Németh Szabolcs

GTR 2 - a SimBin ismét tündököl

A SimBin a GTR és a GT Legends után visszatér, hogy a GTR 2-vel azon kevés ember szívét is elhódítsa, amelyet még nem sikerült.

Nagyon sok piacorientált fejlesztőgárda tevékenykedik szerte a világon. Ezt a SimBinről csak közvetetten mondhatjuk el. Természetesen ők sem a Jóistentől kapják a kenyeret és vizet, de az látszik a legújabb játékokun, hogy nem sajnálják a pénzt és időt, hogy ne egy szimpla folytatás, hanem ismét egy korszakalkotó program kerüljön ki a boltok polcaira.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide!

A száguldozásra sajnos még egy kicsit várnunk kell, de lassan el lehet kezdeni a bemelegítést az elődökkel, hiszen azok még ma is verhetetlenek a szimulátor kategóriában.

A játék E3-mon bemutatott videójának letöltése
A játék hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • irkab1rka #9
    a táj elmosódott, a reklámok élesek.

    kihagytam valamit?
  • Peti0011 #8
    Ja és nekem tök teszik a márványos ut még ha vizesnek is akarták megcsinálni:D
  • Peti0011 #7
    hát nekem is tetszik a jatek pedig se kormányom se bedál szimpla billanytüzett
  • Fikusz Kukisz #6
    Valljuk be a vizes aszfalt nem így néz ki.
    Ez olyan mint ha márvány lenne.

    Én imádom a GTR-t a GT Legends-et és nagyon várom ezt, remélem a fizikára és a hangokra teszik majd a hangsújt!
    Nemtom gyerekek, de szerintem aki játszott a fennt említett 2 játékkal jó fajta kormánnyal és pedállal, az csak annyit mondhat a GTR2 hallatán:
    Fúúú mikor jön márki!
  • Zocsi #5
    Jah, és félre ne érts nekem tetszik a játék, de nem értem miért kell még mindig játékszagúnak lennie, mikor lehetne életszerűbb...
  • Zocsi #4
    Frászt! Megfelelő ráfordítással teljesen jól lehet optimalizálni a mai programokat is, kérdés csak az, hogy mennyi pénzt és idt fordítanak rá a fejlesztők, tekintve a piaci nyomást.
    Másfelől már a 2.0-ás pixel shader is naon jó dolgokat tud, és teljesen vállalják a mai videó karik.
    Egyébként az A.I.-t a procid számolja és nem a vga kártya... sebaj.

    Egyébént arra próbáltam utalni, hogy nem életszerű pl az a reflexió. A vizes aszfalt egyszerűen nem így veri vissza a fényt a való életben. Egyszerű shaderekről, meg bump mappingokról beszélünk, nincs itt semilyen DX 10 grafikáról szó... Kis fejlesztői odafigyeléssel működne a dolgog, szvsz.
  • Akuma #3
    Kedves Zocsi! Légy oly szíves és nézd meg a bal alsó képet. Számold meg hány kocsi van rajta. Tudod hány poligonból áll 1 verda? Nos szorozd be a verdák számával! Számold hozzá, hogy minden egyes kocsi külön intelligenciával rendelkezik, mindnél van fizikai számítás minden pillanatban... és még csak a kocsikról beszéltem!
    Nos nem mindenkinek van SLI rendszere, hogy 2008-at ütő grafikája legyen! Pedig már most le lehetne programozni, nade ki venné meg, ha a gépek többségén max 3 fps-el menne?? Nameg beletehetnének élethűbb DX 10 grafikát, más kérdés, hogy az aztán egyik gépen sem menne...
    Gondold át máskor még1*, mielött ilyen kritikát írsz... !
  • Zocsi #2
    Gagyi vizes aszfalt reflexió... ideje lenne már élethű szimulátorokat alkotni!
  • adam012 #1
    jónak néz ki!