Németh Szabolcs

Lebutították az Empire Earth 3-at

Az első részt még a Stainless Steel Studios készítette el, ám a nemsokára érkező Empire Earth 3-ért már a Mad Doc fejlesztői a felelősek.

A világtörténelmet számos korszakban feldolgozó stratégiai játék mindigis nagy kedvence volt a taktikai csatározások kedvelőinek. A kőhajítótól a szuperszonikus sebességgel száguldó, lézerfegyverrel felszerelt robotig mindent megtalálhattunk a sorozat történelmében. Az Earth Empire 3 mérföldkő lehet a cím életében, hiszen a Mad Doc-nál úgy döntöttek, hogy szakítanak a kőkemény vonallal, és a "gyengébb" stratégák számára is fogyaszthatóvá teszik a játékot. Ennek következtében a már megszokott tizennégy nemzet helyett mindössze három regionális hatalmat találunk a harmadik részben, melyek minden tulajdonságban különböznek egymástól.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Összesen mintegy 200-as repertoárból alakíthatjuk ki csapatunkat, amelyekkel hatvan pályán átverekedve magunkat igázhatjuk le a világot. Az Empire Earth 3 az utolsó információink szerint még idén megérkezik a boltok polcaira.

Empire Earth 3

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • JTBM #14
    Nekem soha nem jött be se az AOE, se bármelyik clone-ja.
  • Psyho06 #13
    Van benne igazság.De attól még maradok ,annál a magánvéleménynél hogy a II. rész óta elég szar az empire earth.
  • HunGripen #12
    Előbb inkább várjuk meg a játékot és aztán nyilatkozzunk róla!! Rendben?

    Egyébként én se rajongok azért az ötletért, hogy egy álstratégiai játékot hozzanak ki egy ilyen jó témából.

    "Ami azt illeti nem játszottam a starcraftal,de ez most hogy jön ide?Ez a játék,inkább kisebb gyerekeknek fog tetszeni,mivel a textúrák ,inkább jópofák ,meg aranyosak,mint sem hogy élethűek."

    Na igen az értlemes hozzászólás itt is meg van. A Warcraftnak is ilyesmi a grafikája mégis hányan játszanak vele a nagyobb korosztályokban. Ott van még a Spore, azt se 5-6 éveseknek fejlesztik.
  • opeca #11
    Most ebben megint mi az élmény? Minek ontják tele a piacot álstratégiai játékokkal?

    Persze tudom, a kockafejű, agyatlan gamernek ez kell, és nem az, hogy valódi taktikát alkalmazzon - ott talán gondolkodni is kéne -, meg oda egy normális AI-t is kéne fejleszteni, tehát maradnak a silány taktikák.

    Üdvözlet a kivételeknek pl.: Total War sorozatok (persze tegyük hozzá, azok sem valódi stratégiai játékok, ám mindenképpen közelebb állnak az ideálhoz)
  • Psyho06 #10
    Ami azt illeti nem játszottam a starcraftal,de ez most hogy jön ide?Ez a játék,inkább kisebb gyerekeknek fog tetszeni,mivel a textúrák ,inkább jópofák ,meg aranyosak,mint sem hogy élethűek.
  • HunGripen #9
    Az 1.rész király volt, a 2. már kevésbé de el lehetett vele játszani. Reménykedem, hogy a 3.részt legalább olyan jóra megcsinálják majd mint az 1.részt.

    A nemzetekkel kapcsolatban meg nincs teljesen igazuk. Az első részben volt pár nemzet, de semmiben sem különböztek. A 2-ben 10-15 nemzet, de néhány egység és épület kinézetén és 1-2 speckó egységen kivűl nem különböztek. Itt lesz 3 teljesen különböző fő régió és azon belül lesznek taglalva a nemzetek különleges tulajdonságokkal(pl. a briteknek a letöbb tengeri fejlesztés már alapból ki lesz fejlesztve).
  • feamatar #8
    sírás mindig a graf miatt... mindig így volt ez, vagy csak nekem tűnik fel?
    egyébként EE sose volt az igazi... Rise Of Nations messze felúlmúlta játékmenetileg...
    másrészt meg Warhammer40k,TotalWar,SupremeCommander mind fasza grafikával és jó játékmenettel. PONT...
    meg az RTSek ezen kommerciális vonulata(már amennyire egy gáma lehet kommerciális és nemkommerciális) mindig egyszerűek voltak... ha HC kell akkor ott van a TacOps meg a többi... ellehet nézni Wargammerre ott van pár finomság...
  • gyuri12 #7
    akkor a Starcraft nem lehet a kedvenced...
  • EagleeyE #6
    Ezzel egyetértek... Elvész egy stratégiából a komplexitás, a taktika és a játékélmény, pusztán azért, hogy mindent verjen grafikában. De ez a tendencia nem csak itt figyelhető meg, az egész játékipar degenerálódik
  • Psyho06 #5
    Elég nyomorék textúrák voltak már a 2-ben is...Méretarányt azt mindíg elfelejtik.