Németh Szabolcs

Call of Juarez - a kétkedőknek

A június 24-i Call of Juarez hír utáni vélemények ocsmány grafikáról, PS1-es szintről szóltak. A COJ-készítői a legújabb képekkel méltó választ adnak a kétkedőknek.

A játék belföldön és külföldön is egyre nagyobb népszerűségnek örvend, ezért itt az ideje egy hosszabb előzetesnek, amiben pontról-pontra bemutatjuk ezt a nem mindennapi programot.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A hosszabb lélegzetvételű írást hamarosan olvashatjuk majd az SG hasábjain.

A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Morden23 #9
    Szerintem pont a variafókusz adja meg azt a feelinget, amit itt sokan nagyon adnak, ettől van az egésznek olyan "régi westernfilm-jellege", de annyira, hogy szinte már érzed a lószarszagot.

    Ha kedvelném a western-kultot, biztos bejönne, csinos külleme van.
  • Zocsi #8
    Az emberi szemnek is van valamekkora DoF-ja. Nézd az ujjad közelről és szép homály lesz minden mögötte. A grafika nekem bejön, igaz, hogy nem életszerű, inkább konzol szagú, dehát üsse kavics. Másfelől a dof jót tesz a feelingnek szvsz, mert fotószerűvé válnak a helyszínek. Picit dob még ezen a túlexponáltság. A western mint téma nem a kedvencm, de lehet hogy jó lesz... mint anno 10 éve az előre forgatott Maddog...
  • Kingfisher #7
    DOF nem kéne szvsz. Szeretnék a lovas hátára fókuszálni, de csak olyan érzés, mintha szar lenne a látásom. A program ne döntse már el én most hova fókuszálok. Ráadásul szerintem az emberi szem nem is képez ilye DOF-ot. Amúgy semmi gond nincs vele, úgyis a story a fontos, DOF meg biztos kikapcsolható lesz...meg tulajdonképp én nem is szeretem a westernt, szóval tökmindegy :)
  • psishock #6
    ó de hát miért ne xD, ha már itt vagyunk akkor nagyon is sokat segítenek a HW-es technikák mint az AA és az AF, azon (személy szerint) nem érdemes vitatkozni, hogy mi a fontosabb, mert szerintem MINDEN, egyenrangúan, azaz az összhatás. Sokat fejlesztek a témában mint 2d-ben mint 3d-ben. :D Nekem nagyon is számít a küllem, ugyanúgy ahogy a játéknak a többi erénye. Sokszor találkoztam pl rossz hanghatásokkal is (zeneírással és hangefektusokkal is foglalkozok), az is ugyanúgy le tudja vinni az összhatást mindha valami másból spóroltak volna ki egy kis odafigyelést. Nem egy játékot tudnák mondani amiben nagyon rossz volt a párbeszéd-digizés, vagy símán a hangefektusok. Lehet, hogy másoknál ezek mind mind apróságnak számítanak, a grafika egyes szintjein se tudnak/akarnak különbséget tenni, de én minden egyes dolgot tudok értékelni amire a fejlesztők odafigyeltek. Ezekbe a dolgokba persze ugyanúgy odatartozik a játszhatóság és a komplexitás, de még egy csomó más tulajdonság is. én már csak ilyen vagyok :) nem 1-2 dolgot nézek a játékból (pl hogy western stílusra épül vagy éppen futurisztikusra) hanem egyszerûen mindent, szúrós szemmel persze :D
  • Goth #5
    Ne legyél már ilyen pixelhuszár. Dof meg AA stb... Kit érdekel? (: A westernnek nem ez a lényege. Arról szól hogy mennyire jön át a hangulat, nem az effektekről meg a pixelek számáról.
  • Goth #4
    Pfúúú... Nah ez elmondhatatlanul fasza =) Felnézek a honlapra, nézem a képeket, és olyan fíling csap, meg, hogy szívrohamot kapok :D Imádom ezt a western témát, főleg ha ilyen gyönyörűen élethűre sikeredik. Már csak vas kell hozzá, és nem fogok tudni felállni a gép elől :/
  • psishock #3
    A grafika itt már nyilválvalóan a szebbi felét mutatja, a régi képeknél sem magukkal a karakter modellekkel volt gondom, inkább a háttér volt ami számomra hanyagul volt megoldva. Kezdem azt hinni hogy ezt talán maga a DOF hatás keltette illúzió lehetett. Végül is nem tapasztaltam mozgásban még sehol ezt a hatást, ahogy nézem ahogy közelednek a tárgyak teljesen kiélesednek, szóval lehet hogy ezt direkt így szánták. Végül is a gondos programozók jószívûek és megengedik, hogy tetszés szerint állítsuk magunknak a grafikát. Ha valakinek nem jönne be a HDR, SHADOWS, AA, AF, DOF... akkor ezeket akármikor kikapcsolhatja. Lehet, hogy a DOF nállam erre a sorsra fog jutni, mert szerintem ahelyett, hogy javítana és segítené a grafikát (mint a többi efektus), nagyon sokat ront rajta. Persze biztosabban akkor tudok rolla mondani, ha már láttam, hogy milyen a hatás mozgás közben.
    Rendben Szabi, várom a hosszabb előzetesedet, mindent bele, had hallom mire is számíthatok ezzel a játékkal.
  • sweech #2
    túl szép :c remélem a gépem bírni fogja
  • gyuri12 #1
    nemtom hogy kimondta azt hogy szar a grafikája,sztem szép...