Németh Szabolcs
A Sega megvásárolta az Unreal 3-motort
Egy fejlesztőcég két okból készít saját grafikai, fizikai motort: vagy saját játékához készít alapot, vagy mocskosul meg akar gazdagodni a licencből.
A legjobb az, ha ez a kettő egyszerre érvényesül, ezt követhetjük figyelemmel az Epic Games-nél már évek óta. Az éppen aktuális Unreal-motor saját játékukat is a magasba emeli, ám emellett még több tucat első osztályú fejlesztésnek is alapjául szolgál. Most a Sega America jelentette be, hogy a dollárezreket nem sajnálva a költségvetésből, megvásárolták az Unreal 3-motorját. "Büszkék vagyunk, hogy egy olyan motorra építhetjük fel a jövőben megjelenő játékainkat, mint az Epic sokoldalú, innovatív, és nem utolsósorban lélegzetelállítóan gyönyörű csomagja" - nyilatkozta a tranzakciót követően Simon Jeffery, a vállalat elnöke.
Természetesen a szokásos protokoll sem maradhatott el. "Nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk a Segával. A Sega már nagyon régóta élen jár a piacon történő fejlesztésekben, éppen ezért megtisztelve érezzük magunkat, hogy az Unreal 3 licence mellett döntöttek."
A legjobb az, ha ez a kettő egyszerre érvényesül, ezt követhetjük figyelemmel az Epic Games-nél már évek óta. Az éppen aktuális Unreal-motor saját játékukat is a magasba emeli, ám emellett még több tucat első osztályú fejlesztésnek is alapjául szolgál. Most a Sega America jelentette be, hogy a dollárezreket nem sajnálva a költségvetésből, megvásárolták az Unreal 3-motorját. "Büszkék vagyunk, hogy egy olyan motorra építhetjük fel a jövőben megjelenő játékainkat, mint az Epic sokoldalú, innovatív, és nem utolsósorban lélegzetelállítóan gyönyörű csomagja" - nyilatkozta a tranzakciót követően Simon Jeffery, a vállalat elnöke.
Természetesen a szokásos protokoll sem maradhatott el. "Nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk a Segával. A Sega már nagyon régóta élen jár a piacon történő fejlesztésekben, éppen ezért megtisztelve érezzük magunkat, hogy az Unreal 3 licence mellett döntöttek."