SG.hu
Fotómodellekkel reklámozták a Burnout Paradise-t
Egy PR ügynökség gátlástalan autóroncsolást rendezett Debreczeni Zita, Zimány Linda és Metzker Viki főszereplésével a Burnout Paradise megjelenésére.
"Stresszoldás kipipálva" - összegezte Debreczeni Zita a roncsderbin szerzett felszabadító élményeit. A barna szépség két barátnőjével, Zimány Lindával és Metzker Vikivel kapott bizonyára nem kevés pénzt azért, hogy fotósok hada előtt teljes erejéből üssön egy bontásra váró autót. A sajtóközlemény szerint a kőbányai autóbontóban nagy megrökönyödést okozott, amint a három lány magassarkúban betipegett az autóbontóba. Az autózúzáshoz speciális felszerelést: sisakot, plexi arcvédőt, védőkesztyűt húztak, majd csákányt, baseball-ütőt és feszítővasat ragadva ütlegelni kezdték az egykor jobb napokat megélt roncsjárgányt.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Persze az egésznek a lényege a Burnout Paradise reklámozása volt, amit a helyszínen felállított konzolokon prezentáltak, de a bulvársajtónak rendezett eseményen erre nem sokan voltak kiváncsiak. Viszont megnyugtató tudni, hogy a magyar játékeladásokban már ennyi pénz van, hogy arra is telik a cégeknek, hogy teljesen öncélúan, celebekkel reklámozzák termékeiket.
"Stresszoldás kipipálva" - összegezte Debreczeni Zita a roncsderbin szerzett felszabadító élményeit. A barna szépség két barátnőjével, Zimány Lindával és Metzker Vikivel kapott bizonyára nem kevés pénzt azért, hogy fotósok hada előtt teljes erejéből üssön egy bontásra váró autót. A sajtóközlemény szerint a kőbányai autóbontóban nagy megrökönyödést okozott, amint a három lány magassarkúban betipegett az autóbontóba. Az autózúzáshoz speciális felszerelést: sisakot, plexi arcvédőt, védőkesztyűt húztak, majd csákányt, baseball-ütőt és feszítővasat ragadva ütlegelni kezdték az egykor jobb napokat megélt roncsjárgányt.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
Persze az egésznek a lényege a Burnout Paradise reklámozása volt, amit a helyszínen felállított konzolokon prezentáltak, de a bulvársajtónak rendezett eseményen erre nem sokan voltak kiváncsiak. Viszont megnyugtató tudni, hogy a magyar játékeladásokban már ennyi pénz van, hogy arra is telik a cégeknek, hogy teljesen öncélúan, celebekkel reklámozzák termékeiket.