SG.hu
Army of Two, egy kooperatív FPS
Küzdj csapattársaddal vállt vállnak vetve, hogy te lehess a leghalálosabb kétszemélyes hadsereg, amely pénzért kapható!
A bevezető az EA Montreal külsőnézetes, kooperációs FPS-ének bejelentéséből származik: a cég ma jelentette be, hogy az Army of Two március hetedikén a boltok polcaira kerül Észak-Amerikában és Európában. A sajnos csak Xbox 360-ra és PS3-ra elkészült termékben a játékosok folyamatos interakciót folytatnak az elő partnerekkel és a gép által mozgatottakkal. Hat szinten keresztül folytathatják a küzdelmet kétszemélyes, kooperatív kampánymódban. Négy többjátékos térképet is mellékelnek a kettő-kettő elleni csatákhoz.
"Arra törekedtünk, hogy élvezetes többszemélyes élményében legyen részük játékosainknak, akik bonyolult küldetésekben vehetnek részt, és úgy érezhetik, hogy a világ legjobb katonáival küzdhetnek oldalukon, de ellenségeik is az elitből kerülnek ki." - nyilatkozta Alain Tascan az EA Montreal elnökhelyettese és általános igazgatója, aki egyben a játék vezető producere is. "Mivel lehetőséget adunk a játékosoknak, hogy minden eddiginél szorosabb együttműködésre épülő szövetségben játszhassák végig a hadjáratmódú vagy az egymás ellen is vívott csatákat, arra ösztönözzük őket, hogy új szemszögből szemléljék a lövöldözős játékokat."
A többi kooperatív játéktól eltérően az Army of Two nemcsak a győzelemre koncentrál, hanem a megfelelő zsold megszerzésére is. A hadsereg volt katonái most egy magánkézben lévő védelmi cégnek dolgoznak, a játékosok ezért egyre pontosabb, pusztítóbb, szabadon fejleszthető fegyverekre költhetik kemény munkával megszerzett pénzüket. A játékosok használhatják különleges, kooperatív képességeiket küldetéseik végrehajtásakor, ideértve az új és egyedi Aggro módot is, amely biztosítja, hogy partnerük észrevétlen marad, miközben megközelíti az ellenséget. A tűz intenzitásától, a távolságtól, a látótávolságtól és a használt fegyver típusától függően a játékos magára vonhatja az ellenséges erők figyelmét, miközben társa lopakodva megközelíti őket.
A bevezető az EA Montreal külsőnézetes, kooperációs FPS-ének bejelentéséből származik: a cég ma jelentette be, hogy az Army of Two március hetedikén a boltok polcaira kerül Észak-Amerikában és Európában. A sajnos csak Xbox 360-ra és PS3-ra elkészült termékben a játékosok folyamatos interakciót folytatnak az elő partnerekkel és a gép által mozgatottakkal. Hat szinten keresztül folytathatják a küzdelmet kétszemélyes, kooperatív kampánymódban. Négy többjátékos térképet is mellékelnek a kettő-kettő elleni csatákhoz.
"Arra törekedtünk, hogy élvezetes többszemélyes élményében legyen részük játékosainknak, akik bonyolult küldetésekben vehetnek részt, és úgy érezhetik, hogy a világ legjobb katonáival küzdhetnek oldalukon, de ellenségeik is az elitből kerülnek ki." - nyilatkozta Alain Tascan az EA Montreal elnökhelyettese és általános igazgatója, aki egyben a játék vezető producere is. "Mivel lehetőséget adunk a játékosoknak, hogy minden eddiginél szorosabb együttműködésre épülő szövetségben játszhassák végig a hadjáratmódú vagy az egymás ellen is vívott csatákat, arra ösztönözzük őket, hogy új szemszögből szemléljék a lövöldözős játékokat."
A többi kooperatív játéktól eltérően az Army of Two nemcsak a győzelemre koncentrál, hanem a megfelelő zsold megszerzésére is. A hadsereg volt katonái most egy magánkézben lévő védelmi cégnek dolgoznak, a játékosok ezért egyre pontosabb, pusztítóbb, szabadon fejleszthető fegyverekre költhetik kemény munkával megszerzett pénzüket. A játékosok használhatják különleges, kooperatív képességeiket küldetéseik végrehajtásakor, ideértve az új és egyedi Aggro módot is, amely biztosítja, hogy partnerük észrevétlen marad, miközben megközelíti az ellenséget. A tűz intenzitásától, a távolságtól, a látótávolságtól és a használt fegyver típusától függően a játékos magára vonhatja az ellenséges erők figyelmét, miközben társa lopakodva megközelíti őket.