Németh Szabolcs

Készül a C & C: Renegade 2?

Több neves lap, köztük a Gamespot is megszellőztette, hogy az EA Los Angelesnél tervbe vettek egy FPS-t, ami jó eséllyel a Renegade 2 lehet.

2000 elején a Westwood gondolt egy nagyot, és szakítva a stratégiai játékok biztos sikerével, új területre készült belépni. A C&C univerzumba ültetett FPS, a Renegade azonban nem hozta meg a várva várt sikert, ezért a folytatás elmaradt. Időközben a Westwood is eltűnt a palettáról, és beolvadtak az EA Los Angelesbe, illetve a cég különböző irodáiba. A Gamespot tegnap egy álláshirdetésre hivatkozva utalt egy esetleges FPS-re, hiszen a felhívásban egy zene-designert kersnek, egy sci-fi projekthez.

A dologban azaz érdekes, hogy amikor a Gamespot szemfülesen lekapcsolta a vállalat "szarvashibáját", az EA azonnal eltüntette a sci-fi szót a felhívásból. Természetesen az álláshirdetés egy System Shockra is utalhatna, de a Gamespot ma már belső információkra hivatkozva szinte biztosan állítja, hogy a Renegade 2 készül, méghozzá Crysis motorral az EA Los Angelesnél.

Képek a Renegade-ből:

Klikk ide! Klikk ide!

A Renagade nem volt rossz, de ahhoz képest, hogy mekkora várakozás övezte, a legtöbbek számára hatalmas csalódást okozott a program. Talán azért, mert az óriási hírverés miatt mindenki magát a megváltót várta. Pár napon belül remélhetőleg majd többet tudunk a Renegade 2 sztoriról mondani.

EA Los Angeles

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Alfa Of NS #13
    Renegade-del keveset játszottam, de valami félelmetes és egyedi érzés volt, amikor az elején single playerben nem egyedül mászkáltál, hanem egy egész GDI hadsereggel együtt támadtál. Melletted rengeteg katona, tankok, helikopterek. És amikor meggyengült a NOD bázis, akkor felharsant, hogy ion ágyúval lőnek és mindenki hátrált ahogy csak tudot, majd az ion lövés becsapódott a NOD bázisba elpusztítva azt.

    A multiba meg ahogy lett több pénzem úgy tudtam nagyobb járművet venni. Plusz sok jármúbe másik player is bele tudott szállni mondjuk lövésznek.

    Alpavetően jó ötlet volt a Renegade nagyon.
  • M0RN1NGST4R #12
    fedezhetők
  • M0RN1NGST4R #11
    a renegade úgy kezdődik, hogy egy GDI katona börébe bújva kezdjük a NOD-ok irtását ergó Red Alert univerzum kilőve. Viszont készültek hozzá igéretes modok, amikben mind Red Alert-es egységek és épületek fedezhetől fel, mind a Tiberian Sun egységei.
  • Balumann #10
    Én a sima Command and conquerrel nem játszottam, csak a Tiberiun Sunnal, és néhány építmény abban is szerepelt. Red Alert 1-el másnál játszottam, abba szerintem másmilyen építmények voltak kicsivel.
  • Inquisitor #9
    Mekkora volt már multiban az első rész! Már amikor nem volt atom nagy lag ...
  • r4pt0r #8
    Simma C&Cs épületek voltak benne.
  • Rise Against #7
    nekem meg úgy rémlik, hogy red alertes épületek és egységek voltak benne. Sőt, én szinte biztos vagyok benne. Na, de nemtom :p
  • a_n_d_r_e_w #6
    folytatásnak folytatás, de kb 30 évvel később játszódik, teljesen más a világ, teljesen más egységeket és épületeket követel meg :)

    Az eredeti renegade az eredeti CnC-t dolgozta fel, és a készülő renegade2 pedig a red alert 2 eseményeit szerette volna, és a kiszivárgott videók alapján a WW beleadott apait-anyait (legalábbis mikor láttam a videót leesett az állam :)), de érdekes mód pont az EA lővette le a projektet, pont ahogy az eredeti CnC3-nál is. Most pedig előveszik, mint akik feltalálták a spanyol viaszt, álszent egy..... - szóval ezzel sem nőttek nagyot a szememben.
  • Szefmester #5
    anno én is toltam.. lehet itt az ideje megint végigvinni :D
  • takraj #4
    Ezzel nagyon sokat játszottam annó! Eleve nagy CNC rajongó vagyok, így nem csoda, hogy a renegade is tetszett! Várom! Egyébként a sima CNC és a TS építményei között tulképpen mi a különbség? Én úgy tudom, hogy a TS a CNC folytatása volt... :S