Alex
Nincs kizárva a Gran Turismo PC-s változata
A Gran Turismo készítője, Kazunori Yamauchi nyilatkozata szerint megfontolás tárgyát képezi a sikeres autós játék PC-s változatának elkészítése.
A Polyphony Digital elnöke ezt az osztrák Der Standard lapnak mondta. Az interjú főszereplője a Gran Turismo 5: Prologue volt, melyről elmondta, hogy 120 ember négy évi munkája fekszik benne, és költségvetése 50-szer akkora, mint a GT1-é volt. Megjelenésének időpontja még nincs rögzítve, de 2009 vége előtt nem várható. Jelenleg is dolgoznak újabb autók implementálásán, melyek között régebbi járgányok is lesznek, például a Ferrari istállójából. Egy autó digitális másolatának elkészítése 180 napig tart, míg a GT2-nél ez csak egy nap volt.
A kérdésre, hogy az arcade vagy a realizmus irányába viszik el a játékot, úgy válaszolt, hogy az igazi autóvezetés is izgalmas, ezért véleménye szerint a valóságszerűség nem árthat. És végül a címben lévő lényeges mondat: "Nagyon, nagyon valószínűtlen, hogy a GT egy újabb konzolon is megjelenjen. De talán - főleg a kínai piacra tekintettel - PC-re meg fog jelenni."
A Polyphony Digital elnöke ezt az osztrák Der Standard lapnak mondta. Az interjú főszereplője a Gran Turismo 5: Prologue volt, melyről elmondta, hogy 120 ember négy évi munkája fekszik benne, és költségvetése 50-szer akkora, mint a GT1-é volt. Megjelenésének időpontja még nincs rögzítve, de 2009 vége előtt nem várható. Jelenleg is dolgoznak újabb autók implementálásán, melyek között régebbi járgányok is lesznek, például a Ferrari istállójából. Egy autó digitális másolatának elkészítése 180 napig tart, míg a GT2-nél ez csak egy nap volt.
A kérdésre, hogy az arcade vagy a realizmus irányába viszik el a játékot, úgy válaszolt, hogy az igazi autóvezetés is izgalmas, ezért véleménye szerint a valóságszerűség nem árthat. És végül a címben lévő lényeges mondat: "Nagyon, nagyon valószínűtlen, hogy a GT egy újabb konzolon is megjelenjen. De talán - főleg a kínai piacra tekintettel - PC-re meg fog jelenni."