Németh Szabolcs

Frontlines: Fuel of War - reszkethetnek az FPS-ek

A THQ illetve a Kaos Studios műhelyében olyan lövöldözős móka készül, amely nagyon könnyen még a műfaj legjobbjait is kenterbe verheti.

A Frontlines-t nem akárkik fejlesztik. Ugye ismerősen cseng mindenkinek a Desert Combat vagy még inkább a Battlefield 2? Nos a srácok azokból a garnitúrákból valók, szóval a tapasztalattal nem lesz probléma. Az új eresztés alatt az Unreal 3-as motorja dolgozik, ami meg is látszik a képeken. A modern korba ágyazott FPS nagyot szólhat a Crysis és az ET: QW mellett is. A játékosok dörzsölhetik a kezüket, hiszen 2007-ben három vagy négy e kategóriába tartozó program is érkezik, és egyik sem a világháborúkat dolgozza fel. Hallelúja.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • felpillanto #9
    fgjhg
  • schrank #8
    hááát nem tudom te mennyit bf2-tél én csak úgy 1500 órát 2 év alatt de nem kicsik a pályák hanem minden pályából 3 méret van és abból a 32-es akkora mint anno az el-alamein a 64-es meg kurvanagy az hogy más a sebzési rendszer először fura volt de jobb mint a régi volt megaztán peccsenként meg kell tanulni újra játszani
  • gabber a hun #7
    ááá kicsi és túlzsúfolt pályák :( .. a heliket mek tul könnyu irányitani...
    meg vhogy a décébűl árad a nagybetűs hangulat(megmagyarázhatatlan) :D...
  • NEOreg3 #6
    én is, de csak a fegyverek miatt=)
  • Warton #5
    Miért halleluja, hogy nem világháborús téma? Én szeretem a világháborús fpseket.
  • schrank #4
    azt honnan lehet tudni hogy on-line cucc lesz-e vagy egy single fos aminek lesz valami on-line képződménye
  • schrank #3
    a bf2 az jó csak az új peccsel lehetővé vált az infantry mod ami nem bf ez viszont megér egy kipróbálást
  • gabber a hun #2
    nekem elég ez a két szó : desert combat bár bf2 mek 2142 az nagyon nagy csalodás volt nekem....
  • NEOreg3 #1
    és miért is kéne az FPS-eknek reszketniük?^^

    vagy frame per sec-re kellene gondolni és úgy értelmezni, hogy megizzasztja a gépeket? D: