Németh Szabolcs
Warhound - a Call of Juarez alkotói újra lendületben
A lengyel Techland a Call of Juarez után nem ült sokáig a babérjain és egy jövőben játszódó FPS-fejlesztésébe kezdett.
A történet ezúttal nem a western bájos, ámde kissé idejétmúlt világába, hanem a modern technikát felvonultató jövőbe kalauzol el bennünket. A Warhoundban egy katona bőrébe bújunk, és a legkülönfélébb feladatokat kapjuk dúsgazdag üzletemberekről, politikusoktól, egyszóval azoktól, akik ha tetszik, ha nem, forgatják a világ kerekét. Nincs helye érzelgősségnek, empátiának és erkölcsnek, csak a dohány mennyisége a mérvadó. Fegyverek sokaságával, minden igényt kielégítő DirectX 10-es grafikai motorral és fantasztikus hangulattal kecsegtetnek a készítők.
A jövőben játszódó FPS ez év végére prognosztizálható.
A játék hivatalos oldala
A történet ezúttal nem a western bájos, ámde kissé idejétmúlt világába, hanem a modern technikát felvonultató jövőbe kalauzol el bennünket. A Warhoundban egy katona bőrébe bújunk, és a legkülönfélébb feladatokat kapjuk dúsgazdag üzletemberekről, politikusoktól, egyszóval azoktól, akik ha tetszik, ha nem, forgatják a világ kerekét. Nincs helye érzelgősségnek, empátiának és erkölcsnek, csak a dohány mennyisége a mérvadó. Fegyverek sokaságával, minden igényt kielégítő DirectX 10-es grafikai motorral és fantasztikus hangulattal kecsegtetnek a készítők.
A jövőben játszódó FPS ez év végére prognosztizálható.
A játék hivatalos oldala