Németh Szabolcs
Grimm mesék Unreal 3 motorral
American McGee Alice története után ezúttal a Grimm testvéreik meséit mutatja be igen sajátságos formában, és ehhez ezúttal az Unreal 3 motort hívja segítségül.
Az Alice után mindenki megismerte American McGee nevét. Azóta már eltelt néhány év, és a különleges látásmódjáról híres (hírhedt) zseni úgy döntött, hogy ezúttal a Grimm testvérek meséit mutatja be 24 epizódban egy kalandjáték keretén belül. A Grimm Tales-nál McGee ismét R.J. Berg segítségét kérte, aki már az Alice-nél is közreműködött, mint producer.
A fejlesztést Sanghajban a Spicy Horse Games stúdiójában zajlik, és az eredeti tervek szerint 2008 elején már a boltokba is kerülhet a Grimm meséket, egy egészen különleges szempontból bemutató alkotás.
Spicy Horse Games
Az Alice után mindenki megismerte American McGee nevét. Azóta már eltelt néhány év, és a különleges látásmódjáról híres (hírhedt) zseni úgy döntött, hogy ezúttal a Grimm testvérek meséit mutatja be 24 epizódban egy kalandjáték keretén belül. A Grimm Tales-nál McGee ismét R.J. Berg segítségét kérte, aki már az Alice-nél is közreműködött, mint producer.
A fejlesztést Sanghajban a Spicy Horse Games stúdiójában zajlik, és az eredeti tervek szerint 2008 elején már a boltokba is kerülhet a Grimm meséket, egy egészen különleges szempontból bemutató alkotás.
Spicy Horse Games