissen megjelentetett eladási adatokon látszik, hiszen a The Godfather II alig több, mint 200 ezer példányban fogyott - az összes platformon együttesen. Épp ezért az E3-on a szóvívő bejelentette, hogy az EA nem készíti el a trilógia záró darabját és amint lehet visszaadják a jogokat a Paramountnak. Az EA ezentúl nem kíván filmes játékokkal foglalkozni, hanem inkább egyedi programokat szeretnének készíteni, mint például a végül mégis sikeressé váló Mirror's Edge és olyan új franchiseokat létrehozni, mint a Dante's Inferno vagy a Dead Space.