Németh Szabolcs

Desert Law - stratégia a sivatagban

A TGC ma idehintett felénk néhány adatot és információt készülő stratégia játékukból.

A Desert Law-ban Bred bőrébe bújva megtapasztaljuk, hogy milyen édes a bosszú íze, valamint azt, hogy nem biztos, hogy mindig az ellenség a legkeményebb ellenfél. A DL-ban rá kell jönnünk, hogy a sivatag és a saját sorainkban megbúvó árulók sokkal nagyobb veszélyt jelentenek ránk. Mindezt harminc misszióban, ugyanennyi gépjármű volánja mögött dinamikusan változó környezeti hatások mellett élhetjük át.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A Desert Law előreláthatólag november 24-én jelenik meg.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Kindred Blades #10
    /golfclap
  • Fenrir #9
    Gépigény
    Processzor: 366 MHz( 1GHz ajánlott)
    RAM: 64 MB
    Operációs rendszer: Windows 98/ME/2000/XP
    CD-ROM: 4x
    Grafika: NVIDIA GeForce2, ATI Radeon vagy hasonló 3D kártya
    Hang: Direct X kompatibilis hangkártya

    Utoljára ennyi kb az X-wing vs Tie Fighterhez kellett :)
  • Goth #8
    szép. Tényleg csökken itt mostanába a színvonal =)
  • Szalámi #7
    WTF?!
  • Csiga42 #6
    Ööö... "Release date: 22 April 2005"...
    Most akkor mi van???
  • Sanyix #5
    Azért mert áttekinthető, és jobban lehet játszani, kihagyva a sok ok nélkül belassulós, bugos szar 3d-s grafmotort?
  • ScarY MAN #4
    ehhh
  • vandyke #3
    hogy is van ez? http://www.sevenm.hu/catalog.php?mode=article&articleno=RODESERTLAW
  • gyuri12 #2
    az nekem is szemet szúrt,de engem nem zavar,mert én még ma is felszoktam rakni a gémet...(mármint a Blitzkrieget)
  • Szalámi #1
    Egész jónak tünik. Csak egy kis bökkenő (nem vagyok grafbuzi).Miért a Blitzkerig nagypapa korban lévő grafjával kellett ezt megalkotni?