Németh Szabolcs

Maelstrom - támadnak a képek!

Ma újabb képekkel leptek meg minket a Perimeter-alkottói. A Maelstrom nagy siker lehet.

A Földet egy hatalmas és pusztító ökológiai háború teljesen szétzilálta. Két embercsoport vív egymással élet-halál harcot, és ha ez nem lenne elég, az idegenek is feltűnnek. Innentől kezdve egyértelmű a helyzet.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
A három faj közül kell kiválasztanunk azt az egyet, amelyiket irányítani szeretnénk. Mindegyik csoportosulásnak meg van a maga előnye és hátránya. A fejlesztők ígéretük szerint maximálisan kiegyensúlyozták a játékot, így nem lesz "legjobb választás" kategória.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A program az utolsó információk alapján valamikor szeptember környékére várható. (ismét egy szeptemberi nagydurranás?)

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • psishock #2
    Témám van egy játékkal, ha az nem eléggé átlátható. A dungeon siege 2 ben is ha már egy csapatod volt akkor a harcoknál akkora volt a zûrzavar, hogy semmit se tudtam kivenni a csatározásokban a röpködő effektudokon kívül. Csak a "h" és a "m" betût nyomtam meg, ha valamelyik fogytán lett volna. Az átláthatóság a stratégiánál szerintem az egyik legfontosabb szempont. Szeretek "mindent" kontrol alatt tartani folyamatos scrollozás nélkül, akármi is történik a pályán. Ebben a játékban ez szerintem rosszul van megoldva mert csak egy nagyon kicsi részét látjuk be a dolgoknak, de az is lehet, hogy a shotok kedvéért közelítettek 1-1 helyzetre rá.... igazság szerint engem hidegen hagy, hogy "közelről" hogy néznek ki a dolgok, úgyis fentről, mindent belátva játszom a játékot. Ha abból a helyzetből ok a graf akkor engem az bőven kielégít.
  • Zocsi #1
    Hát nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én minél több képet látok erről, annál kuszábbnak tűnik az egész... Lehet, hogy csak túldimenzionált a desing. Nem tom.